לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בירושלים

זה לא הגיל זה התרגיל, לייזר טאג בירושלים זו הזדמנות מצויינת לפרוק מתחים, למצוא את נקודות החיבור בין המשתתפים בקבוצה ולהפוך יום רגיל בלוח השנה, ליום שהזכרונות שלו ישארו עוד זמן רב לאחר מכן. הזמינו מאיתנו, לייזר טאג פאוור, לייזר טאג בירושלים עוד היום, האמינו לנו, אתם לא תתחרטו על הבחירה הזו.
לייזר טאג בירושלים

משחק לייזר טאג בירושלים זו חוויה מהנה ומלמדת

אנחנו עובדים בתחום כבר לא מעט שנים ובכל פעם מחדש אנחנו מגלים עוד יתרונות לפעילות לייזר טאג למבוגרים ולילדים.

פעילות לייזרים, למי שנתקל במושג בפעם הראשונה, זה משחק חווייתי, בו משתמשים בסוג של אקדחי לייזר טאג, המיועדים לשימוש בטוח ומבוססים על טכנולוגיה ייחודית, במטרה ליצור משחק שמרגיש 'אמיתי' אמנם, אבל הוא נועד פשוט, בשביל הנאה פשוטה.

במהלך המשחק, אנחנו מחלקים את הקבוצה לכמה חבורות קטנות, בהתאם לכמות המשתתפים.

כאשר בכל פעם, ייעדי המשחק משתנים אבל העיקרון המנחה תמיד שם, לעודד את המשתתפים לרוץ, לקפוץ, לצחוק ולבלות, פשוט, כי משחק הוא דבר נפלא.

לייזר טאג ליום הולדת בירושלים
לייזר טאג ליום הולדת בירושלים

פעילות לייזר טאג ליום הולדת בירושלים

לפני שנרחיב על פעילות לייזר טאג בירושלים לחברות וארגונים וכמובן, לבני נוער, אנחנו רוצים להקדיש כמה דקות על הפעלת יום הולדת לייזר טאג.

הקשיבו לנו, אם אתם הורים עייפים המעוניינים לעשות משהו קצת אחר ביום ההולדת של הילד או הילדה, הפעלת לייזר טאג פשוט 'תסגור לכם את הפינה'.

לא רק שהילדים יקבלו עוד ערכים, עליהם נדבר עוד בהרחבה, אלא, אתם יודעים כי יש מי שמקבל אחריות מלאה על האירוע, כך שאתם יכולים פשוט להתרווח על הכיסא ולצפות בהנאה, בילדים המבלים ביחד.

הערכים הנוספים של הפעלת לייזר טאג בירושלים

אז באמת, הקדמנו בכמה מילים ואמרנו כי לייזר טאג בירושלים יכול להיות טריגר להטמעה של מגוון ערכים חשובים, אבל לא דברנו על כך עוד בהרחבה. כעת זה הזמן לעשות זאת.

לייזר טאג מומלץ בירושלים
לייזר טאג מומלץ בירושלים

לייזר טאג מומלץ ליצירה של גיבוש ולעידוד של קבלת החלטות בשיתוף פעולה

הכותרת הזו נועדה בעיקר עבור מי שמעוניינים למצוא פעילות חווייתית לבני נוער ולמי שמעוניינים להעשיר יום כיף של חברה או ארגון או אפילו לייזר טאג למשפחות.

בעידן שלנו, רבים מאיתנו מבלים שעות רבות מדי מול מסכים. השעות הרבות מול המסך, למעשה מורידות מהזמן בו אנחנו יכולים ליצור קשרים האחד עם השני.

'מחוברות' בשפה המקצועית, היא חלק חשוב ומהותי, מהדברים שגורמים לנו, בני האנוש, אושר.

חברה או ארגון עם עובדים שלא מרגישים קרובים זה לזה, יהפכו לעסקים לא רווחיים, פשוט, כי העובדים לא יודעים איך ליצור משהו ביחד.

לייזר טאג בירושלים זו הזדמנות מצוינת פשוט, להסיר את המגננות ולפעול ביחד, למען מטרה משותפת, במרחב המיועד למשחק והתנסות.

לייזר טאג נייד בשטח, כדי לאפשר לגוף לזוז

שוב, אנחנו חיים בעידן של מסכים, עידן בו רבים מאיתנו פשוט יושבים על כיסאות כל היום.

מחקרים רבים כבר הוכיחו כי לפעילות גופנית יש את היכולת לשחרר הורמונים של שמחה ואושר במוח, מה שגם מאפשר לחברים בקבוצה, להכיר אחד את השניה טוב יותר, פשוט כי מצב הרוח של כולם משתפר בתוך זמן קצר.

על פניו זה נראה כמו פעילות לייזר טאג בירושלים תמימה למראה, אבל מה שקורה במוח של המשתתפים, זה כבר עולם אחר.

לייזר טאג נייד בירושלים
לייזר טאג נייד בירושלים

קרב לייזר טאג, משחק המעודד הטמעה של כישורי מנהיגות

שוב, גם עבור בני נוער וגם בקרב חברות וארגונים, יש את הרצון לעודד את הפרטים בתוך הקבוצה למצוא את הכוח להנהיג אחרים.

משחק היא הדרך הטובה ביותר ללמוד דברים חדשים, לא דרך הרצאה פרונטלית ודיבורים ריקים מתוכן, אלא דווקא דרך הטמעה של העקרונות החדשים בגוף.

לייזר טאג ירושלים
לייזר טאג ירושלים

מתחם לייזר טאג בירושלים יגיע לכל מקום בעיר בו תבחרו

לייזר טאג בירושלים, הוא למעשה לייזר טאג נייד המגיע איתנו לכל מקום בו תבחרו. האיכות שלנו היא ביצירה של 'יש מאין', ביכולת להפוך את המרחב המוכר והידוע, ללוח משחק חדש.

אנחנו יכולים להתאים לייזר טאג עד הבית, למי שמעוניינים להפוך את בית הספר לזירת קרבות או את המשרדים של החברה למשהו קצת אחר.

אבל אנחנו גם לא פעם דווקא ממליצים על פעילות לייזר טאג ביער בירושלים או לייזר טאג בשטח, בימים של מזג אוויר נעים ומתאים לפעילות בשטח הפתוח.

במידה ושעות הפעילות יתארכו, אנחנו גם מגיעים עם תאורה כך שאין צורך לדאוג, במקרה הזה. לייזר טאג בירושלים תמיד מגיע עם תפאורה ייחודית, רובי לייזר טאג מיוחדים, המשמיעים קול ורוטטים, בזמן השימוש. מוזיקה קצבית וכמובן, צוות הדרכה.

גם כדי להבטיח כי הפעילות תישאר בטוחה לכל המשתתפים, גם כדי למנוע בעיות טכניות וחשוב מכל, צוות המדריכים המסור ממתין לכם כדי להצליח ולעודד את החברים בקבוצה לתפוס יוזמה ולצאת למשימה עם הרבה אנרגיה ומצב רוח טוב.

לייזר טאג לילדים בירושלים
לייזר טאג לילדים בירושלים

מה התפקיד שלכם בהזמנה של לייזר טאג בירושלים?

התפקיד שלנו הוא לבוא עם לייזר טאג עד הבית מלווים בכל הציוד הדרוש למילוי תפקידנו, אבל אתם גם כן, צריכים למלא אחר כמה משימות חשובות, כאלו שיבטיחו כי המשחק יתאים לקבוצה בדיוק:

  1. אל תשכחו לתאם איתנו מקום וזמן: משום שאנחנו מקימים לייזר טאג בירושלים ואנחנו לא מכירים את העיר בהכרח, אתם אלו שצריכים להנחות אותנו, היכן נכון לקיים את הפעילות. אל תשכחו, אנחנו צריכים מרחב גדול דיו, אבל גם כזה שיאפשר לנו לא לאבד איש מחברי הקבוצה במקום גדול מדי. כמובן, בלי לשריין תאריך, לא תתקיים פעילות לייזר טאג בירושלים.
  2. ספרו לנו על הקבוצה: לייזר טאג בירושלים יכול להיות מדהים ויכול להיות לא מוצלח, אם נכיר את המאפיינים של הקבוצה, נוכל להתאים את הקונספט המדויק, לפעילות מושלמת. בסוף לייזר טאג לילדים זה לא אותה פעילות שתתאים במדויק למבוגרים, יש התאמות של סוגי המשחק, פריסת הציוד וכו'.
הפעלת לייזר בירושלים והסביבה מחיר זול
הפעלת לייזר בירושלים והסביבה מחיר זול

להזמין לייזר טאג בירושלים היום – התקשרו ללייזר טאג פאוור

רוצים להזמין לייזר טאג בירושלים? מצויין. מחיר הפעלת לייזר טאג לקבוצה הוא בטוח בין 70-90 ₪ למשתתף.

הפעילות מתאימה לקבוצות של 20 משתתפים מינימום, אבל אנחנו תמיד פתוחים לשינויים במידת הצורך.

לייזר טאג פאוור יקימו עבורכם לייזר טאג בירושלים, בכיף ובשמחה ועם כל מה שצריך ליום נפלא.

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע ושירותים נוספים

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג בירושלים?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן