לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג לבת מצווה

אנחנו מאמינים כי אין בחירה טובה מאשר לקבוע פעילות לייזר טאג לבת מצווה. לנו, חברת 'לייזר טאג פאוור', יש ניסיון של יותר מ-5 שנים בקיום פעילויות מהסוג הזה בכל רחבי הארץ. אנחנו נשמח לבוא לאירוע שלכם, לערוך עבורכם ועבור כלת השמחה פעילות איכותית, מהנה ומגבשת, על הצד הטוב ביותר. המשיכו לקרוא למידע נוסף.
לייזר טאג לבת מצווה

מה זו פעילות לייזר טאג לבת מצווה?

אז עבור אלו השומעים על המושג בפעם הראשונה בחייהם, אנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר. פעילות לייזר טאג ליום הולדת, במקרה הזה פעילות לייזר טאג לבת מצווה, מזכירה קצת 'משחק מלחמה'.

אנחנו, המפעילים, מגיעים עם מתחם לייזר טאג נייד לכל מקום שתרצו. אנחנו מקיימים פעילויות לייזר טאג בשטח, לייזר טאג עד הבית ובעיקר, דואגים להפוך את המקום בו בחרנו עבור הפעילות לשדה קרב מדומה.

אנחנו מביאים תפאורה מושקעת, מוזיקה מקפיצה וחשוב מכל,  רובי לייזר טאג. אל חשש, מדובר על רובים בטוחים לשימוש. הם מבוססים על טכניקה המוציאה מהרובה נורת לד אינפרה אדום.

הרובה בנוי כך שכאשר המשתתפים משחקים איתו הם מרגישים כאילו מדובר על הדבר האמיתי. חשוב לנו לציין כי המדריכים שלנו נמצאים איתכם לאורך כל הפעילות.

הם ישמחו להסביר למשתתפים את חוקי המשחק שוב ושוב, הם יטפלו בבעיות טכניות ובעיקר, יעזרו לבנות ולבני המשפחה 'להיכנס לאווירה' מתחילת המשחק.

בת מצווה לייזר טאג
בת מצווה לייזר טאג

מה מיוחד במשחק לייזר טאג לבת מצווה?

פעילות לייזר טאג לבת מצווה לא דומה לפעילויות אחרות. פעילות לייזר טאג לבנות היא הזדמנות להעניק להם לא רק חוויה מיוחדת, אלא חוויה מעצימה מבחינות רבות.

המשחק מוציא את בנות המצווה מאיזור הנוחות

בשנים האחרונות קיימת מגמה לשינוי השיח כלפי נשים ונערות אבל אנחנו רק בהתחלה. היום, ברור לכולנו עד כמה זה חשוב לקיים חברה בה נשים ונערות מרגישות בעלות השפעה וכוח.

פעמים רבות, באופן טבעי, בחורות צעירות נוטות לוותר על משחקים מהסוג הזה. הן לא לומדות בגילאים צעירים לשתף פעולה בתוך קבוצה, לקחת סיכונים, לצאת מאיזור הנוחות ולגלות כישורי מנהיגות.

בת המצווה הוא המועד בו הילדה הקטנה הופכת לאישה צעירה.

פעילות לייזר טאג לבת מצווה היא ההזדמנות שלנו ללמד את בעלת השמחה ביחד עם כל החברות שלה, להאמין בעצמה. את זה אנחנו לא עושים דרך שיחה או הרצאה, אלא, דרך פעילות מגבשת ומהנה.

הפעילות מוציאה את הנערות מהמסכים ונותנת להן 'להשתולל'

תופעה מדאיגה מהשנים האחרונות נולדה בעקבות הרשתות החברתיות. בני נוער מבלים שעות רבות בטלפונים ונערות עלולות לפתח רגישות סביב מבנה גופן.

התופעות הללו היו קיימות בעבר, אבל אין ספק כי הופעתן של הרשתות החברתיות מעצימה את התחושות הקשות של נשים צעירות בנוגע למראה שלהן.

פעילות לייזר טאג לבת מצווה היא פעילות מלאה אדרנלין, היא מגבשת, מעוררת צחוק ומשחררת במוח הורמונים שמעודדים תחושת שמחה ואושר.

זו ההזדמנות שלנו לתת לבנות להניח את המסכים בצד ולהתמקד לרגע בפעילות מהנה ומגבשת באוויר הפתוח.

הפעילות תורמת ליצירה של קשרים חדשים בין הנערות הצעירות וגם זו דרך לעזור להן להרגיש פשוט הרבה יותר טוב עם עצמן.

לייזר טאג לבת מצווה עוזרת לבחורות לקבל תחושת מסוגלות

בת מצווה היא הזדמנות נהדרת להוכיח לכל אחת מהבנות למה היא מסוגלת. פעילות לייזר טאג לבת מצווה דורשת מהבנות לגלות יצירתיות בדרך לנצחון. האמינו לנו, אין העצמה נשית משמעותית יותר מאשר הרגע בו בחורה צעירה מניפה את הדגל בתום משחק מוצלח.

מה אתם צריכים לדעת לפני שמזמינים?

כאמור, אנחנו מגיעים עם מתחם לייזר טאג בחוץ ונעמיד לרשותכם את מרחב הפעילות מתי שתרצו. אנחנו הרבה פעמים ממליצים לקיים לייזר טאג outdoor או לייזר טאג ביער הסמוך למקום המגורים שלכם.

הכי כיף זה לקיים פעילות מהסוג הזה באוויר הפתוח. כמובן, אנחנו נתאים את שעות הפעילות לשעות אחרי הצהריים או הבוקר, כדי שלא יהיה חם מדי, בסוף, באנו כדי ליהנות. הפעילות מתאימה לבני כל הגילאים.

לייזר טאג לאירועים רלוונטי לנערות בגיל ההתבגרות, לילדים צעירים ולבני משפחה מבוגרים יותר. כלומר, אם אתם מעוניינים לערוך פעילות לייזר טאג לבת מצווה או לייזר טאג לבר מצווה עבור המשפחה, כחלק משורה של חגיגות, זו אופציה מצוינת.

אנחנו מתאימים את הפעילות בהתאם לאופי הקבוצה ולצרכים שלכם. כאמור, אנחנו מקפידים לבחור מדריכים מנוסים, אשר ידעו איך לקיים את המשחק בהתאם לדרישות שלכם ועל הצד הטוב ביותר.

לייזר טאג לבת מצווה מחיר – מה חשוב לדעת

התשובה לשאלה על לייזר טאג מחירים משתנה מפעם לפעם בהתאם לאופי הפעילות. בגדול, המחיר עומד על 90 ש"ח למשתתף לכמות משתתפים.

אנחנו מזכירים כי פעילות לייזר טאג לבת מצווה כוללת ציוד מקצועי, תפאורה מושקעת, צוות תפעולי וכל מה שצריך בשביל שכל המשתתפים יצאו מרוצים.

כמות המשתתפים המינימלית לפעילות היא 20 משתתפים. חשוב לנו להדגיש כי אנחנו תמיד נשמח למצוא פתרונות יצירתיים עבור הלקוחות שלנו במידה ויש בעיה כזו או אחרת.

הגיע הזמן לקיים אירוע קצת אחר

לפעמים נדמה כאילו כל אירועי בת המצווה דומים זה לזה. לפעמים נדמה כאילו ערב שלם כל המוזמנים רק מסתכלים בטלפונים ושואלים את עצמם מתי כל זה ייגמר. בשביל זה אנחנו כאן.

פעילות לייזר טאג לבת מצווה היא לא רק מאפשרת לכם, ההורים, להישאר עם ראש שקט ולא לכלות את כל המשאבים והזמן שלכם בהכנות לאירוע המרגש.

אלא, אנחנו מדברים על אירוע המעניק לאורחים חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת. אנחנו נשמח לענות לשאלות שלכם בכל עת.

חברת לייזר טאג פאוור מקיימת פעילויות לייזר טאג בכל רחבי הארץ ונשמח להיות שם גם באירוע שלכם.

5/5 - (18 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן