לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

פעילות גיבוש לקבוצות

פעילות גיבוש לקבוצות כדוגמת פעילות לייזר טאג, זה הרעיון הטוב ביותר עבור מי שרוצים לחבר בין חברים שונים בקבוצה, חברה או ארגון. פעילויות גיבוש לקבוצות לייזר טאג, רלוונטית עבור קבוצות של בני נוער, חיילים בצבא, צוות עובדים ועוד. חברת 'לייזר טאג פאוור', מפעילה פעילויות גיבוש לקבוצה בכל רחבי הארץ כבר יותר מ-5 שנים. נשמח להיות שם גם עבורכם. לפרטים נוספים, מוזמנים לקרוא את המאמר הבא.
פעילות גיבוש לקבוצות

המטרות שלנו בפעילות גיבוש לקבוצות בעזרת משחקים

יש כל מיני מטרות בקיום פעילויות גיבוש לקבוצות. יום גיבוש לקבוצות, בראש ובראשונה, נועד כדי להוריד חסמים ולאפשר לכל המשתתפים בקבוצה להרגיש קרובים יותר האחד לשני.

פעילות גיבוש לקבוצה קטנה או פעילויות גיבוש לקבוצה גדולה, יכולות להיות רלוונטיות עבור מי שמכירים בפעם הראשונה, למשל, אם מדובר על קבוצה שנוצרה רק לאחרונה.

ימי גיבוש לקבוצות יכולים להיות רלוונטיים עבור מי שכבר עובדים ביחד תקופה ממושכת או עבור מי שיש להם היכרות מוקדמת, אבל בכל זאת רוצים להעמיק את ההיכרות.

במהלך פעילות גיבוש לקבוצות, אנחנו לא רק שמים דגש על היכרות ועל הורדת חסמים.

אמנם, פעילויות גיבוש לקבוצה לייזר טאג בהחלט משיגות את המטרה הזו גם כן. אבל, פעילויות גיבוש לקבוצות גם מאפשרות לחברים השונים בקבוצה לגלות עוד על עצמם.

במאמר הבא נסביר בהרחבה מדוע פעילויות גיבוש לקבוצה, נחשבות לסוג הפעילויות אשר נותנות ערך מוסף משמעותי, מעבר למשחק עצמו.

<yoastmark class=

מה זה פעילות לייזר טאג לגיבוש קבוצות?

רגע לפני שנדבר בהרחבה על פעילויות גיבוש לקבוצות, אנחנו רוצים לדבר על האופן בו מתנהלת פעילות יום גיבוש לייזר טאג. יותר מכל, משחק לייזר טאג, מזכיר במידה את 'הקרבות', בהם השתתפנו בתור ילדים בשכונה.

אלא, שהפעם, כל אחד מהמשתתפים במשחק, מקבל רובי לייזר טאג. אל דאגה, אנחנו לא מתכוונים לקיים פעילות לייזר טאג אשר תסכן מי מהמשתתפים.

כל הרובים בטוחים לשימוש ומבוססים על אינפרה אדום, אשר עומדת בתקנות המחמירות של מכון התקנים הישראלי.

פעילות גיבוש לקבוצות בשטח או עד הבית

פעילויות גיבוש לקבוצות בסגנון לייזר טאג מתקיימות במקום סמוך למקום המגורים שלכם. אנחנו מגיעים עם מתחם לייזר טאג בשטח ויכולים למעשה להקים את התפאורה למשחק ביער, בחורשה ליד הבית ובכל מקום עליו נסכם מראש.

לייזר טאג ביער או לייזר טאג בשטח, כולל הקמה של מתחם שלם, מלא בתפאורה מוקפדת.

אנחנו מביאים איתנו רשתות הסוואה, מכסות וכל מה שצריך כדי שאותן פעילויות גיבוש לקבוצה יאפשרו לכל המשתתפים 'להיכנס לאווירה ברגע'.

אל תשכחו את מערכות השמע אשר משמיעות לאורך כל המשחק מוזיקה קצבית ומרימה.

וכמובן את צוות המדריכים שלנו, אשר עובד לילות כימים כדי להשתפר כל הזמן ולדייק את הפעילות לכל קבוצה, בהתאם לצרכים שלה.

פעילויות גיבוש לקבוצות מתחילות לא בשטח, כי אם בתהליך הכנה מקדים. אנחנו ניצור קשר וביחד נחליט איך לתכנן פעילויות גיבוש לקבוצות, כך שחוקי המשחק יתאימו בדיוק לצרכים של הקבוצה שלכם.

פעילויות גיבוש לקבוצה - לייזר טאג1
פעילויות גיבוש לקבוצה – לייזר טאג1

על היתרונות של יום גיבוש בקבוצה עם לייזר טאג

פעילויות גיבוש לקבוצה לייזר טאג, אלו פעילויות בהן יש עוד יתרונות מלבד היתרון המובן מאליו והוא, ההנאה אותה יפיקו המשתתפים ממשחק פרוע, זורם, מצחיק ומלא באתגרים.

בתור מי שמקיימים ימי גיבוש לקבוצות גדולות כמו גם ימי גיבוש לקבוצות קטנות, אנחנו יכולים להצביע על עוד מספר יתרונות נוספים.

ראשית, המשחק מאפשר לחברים לגלות עוד על יוזמה, מנהיגות ושיתוף פעולה

במהלך פעילויות גיבוש לקבוצות – לייזר טאג, על המשתתפים לגלות יוזמה ומנהיגות, במידה והם מעוניינים לנצח במשחק.

בשביל לעבור את המכשולים הרבים בדרך, אנחנו דורשים מהם לשתף פעולה האחד עם השני, לחשוב על אסטרטגיה ולהפעיל את החוש היצירתי שלהם. פעמים רבות, משחק קצר, יכול ללמד את המשתתפים הרבה יותר מאשר עוד הרצאה פרונטלית.

שנית, המשחק עוזר לחברים בקבוצה לצאת החוצה

תוך כדי פעילויות גיבוש לקבוצה במשחק לייזר טאג, ממש בלי שהמשתתפים יבחינו בכך, אנחנו מוציאים אותם לאוויר הפתוח. כמו שאמרנו כבר קודם, היה לנו חשוב לא לקיים את הפעילות רק בנקודה אחת, אליה הלקוחות שלנו יאלצו להגיע בכל פעם כדי ליהנות ממשחק מלא אתגר וצחוק.

אנחנו מגיעים עם מתחם לייזר טאג נייד ולמעשה, מאפשרים לכל המשתתפים, לצאת רגע החוצה, לנשום קצת אוויר צח ולהימלט מהחללים הסגורים ומהמסכים בהם אנחנו שקועים רוב שעות היום.

אגב, מחקרים רבים כבר הוכיחו כי שהייה בחוץ, בשמש ובאוויר, תורמים לבריאות ומעודדים את המוח לשחרר הורמונים אשר מביאים לתחושה של שמחה וסיפוק.

כך שבלי שנשים לב בכלל, פעילויות גיבוש לקבוצה- לייזר טאג, מאפשרות לחברים בקבוצה להפוך אנשים קצת יותר בריאים.

הפעילות הקבוצתית תורמת ליצירה של תחושת מסוגלות

היציאה מאיזור הנוחות הרבה פעמים מאפשרת לנו להתפתח בתור בני אדם. זה לא משנה אם אנחנו מקיימים משחק לייזר טאג לבני נוער, לקבוצה של נוער בסיכון, נשים וכן הלאה.

הרי שבמהלך המשחק, אנחנו מעודדים את המשתתפים לעשות מה שהם לא עושים בדרך כלל.

משחק היא הדרך של ילדים להכיר וללמוד את העולם סביב. בתור אנשים מבוגרים, כאילו זנחנו את ההזדמנות לשחק כך אנחנו לא מוצאים את עצמו עומדים באתגרים ולומדים מהם.

הפעילות הזו, מצד אחד, היא פעילות מהנה, כך שהמשתתפים בדרך כלל לא באים אליה בהתנגדות. מהצד השני, תוך כדי משחק המשתתפים עוברים חוויה שיכולה להשפיע עמוקות על חייהם העתידיים.

פעילויות גיבוש לקבוצות לייזר טאג
פעילויות גיבוש לקבוצות לייזר טאג

בואו נתכנן יום גיבוש מלא אדרנלין לקבוצה שלכם – ביחד איתנו!

אז אם הגעתם למסקנה כי אתם מעוניינים לערוך פעילות לייזר טאג, אנחנו כאן בשבילכם. חשוב לנו לציין כי הפעלת לייזר טאג מתאימה למגוון גילאים, מ-7 עד 75.

כאשר בכל פעם, כאמור, אנחנו משנים את חוקי המשחק בהתאם לצרכים של הקבוצה.

לכן, אתם יכולים להיות רגועים ולהזמין את המשחק לבני כל גיל. הפעילות עולה 90 ש"ח למשתתף ואנחנו מקיימים אותה בקבוצות של 20 משתתפים לכל הפחות.

אבל, באותה הנשימה, חברת 'לייזר טאג פאוור', עושה כל מה שאפשר כדי לאפשר לכל מי שרוצה לקיים משחק לייזר טאג במקום בו יבחר.

כך שגם אם יש לכם שאלות או ספקות, אנחנו כאן כדי לחשוב ביחד איך לעשות את הדברים נכון. דברו איתנו עוד היום.

5/5 - (18 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן