לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג במרכז

מעוניינים בפעילות מהנה ומשחררת? למבוגרים ולילדים כאחד? חשבתם על לייזר טאג במרכז? חברת לייזר טאג פאוור מעבירה פעילויות לייזר טאג למבוגרים ולילדים, בכל רחבי הארץ. הפעילות ניידת ומותאמת לצרכים של הלקוח. אם אתם רוצים להפוך יום הולדת לבלתי נשכח או להעשיר את יום הגיבוש בעבודה, אנחנו כאן.
לייזר טאג במרכז

משחק לייזר טאג במרכז – לגיבוש הקבוצתי

אנחנו חיים בעולם משוגע, רבים מאיתנו מבלים שעות רבות בתוך הרשתות החברתיות ומול מסכי המחשב והטלפון. מתי לאחרונה יצאתם החוצה? מתי בפעם האחרונה איפשרתם לעצמכם להשתטות ולבלות, כמו ילדים? פעילות לייזר טאג במרכז, היא לא רק פעילות מהנה במיוחד, בה תוכלו לשחק עם רובי לייזר טאג, הבטוחים לשימוש של ילדים ומבוגרים כאחד, אלא בנוסף, קרבות לייזר טאג, יכולים להוביל להשפעות טובות נוספות:

  • חיזוק הקשרים החברתיים בתוך הקבוצה: בין אם אנחנו מדברים על גיבוש של ילדים בני אותה כיתה ובין אם מדובר על לייזר טאג למשפחות, ביום פעילות מושלם, בחיק הטבע או באתר בנוי.
  • קרבות לייזר טאג משחק, נותנים הזדמנות לחיזוק יכולות מנהיגות בתוך קבוצה: כל משחק הוא הזדמנות ללמוד משהו חדש. האופי של הפעילות, מאפשרת לפרטים שונים בתוך הקבוצה, לגלות את הכוחות הטמונים בתוכם ולהנהיג את הקבוצה, אל הניצחון.
  • לייזר טאג בחוץ, נותן הזדמנות לנשום קצת אוויר ולצאת מהחדרים הסגורים, בהם אנחנו ספונים לא פעם: כאמור, אנחנו חיים בעידן בו, לצערנו, רבים נמנעים מלצאת החוצה. פעילות לייזר טאג מרכז, היא הזדמנות מצוינת לאפשר לכולם 'לנשום אוויר'.
  • מדובר, פשוט, על פעילות מהנה: גם למבוגרים מגיע להיות ילדים מפעם לפעם. כאשר אתם משלבים פיינטבול לייזר ביום גיבוש לצוות או סתם, ביום כיף במשרד, אתם נותנים לעובדים את ההזדמנות, לצחוק ולבלות, האחד עם השניה.

 

לייזר טאג מרכז
לייזר טאג מרכז

תוכלו להזמין לייזר טאג במרכז – לכל מקום בעיר

אנחנו מגיעים עם הכל. כל מה שצריך כדי שפעילות לייזר טאג במרכז, תהיה מושלמת. חשוב לנו להזכיר, אנחנו מגיעים לכל מקום. כלומר, אתם יכולים לבחור האם אתם מעוניינים לקיים פעילות לייזר טאג במרכז בחוץ, למשל, לשחק לייזר טאג ביער או אולי, ליהנות עם הפעלת לייזר טאג בתוך מתחם בנוי, בשכונה או במשרדים שיקושטו לכבוד האירוע. לנו זה לא משנה, משום שאנחנו מגיעים עם מתחם לייזר טאג נייד, אנחנו פתוחים לכל הצעה יצירתית שתגיע מכם.

מזמינים פעילות לייזר טאג? זה מה שתקבלו

פעילות לייזר טאג במרכז, לא כוללת רק אוסף של אקדחי לייזר. אנחנו מביאים לכם הרבה יותר מזה:

  1. קרב לייזר טאג אמיתי, יהיה כזה עם תפאורה מתאימה: אנחנו נהפוך את המיקום בו תיקבע הפעילות, לסוג של 'שדה קרב' עם מחסות ומכשולים, בהתאם לגילם של המשתתפים בפעילות. מה שיכניס את כולם לאווירה בקלות.
  2. פעילות לייזרים תיעשה תוך שמירה על הביטחון של המשתתפים: לא בכדי אנחנו מביאים, לכל פעילות לייזר טאג במרכז, מדריכים מוסמכים. אנחנו מקפידים על נהלי בטיחות מחמירים, כדי שאת יום הכיף הזה, נסיים בעוד כולם בריאים ושלמים. כמובן, הרובים עצמם, מבוססים על קרניים של אור אינפרה אדום, הבטוח לשימוש.
  3. אין חגיגה בלי מוזיקה: אתם תבחרו איפה נקיים את האירוע ואנחנו, נבוא לפעילות לייזר טאג במרכז, עם מערכת שמע ומוזיקה קיצבית על מנת להכניס את כל המשתתפים לאווירת קרב.
  4. אנחנו מתאימים את הפעילות לצרכים שלכם: מטבע הדברים, פעילות לייזר טאג לילדים במרכז, לא דומה לפעילות המותאמת למבוגרים. אנחנו עורכים שינויים בהתאם למצב בשטח, לאחר דין ודברים עם הלקוח.
 

למי מתאימה פעילות לייזר טאג במרכז?

אנחנו מאמינים כי מדובר על פעילות המתאימה לכולם. אבל, מטבע הדברים, יש אירועים שכמו מזמינים אותנו להגיע עם לייזר טאג עד הבית:

פעילות לייזר טאג ליום הולדת במרכז

אגב, שאנחנו אומרים יום הולדת לייזר טאג אנחנו ממש לא מדברים רק על חלוקה של רובי לייזר לילדים, אלא גם על פעילות המתאימה למבוגרים ואפילו לכל המשפחה. אם יש יום הולדת לסבא, לחבר טוב ואולי אתן קבוצה של חברות המעוניינות להפתיע חברה טובה, אנחנו נגיע, עם מתחם לייזר טאג במרכז וכל מה שצריך, כדי להפוך את יום ההולדת הזה למושלם.

לייזר טאג לאירועים במרכז

רוצים להכניס קצת 'פלפל' לבר המצווה של הילד? לצאת מהקופסא במסיבת הגיוס של האח הקטן? אנחנו מבטיחים להגיע עם לייזר טאג לבית או לקיים פעילות לייזר טאג בשטח.

לייזר טאג ליום גיבוש בחברות וארגונים במרכז

כבר דיברנו לא מעט על האופן בו פעילות מהסוג הזה יכולה לעודד את תחושת הגיבוש בצוות, את כושר המנהיגות של הפרטים השונים בחברה ועוד. אתם יכולים לשלב את הפעילות בתוך יום גיבוש לכל חברי הארגון כמו כן אפשר, להתאים את הפעילות ליום עיון והקניית כלים למנהלים וראשי צוותים בתוך החברה במסגרת לייזר טאג במרכז.

לייזר טאג במרכז מחירים ופרטים טכניים נוספים

הקמה של מתחם לייזר והפעלה של פעילות לייזר טאג במרכז, עולה בערך בין 50-90 ש"ח למשתתף, כאשר הפעילות מותאמת עבור קבוצה של מינימום 20 משתתפים. אנחנו כמובן, גמישים ואם יש לכם שאלות בנושא, אנחנו נעשה כל מאמץ כדי להתאים לכם פעילות לייזר טאג מחיר שווה לכל כיס, בהתאם לצרכים הייחודיים של הלקוח.

כאן זה גם המקום להזכיר, כדי שנוכל להיערך בהתאם ולהביא לכם לייזר טאג מומלץ לאירוע שלכם, אנחנו צריכים לקבל מכם את כל הפרטים על האירוע וכמובן, אנחנו צריכים אתכם כדי לשריין תאריך זמן מה מראש. תמיד כדאי לקבוע הכל לפני היום הגדול, כך נוכל לפנות את היומן ולסגור את כל הקצוות בזמן.

הזמינו לייזר טאג במרכז עוד היום עם 'לייזר טאג פאוור'

אנחנו, כאן, חברת לייזר טאג פאוור ממתינים לכם. עכשיו זה הזמן שלכם להרים אלינו טלפון, לספר על הצרכים המיוחדים של הקבוצה ולקבוע תאריך המתאים לכם במדויק עבור פעילות לייזר טאג במרכז. אם אתם רוצים להעשיר את יום הגיבוש ולצאת מהשבלונה, ביום ההולדת של סבא, יש לכם למי לפנות. כאמור, אנחנו מגיעים עם הפעילות לכל מקום, עם רובי לייזר מצוינים ומדריכים מנוסים ומסורים. נשמח להכיר אתכם.

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע ושירותים נוספים

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג במרכז?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן