לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בחוץ

חברת 'לייזר טאג פאוור' מקיימת פעילות לייזר טאג לילדים, נוער ומבוגרים בכל רחבי הארץ כבר יותר מחמש שנים. אנחנו מקיימים לייזר טאג בחוץ במקומות שונים לאורכה ולרוחבה של מדינת ישראל. אם אתם מחפשים מפעילים מקצועיים, עם ציוד איכותי והרבה ניסיון, זה הזמן שלכם לפנות אלינו. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולשמוע עוד על העבודה שלנו.
לייזר טאג בחוץ

למה לייזר טאג בחוץ מומלץ ולא במתחם סגור?

לפני שנסביר באריכות על הפעילות עצמה, על משחק לייזר טאג, אנחנו רוצים להתחיל מנקודה הרבה יותר משמעותית מבחינתנו. הפעילות אותה אנחנו מציעים, היא פעילות אותה אפשר לקיים בחוץ.

זמן להשתחרר מהשגרה

פעילויות לייזר טאג בחוץ הן בראש ובראשונה הזדמנות עבור המשתתפים לצאת החוצה, לנשום אוויר צח, לצחוק, ולשחק ביחד.

דווקא בעידן הנוכחי, כאשר רבים מכל סוגי האוכלוסייה, מילדים ועד מבוגרים, מבלים שעות ארוכות מול המסכים, חשוב שניתן להם הזדמנות לצאת החוצה ולשחק ביחד.

גיבוש קבוצתי ופעילות ספורטיבית

לייזר טאג בחוץ הוא משחק מגבש וכזה שמעורר הנאה גדולה בקרב המשתתפים.

מחקרים הוכיחו כי שהייה בחוץ והזדמנות להיפגש עם חברים נוספים, בין אם במקום העבודה או בתנועת הנוער, מעורר הפרשה של הורמונים מיוחדים במוח. הורמונים כמו דופמין ואחרים, אמונים על תחושות כמו שמחה וסיפוק.

כאשר אנחנו מרשים לעצמנו לצאת מאיזור הנוחות ופשוט לבלות בחוץ, כמו פעם, כשעוד היינו ילדים, אנחנו באופן טבעי תורמים לבריאות שלנו ולבריאות של שאר המשתתפים בפעילות.

אז מה זה בכלל משחק לייזר טאג בחוץ?

הקדמנו את המאוחר כמובן. לייזר טאג בחוץ זו פעילות מיוחדת, המזכירה במידה מסוימת את משחקי המלחמה בהם היינו משחקים, כשעוד היינו ילדים בשכונה. עוד לפני הופעתם של המשתתפים, אנחנו, המדריכים והצוות התפעולי, מגיעים עם מתחם לייזר טאג נייד כדי להקים לייזר טאג בחוץ.

הקמה של מתחם לייזר טאג בחוץ נעשית באמצעות תפאורה מוקפדת הכוללת מחסות צבאיים מיוחדים, רשתות הסוואה ועוד. בנוסף, כל אחד מהמשתתפים בפעילות מקבל לידיו רובה לייזר טאג. אל דאגה לא מדובר על רובה מסוכן כלל.

אנחנו מדברים על מכשיר המבוסס על נורה אינפרה אדומה. כלומר, התחושה של השחקנים בתוך המשחק היא שמדובר על 'הדבר האמיתי'. כאשר בפועל, לאף אחד מהמשתתפים לא נשקפת סכנה.

אנחנו מוסיפים לכל הטוב הזה מערכות שמע מתקדמות ומוזיקה שתסחוף את כולם ותכניס את המשתתפים לאווירה. המשחק עצמו מלווה על ידי מדריכים מקצועיים. הם יחלקו את המשתתפים לקבוצות ויעבירו לכולם את חוקי המשחק.

המטרה של כל קבוצה היא לנצח את הקבוצה היריבה ולפלוש לשטח שלה. ההזדמנות לשחק, כמו ילדים, לצאת מהשגרה לרגע, היא חוויה אשר משאירה אצל המשתתפים טעם של עוד.

מי יכולים ליהנות מהפעילות בחוץ?

אנחנו רוצים להגיד כי פעילות לייזר טאג בחוץ מתאימה לכולם. אנחנו מקיימים פעילויות לייזר טאג לאירועים, עורכים פעילות גיבוש לנוער, פעילות גיבוש לקבוצות וכן הלאה.

הפעילות מתאימה למשתתפים בגילאי 7-75. ערכנו עבורכם רשימה קצרה של הזדמנויות בהן תוכלו ליהנות מפעילות לייזר טאג בחוץ.

לייזר טאג לבר או בת מצווה:

ההכנות לקראת האירוע הזה יכולות להיות קצת מבלבלות. מצד אחד, יש את האירוע הרשמי והטקס המסורתי.

זו יכולה להיות העליה לתורה אצל הבנים או פעילות מקבילה אצל הבנות. אבל לפעמים, אנחנו רוצים פשוט ליהנות ביחד, בני המשפחה או עם החברים לכיתה, מפעילות מגבשת וקלילה.

האמינו לנו, לא רק שהזמנה של פעילות לייזר טאג לבר מצווה או לייזר טאג לבת מצווה תוריד מכם את 'כאב הראש' שעה שאנחנו עושים חלק גדול מהעבודה.

אלא, הפעילות תהפוך את האירוע מיוחד, שונה מכל מה ששאר האורחים מכירים, מה שיהפוך אותה לזיכרון נפלא עבור המשתתפים כולם.

פעילות לייזר טאג ליום הולדת:

הפעילות מושלמת לימי הולדת בחוג המשפחה. אם אתם רוצים לעשות משהו מיוחד לכבוד יום ההולדת של אבא או ליהנות ביחד ביום ההולדת של סבתא, אנחנו חושבים שפעילות לייזר טאג ליום הולדת הזו היא הפעילות המנצחת.

משום שאנחנו יודעים להתאים את הפעילות לבני גילאים שונים, אתם לא צריכים לחשוש שמא הילד הצעיר לא יסתדר או הבת המתבגרת. לכולם תהיה הזדמנות לנסות ולנצח בקרב. כמובן, המשחק יהפוך את יום ההולדת עצמו ליום הולדת מיוחד במינו.

לייזר טאג לעובדים:

אנחנו עורכים אינספור פעילויות לייזר טאג בחוץ עבור עובדים, חברות וארגונים. היום, כאשר שוק העבודה משתנה ללא הרף.

כאשר מרבית המעסיקים כבר מודעים לחשיבות העצומה שיש לתהליכי גיבוש על איכות העבודה בארגון.

הדבר המעניין הוא שעבור מבוגרים ההזדמנות לצאת החוצה ולבלות מכמה שעות של משחק מצחיק ומגבש בחיק הטבע, זו הזדמנות אותה הם מנצלים בצורה מדהימה.

דווקא מי שלא היינו מצפים מהם ליהנות מהמשחק במידה כזו, נהנים ממנו והרבה פעמים היו שמחים לשחק בו שוב.

הפעילות נהדרת עבור מי שמעוניינים לקיים פעילות מעשירה לבני נוער:

דיברנו לא מעט על היתרונות שיש בקיום פעילות לייזר טאג בחוץ. דיברנו על כך שהיציאה החוצה היא לכשעצמה בחירה נכונה וטובה.

אבל, לא דיברנו על כך שהמשחק עצמו מלמד את המשתתפים כישורים שיכולים להעצים אותם במידה רבה.

לייזר טאג מומלץ כי הוא מלמד את המשתתפים לקחת אחריות, לגלות מנהיגות, לחשוב מחוץ לקופסא ולהתגבר על החששות הראשונים ביציאה מאזור הנוחות.

אנחנו הרבה פעמים רואים השפעה חיובית על בני נוער ונערות בעיקר, עם סיום פעילות לייזר טאג לנוער.

לפעילות לייזר טאג בחוץ עם מלא אדרנלין – דברו איתנו

כאמור, חברת 'לייזר טאג פאוור' היא חברה עם הרבה מאוד ניסיון ואנחנו נשמח לקיים פעילות מצוינת ומעשירה בכל מקום ברחבי הארץ, בהתאם לצרכים שלכם. מחירי  לייזר טאג עומדים החל מ-90 ש"ח למשתתף.

אנחנו מקיימים את הפעילות בקבוצה הכוללת לפחות 20 משתתפים. כמובן, אנחנו תמיד כאן כדי לחשוב אתכם מחוץ לקופסא ולמצוא את הדרך לקיים את הפעילות כך שתתאים לצרכים שלכם ב

5/5 - (18 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן