לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג לילדים

לייזר טאג פאוור מתמחים ביצירת פעילויות לייזר טאג לילדים בכל רחבי הארץ. מדובר על משחק לייזר בטוח, המתאים לילדים מגיל שבע. אנחנו מגיעים עם לייזר טאג עד הבית עם כל הציוד הנדרש. רוצים להפוך את יום ההולדת של הילד למשהו קצת אחר? מחפשים איך להפתיע את החברות של המתבגרת הצעירה? אנחנו נשמח להיות שם עבורכם.
לייזר טאג לילדים

הפעלת לייזר טאג לילדים מוסיפה 'פלפל' לכל אירוע

מכירים את תחושת המיצוי? כמה פעמים אפשר לעשות ביום ההולדת בדיוק את אותו הדבר? מה גם שאין דבר מתסכל יותר מאשר להגיע ליום ההולדת של הילד ולגלות, כי חוץ מהקישוטים והנרות על העוגה, לא קורה שם שום דבר מעניין במיוחד.

לייזר טאג לילדים היא בעצם פעילות חווייתית, המאפשרת לילדים להפעיל את הדמיון ולשחק במאין 'מלחמה', במציאות משודרגת. אבל, בניגוד למשחקי הקבוצות אותן אנחנו הכרנו בתור ילדים, הפעם, אנחנו לא מגיעים רק עם רובי לייזר, המבוססים על נורות אינפרה אדום בטוחות לשימוש, המעצימות את החוויה.

אלא, אנחנו מביאים איתנו מדריכים מנוסים בשביל משחק לייזר טאג לילדים שיהפוך לחווייתי ומהנה ולא חלילה, לאירוע היוצא מכלל שליטה.

לייזר טאג פעילות לילדים
לייזר טאג פעילות לילדים

מה מאפיין לייזר טאג פעילות לילדים?

תופתעו לשמוע אולי, אבל פעילות לייזרים לא מיועדת רק לילדים. בין היתר, אפשר לראות קבוצות של עובדים המגיעות ליום גיבוש לייזר טאג למבוגרים, קבוצות של חברים במסיבות גיוס ואפילו משפחות, המעוניינות לבלות עם לייזר טאג בשטח.

אבל, מטבע הדברים, לייזר טאג לילדים צריך להתאים ליכולות שלהם. לייזר טאג ליום הולדת זו פעילות בה אנחנו יוצרים סוג של 'סיפור' סביבו נחלק את הילדים לקבוצות ונתחיל במשחק. לכל אחת מקבוצות הילדים נדאג לליווי צמוד של מבוגר אחראי וכמובן, נשמור על פעילות בטוחה לאורך כל הדרך.

בסוף, המטרה היא שכולם יחזרו הביתה בריאים ושלמים עם זיכרונות נפלאים מיום הולדת בלתי נשכחת.

מה כולל משחק לייזר טאג לילדים?

אמנם, ילדים יודעים איך להפעיל את הדמיון ולהשיל מעליהם את המסכות, מהר יותר ממבוגרים. אבל, עם תפאורה מושלמת ומוזיקה מקפיצה, הכל יכול להיראות יותר טוב לא? פעילות לייזר טאג, כוללת מבחינתנו, את הדברים הבאים:

  1. אנחנו מקפידים להביא מדריכים מנוסים לכל אירוע: כבר דיברנו על כך בהרחבה. האמת היא כי המדריכים שלנו לא מגיעים רק כדי לערוך פעילות לייזר טאג לילדים, אבל אין ספק כי ילדים צריכים הדרכה צמודה יותר, במרבית המקרים.
  2. יש לנו רובי לייזר טאג ומחסות, לתפאורה מושלמת: כאשר אנחנו חושבים על לייזר טאג לילדים, אנחנו חושבים על מתחם יוצא דופן, אותו בנינו במיוחד עבורם. אנחנו אמנם, מגיעים עם פעילות ניידת, אבל האמינו לנו, יש לנו את כל הכלים להפוך כל מתחם למגרש משחקים מהנה במיוחד. המכסות המיוחדות שלנו ורשתות ההסוואה, נועדו כולם, כדי להכניס את הילדים לאווירה המתאימה לפעילות.
  3. בלי מוזיקה אי אפשר: בסוף, המטרה היא ליהנות. מוזיקה קיצבית ותחושה של מסיבה, זה המקום המושלם לקיים אירוע מלא בצחוק וכיף. האמינו לנו, לייזר טאג לילדים יהפוך את האירוע מהנה לא רק עבורם, אלא גם עבור ההורים.
משחק לייזר טאג לילדים
משחק לייזר טאג לילדים

הפעלת לייזר טאג לילדים מתאימה לאירועים שונים

לייזר טאג לילדים מגילאי שבע ועד גיל תיכון, זו המומחיות שלנו. כמו שאתם כבר מבינים, אנחנו לא רואים שום סיבה לא לבחור יום אקראי ולשבץ בתוכו פעילות לייזר טאג לילדים, סתם בשביל הכיף. בכל זאת, יש כמה מקרים בהם הפעילות הזו יכולה להוסיף עוד משהו, רובד נוסף, לאירוע.

לייזר טאג לילדים לכבוד יום ההולדת

כבר דיברנו על כך אבל נזכיר זאת שוב, קרבות לייזר ביום הולדת, יהפוך את האירוע למשהו אחר לחלוטין. ביום הולדת לייזר טאג ההורים כמו הילדים, לא ישכחו את האירוע עוד הרבה מאוד זמן. אם אתם רוצים פשוט, למצוא פעילות מרגשת לכל הכיתה ובעיקר, אם אתם, בתור הורים, לא רוצים להתאמץ כל כך, עם לייזר טאג לילדים אין דרך לעשות טעויות.

לייזר טאג למשפחות לכבוד הבר מצווה או בת המצווה

מדובר על אירועים כבדי משקל וכאלו שהילדים יזכרו לאורך שנים. אבל אם אתם רוצים רגע לצאת מהתבנית של הבגדים החגיגיים והשמלות הנוצצות ופשוט, לבלות עם לייזר טאג ביער או לייזר טאג עד הבית, בשביל ליצור פעילות המתאימה לכל בני המשפחה המורחבת, אנחנו נשמח להגיע אליכם ולקיים את הפעילות. לייזר טאג למשפחות זו ההזדמנות ליצור יום מיוחד, של גיבוש וצחוק, עם סבא וסבתא, בני הדודים וכל מי שמעוניינים להצטרף לחגיגה.

לייזר טאג לנוער ובתי ספר

פעילות לייזר טאג לנוער היא לא רק מאפשרת הנאה. למרות שמדובר על פרמטר חשוב בהחלט, עליו לא היינו מוותרים בקלות, מדובר גם על הזדמנות לחזק יכולות מנהיגות, לסייע בגיבוש קבוצתי וכן הלאה. אם אתם רוצים להוציא את הילדים מאיזור הנוחות ולתת להם לטעום חווייה מעט שונה, הפעילות הזו תתאים לכם במדויק.

הפעילות מתאימה למסיבות גיוס ולתלמידי תיכון

אל תחשבו, כאשר אנחנו מדברים על לייזר טאג לילדים, אנחנו ממש לא מדברים רק על פעילות לילדים קטנים, אנחנו יכולים להתאים את המשחק גם לבני הנוער בישוב או לשכבה הבוגרת בשבט צופים. שוב, גם כאן, תמצאו הזדמנות ליהנות ובאותה נשימה, לעזור לילדים ובני הנוער למצוא בעצמם כוחות אותם לא הכירו עדיין.

לייזר טאג נייד לילדים
לייזר טאג נייד לילדים

לייזר טאג נייד לילדים מגיע לכל מקום בארץ

המתחם לייזר טאג נייד שלנו מגיע לכל מקום ברחבי הארץ, אם רק תבקשו. אנחנו אוהבים לראות איך אפשר ליצור, מבית הספר או מהחורשה שמחוץ לבית, משהו אחר לחלוטין. השימוש בתפאורה מושקעת ובפעילויות שכבר הצליחו כל כך, בקבוצות אחרות, מאפשרת לנו למצות את החוויה, בכל פעם מחדש, בכל אירוע ועם כל קבוצה.

זה הזמן לצאת קצת החוצה

מלבד כל הדברים הטובים המתלווים לפעילות של לייזר טאג לילדים, הרי שהדבר המשמעותי ביותר בעיננו, הסיבה בגינה אנחנו חושבים כי לייזר טאג מומלץ כל כך לצעירים, זו העובדה כי אלו מבלים שעות ארוכות מול המסכים. הרבה פעמים בני נוער וילדים מבלים שעות רבות יותר ברשתות החברתיות מאשר, במפגש, פנים אל פנים.

פעילות מהסוג הזה, היא ההזדמנות שלנו לעודד את בני החבורה להיות בקשר זה עם זו. ההזדמנות לצחוק, לבלות, להשתולל רגע, באוויר הפתוח, היא לצערנו לא דבר טריוויאלי. גם במישור הזה, אנחנו שמחים לתת יד עם פעילות לייזר טאג בחוץ.

לייזר טאג לילדים מחיר

פעילות מהסוג הזה מתומחרת בדרך כלל, לפי טווח מחירים של בין 90-110 ₪ למשתתף. אנחנו מאפשרים קיום פעילות בקבוצה של מינימום עשרים משתתפים. כמובן, במידה ואתם מחפשים מענה נקודתי לאירוע שלכם, נשמח לשמוע במה מדובר ולהגיע לפתרונות יצירתיים ביחד.

פעילות לילדים לייזר טאג
פעילות לילדים לייזר טאג

לייזר טאג פאוור – הפעלה לילדים מלאה אדרנלין

לייזר טאג פאוור מלווה פעילויות לילדים בכל רחבי הארץ. אנחנו מזמינים אתכם לקבוע איתנו תאריך עוד היום ומיד, נתחיל לתכנן ביחד, את האירוע שלכם.

בזכות הניסיון שלנו ועם ההיכרות שלכם את בני הקבוצה, אנחנו נצליח לרקוח יום פעילות מדהים ומרגש במיוחד. אז למה אתם מחכים? הרימו אלינו טלפון ופשוט נתחיל לעבוד על האירוע ביחד.

5/5 - (18 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן