לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג למשפחות

לא תמיד קל למצוא פעילות שתסחף את כל בני המשפחה. מהדודים ועד בני הנוער, מסבא וסבתא ועד הילדים הקטנים. מזל שיש אפשרות להזמין לייזר טאג למשפחות לא? חברת לייזר טאג פאוור, שמחה להוביל אינספור פעילויות של גיבוש וכיף, לקבוצות שונות ברחבי הארץ. מעוניינים? דברו איתנו כעת.
לייזר טאג למשפחות

להפעלת לייזר טאג למשפחות – בכל מקום

לייזר טאג למשפחות היא פעילות בה אנחנו מחלקים את בני המשפחה לכמה קבוצות, תלוי במספר המשתתפים כמובן, כאשר חוקי המשחק משתנים, בהתאם לצורך.

לפעמים המשימה היא לכבוש יעד מבוצר ולעיתים, הסיפור הוא לנצח את הקבוצה היריבה.

כך או אחרת, בפעילות של לייזר טאג למשפחות, אנחנו נחלק לכם רובי לייזר טאג מיוחדים, המבוססים על אינפרא אדום, בטוחה לשימוש, כמובן.

כך תוכלו לשחק כמו במשחק 'מלחמה', אבל בשילוב אלמנטים כמו אפקטים ויזואליים וקוליים אשר הופכים את המשחק, מהנה ומשעשע הרבה יותר כמובן.

פעילות לייזר טאג למשפחות
פעילות לייזר טאג למשפחות

לייזר טאג למשפחות עד הבית ובשטח

בשביל הפעילות, אתם ממש לא צריכים להגיע לאיזה מתחם מיוחד, אלא, אנחנו מגיעים עד אליכם עם פעילות לייזר טאג עד הבית. כן, בדיוק מה ששמעתם.

את הפעילות תוכלו לקיים היכן שתרצו, בין אם נבחר לעשות לייזר טאג בשטח או לייזר טאג ביער, אם אתם רוצים להפוך את הבית של סבא וסבתא למעוז מבוצר או בכלל, למצוא אופציה אחרת לחלוטין.

עבורינו, פעילות לייזרים היא ממש לא רק משחק מלחמה, אלא היא הזדמנות ליצירה משותפת, שלנו איתכם ביחד, לאור הבחירות שלכם בלבד.

למה אנחנו ממליצים על הפעלת לייזר טאג למשפחות?

יש כמה סיבות בגינן לייזר טאג למשפחות הוא לייזר טאג מומלץ:

זו הזדמנות לגיבוש משפחתי

היתרון של לייזר טאג למשפחות הוא שהפעילות פשוט, מתאימה לכולם. כמה זה מסובך לגרום להקשבה אצל בני הנוער כמו גם אצל הילדים הצעירים נכון?

כמה זה לא מובן מאליו, להביא את הדודה הצעירה לאירוע שיהיה רלוונטי גם עבורה וגם עבור סבתא. לייזר טאג למשפחה פותר לכם את העניין הזה ומאפשר לכולם, ליהנות ביחד.

לייזר טאג למשפחות מוריד מחיצות

זה עידן מאתגר. ההתמכרות למסכים לא מאפשרת לרובינו, ליהנות ממה שמתרחש כאן ועכשיו, לנגד עיננו. לא פעם אנחנו רואים את החשיבות שיש בקיום פעילות לייזר טאג נייד בשטח לבני המשפחה, פשוט, כדי שבני המשפחה יקבלו הזדמנות לשאוף אוויר צח ולצלול אל החוויה המשותפת.

כי הפעילות מוסיפה עוד עניין לכל אירוע

כמה פעמים אפשר לעשות את אותו הדבר בדיוק? כמה חופשות אפשר להעביר באותה ארוחה משותפת ואותם מנהגים מוכרים?

מה יקרה אם תעיזו פשוט, לצאת קצת מהקופסא? האמינו לנו, הפעילות תהיה מוצלחת במידה כזו, עד שלא נתפלא אם תבחרו ליהנות ממנה שוב ושוב, כל פעם מחדש.

לייזר טאג להורים וילדים
לייזר טאג להורים וילדים

אתם יכולים להירגע – אנחנו דואגים להכל

כבר אמרנו את זה, זה משחק 'מלחמה', אבל עם אביזרים הרבה יותר משוכללים מאלו שהיו פעם בשכונה.

אנחנו מגיעים אליכם עם כל הציוד הכולל, רובים, כמובן, תפאורה מושקעת עם מכסות צבאיים ורשתות הסוואה. אנחנו מובילים את הפעילות בעזרת המדריכים המצוינים שלנו ולא שוכחים להדליק את המוזיקה כדי להכניס את כולם לקצב.

פעילות לייזר טאג למשפחות היא לא פעילות פחות מושקעת, בעיננו, מכל אירוע אותו אנחנו מקיימים עבור חברה או ארגון מקצועי. המטרה שלנו היא לאפשר לכם פשוט, ליהנות ביחד. זה הכי חשוב.

לאלו אירועים אנחנו נמליץ על לייזר טאג למשפחה?

דיברנו על זה קצת, אבל יש כמה אירועים פופולאריים בהם לייזר טאג למשפחות זה פשוט להיט בטוח.

מסיבת בת מצווה או בר מצווה

גם אם תקיימו עוד אירוע לחברים ולחברות, הרי שלא פעם, לייזר טאג לבר מצווה או לייזר טאג לבת מצווה מאפשר לקיים עוד אירוע, בחוג מצומצם יותר, כדי להמשיך וליהנות מההזדמנות לחגוג עם בעל השמחה הצעיר או בעלת השמחה, כמובן.

פעילות לייזר טאג למשפחות לכבוד יום הולדת

אבא חוגג חמישים? סבתא בת שבעים וחמש היום? מחפשים מה לעשות לכבוד הדודה? יום הולדת לייזר טאג למשפחה, זו אופציה מצויינת בשביל לחגוג ביחד.

בחופשות ובימי כיף עם כל המשפחה

בין אם אתם נוסעים למקום רחוק כדי לנפוש ביחד ובין אם אתם פשוט מחפשים איך להעסיק את הילדים בחופש הגדול, אין ספק כי לייזר טאג לילדים ומשפחות יתאים למשבצת הזו, בדיוק.

אז מה תפקידכם וחלקכם בכח?

לכל קבוצה יש מאפיינים מיוחדים, כל אירוע הוא שונה מאירוע אחר ואם אנחנו רוצים להפוך את החגיגה לשלמה, אנחנו צריכים לקבל מכם קצת מידע.

כך גם נוכל לחלק את בני המשפחה לקבוצות מגוונות ובאופן הזה גם נוכל להתייחס למשתנים בשטח, כדי לפתור כל כשל טכני שאולי יצוץ בהמשך. המדריכים שלנו, כמובן, נמצאים כאן גם כדי לעזור להניע את הפעילות וגם כדי לפתור כל בעיה טכנית העלולה לצוץ.

מה המחירים של פעילות לייזר טאג למשפחות?

בדרך כלל המחיר עומד על 90-110 ש"ח למשתתף, המחיר משתנה בהתאם לכמות המשתתפים, תאריך הפעילות, מיקום ועוד.

אבל אנחנו תמיד מציעים חבילת שירות משתלמת, בהתאם לצרכים של המשפחה. כמות המשתתפים המינימלית האפשרית היא 20, למרות שגם במקרה הזה, אנחנו תמיד פתוחים להצעות ולצרכים של הלקוחות שלנו.

מוכנים לקרב? לייזר טאג למשפחות – מזמינים מלייזר טאג פאוור

לייזר טאג פאוור מלווה אתכם לכל אירוע ובכל חופשה. הזמינו פעילות לייזר טאג עוד היום ואנחנו נשמח לבוא עם כל מה שצריך, כדי שהמשחק ישאיר זיכרון נפלא ויאפשר למשפחה לבלות ביחד.

5/5 - (22 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן