לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

פעילות גיבוש לנוער

אם יש משהו בו שווה להשקיע, זה בדור העתיד. חברת 'לייזר טאג פאוור', היא חברה מקצועית אשר מקיימת פעילויות לייזר טאג בכל רחבי הארץ. פעילויות גיבוש לנוער, הן פעילויות שיכולות ללמד את המשתתפים הרבה על עצמם, חוץ מזה, פעילות גיבוש לנוער לייזר טאג, זה פשוט כיף צרוף. כאן נספר לכם כל מה שכדאי לדעת על הפעילות. בואו נצא לדרך.
פעילות גיבוש לנוער

מה זה משחק לייזר טאג?

פעילות גיבוש לנוער- לייזר טאג, היא פעילות במהלכה המשתתפים מקבלים רובי לייזר, בטוחים לשימוש כמובן.

הרובים פועלים על בסיס נורה אינפרה אדומה אשר מייצרת תחושה כאילו 'מדובר על הדבר האמיתי', אבל בפועל הרי שהאקדחים הללו כמובן, בטוחים לשימוש.

מדריכים מקצועיים

פעילויות גיבוש לנוער מלווים בהדרכה צמודה של מדריכים מקצועיים, אשר יודעים איך להתאים את הפעילות לרמה של המשתתפים, בכל פעם מחדש.

את המשחק אנחנו מקימים היכן שתרצו. אנחנו מגיעים עם לייזר טאג עד הבית ויכולים לבנות לייזר טאג ביער או לייזר טאג בשטח, תלוי בצרכים שלכם.

מוזיקה, תפאורה ומתחם מושקע

פעילויות גיבוש לנוער לייזר טאג כוללות תפאורה מוקפדת, בה תמצאו רשתות הסוואה, מכסות מיוחדים ואלמנטים נוספים שיאפשרו לחברים בפעילות 'להיכנס לאווירה'.

אל דאגה, גם מערכת הגברה יש לנו, בהן נשמיע מוזיקה מהנה, מקפיצה וכזו שתאפשר לכל החברים להרגיש שהם באמצע זירת לחימה.

אבל, אנחנו מאמינים כי פעילות גיבוש לנוער – לייזר, טאג, זה הרבה יותר ממשחק בלבד. על כך נדבר בהרחבה ממש עכשיו.

פעילויות גיבוש לנוער לייזר טאג
פעילויות גיבוש לנוער לייזר טאג

להפוך ימי גיבוש לנוער משמעותיים יותר

זה לא משנה אם אתם מחפשים פעילות גיבוש לנוער בסיכון או סדנת גיבוש לנוער, בסופו של יום, אתם מחפשים לא רק פעילות כיפית ומלאה בצחוק, המטרה היא להצליח ולהביא לבני הנוער ערך גדול הרבה יותר.

פעילות גיבוש לצוות קטן אלו בדיוק מסוג הפעילויות שיכולות לתרום למשתתפים הרבה יותר ממה שנדמה לנו. מה זאת אומרת? הפעילות משמעותית בזכות מספר סיבות:

פעילות גיבוש לנוער לייזר טאג מתקיימת בשטח

אנחנו מגיעים עם לייזר טאג נייד לכל מקום בו תבחרו. אנחנו אמנם יכולים לערוך פעילויות גיבוש לנוער- לייזר טאג במבנה סגור, מה שיכול לקרות בעיקר בימים חמים. אבל בדרך כלל נעדיף לצאת החוצה.

בעידן שלנו היום, בני הנוער מבלים שעות ארוכות מול המסכים. הם לומדים לתקשר דרך המסך ומתחילים לאבד את המיומנות הבסיסית והיא התקשורת פנים מול פנים.

במהלך פעילויות לייזר טאג לנוער למשתתפים אין ברירה, הם חייבים לעמוד בקשר האחד עם השניה אם הם רוצים לנצח את המשחק.

היציאה החוצה, יצירת הקשר עם חברים וחברות, אלו לבדן, תורמות להפרשה של הורמונים במוח, אשר מעוררים תחושות של שמחה, הנאה ועוד.

כך שלצד כל היתרונות הנוספים של הפעילות, הרי שבמהלך פעילות גיבוש לנוער לייזר טאג, השחקנים מקבלים כמו 'זריקת חיזוק', טבעית לבריאות.

פעילות גיבוש לנוער יוצרת תחושת מנהיגות

אנחנו יכולים לערוך סדנאות גיבוש לנוער ולהביא את המרצים הטובים בעולם. אבל כל עוד אנחנו לא נעזור לבני הנוער לעבור את הפעילות בעצמם, הערכים לא יקבלו ביטוי ולא ישמשו אותם גם בעתיד.

כושר מנהיגות, לקיחת יוזמה, תעוזה והיכולת לצאת מאיזור הנוחות, אלו ערכים אשר ישרתו את אותם נערים לא רק היום, אלא גם בעתיד.

פעילות גיבוש לנוער לייזר טאג, היא כמו מעבדה ליצירת כישורים חשובים כמו 'בדרך אגב', תוך כדי משחק.

בזמן הזה, משום שבני הנוער שקועים במשחק ולא נדרשים לשבת ולהקשיב להרצאה ארוכה, הם כמו סופגים את אותם הערכים בצורה הטובה ביותר.

אנחנו כמובן מלווים את כל אותן פעילויות גיבוש לנוער במדריכים מצוינים. המדריכים יודעים איך להטמיע את הרעיונות הללו, בתוך המשחק עצמו, בהתאמה לגילם הצעיר של המשתתפים.

פעילויות גיבוש לנוער  לייזר טאג יוצרות תחושת מסוגלות

הרבה פעמים אנחנו עורכים יום גיבוש לייזר טאג לקבוצות של נערות או של נערים במצבי סיכון וכדומה. דווקא מי שבחיים לא תמיד חשים ביכולות המיוחדות שלהם, זוכים לקבל הצצה למי שהם יכולים להיות תוך כדי המשחק.

מחקרים כבר הוכיחו כי היציאה מאיזור הנוחות והעמידה באתגרים, מותירה חותם במוח והיכולות הללו יהיו שם עבור אותם בני נוער, גם ברגעים בהם הם ידרשו לאותן יכולות יותר מכל.

במהלך הפעילות המשתתפים לומדים לסמוך אחד על השניה

אי אפשר לנצח פעילות לייזרים בלי לשתף פעולה ולעבוד בתור קבוצה. כאמור, זה עידן בו בני הנוער חווים הרבה פעמים תחושה של בדידות, בעקבות המרחק אותו יוצרים המסכים.

פעילות גיבוש לנוער עוזרת גם למי שיש חרדה חברתית או קושי, ללמוד איך לשתף פעולה מחדש ולעבוד ביחד למען מטרה משותפת.

פעילות גיבוש לנוער לייזר טאג
פעילות גיבוש לנוער לייזר טאג

אז מה חשוב לדעת ברמה הטכנית?

כאמור, מהרגע בו אתם מזמינים פעילויות גיבוש לנוער לייזר טאג, אנחנו מגיעים עם כל הציוד הדרוש לנו כדי להקים מתחם לייזר טאג יש מאין.

פעילות גיבוש לנוער לייזר טאג, עולה 90 ש"ח למשתתף בממוצע ואנחנו מקיימים את הפעילות במסגרת של 20 משתתפים לכל הפחות.

כאמור, הפעלת לייזר טאג כוללת תפאורה מוקפדת, רובי הלייזר עצמם והדרכה מקצועית. אנחנו מזכירים שוב, פעילות גיבוש לנוער לייזר טאג יכולה להתקיים בכל מקום בארץ, אתם אלו שאומרים לנו לאן להגיע.

היה לנו חשוב לאפשר לכל קבוצה ליהנות מהפעילות, בין אם זו מגיעה מצפון הארץ, מהדרום או במרכז.

פעילויות גיבוש לקבוצות לנוער לייזר טאג כל פעם מקבלות כללים וחוקי משחק אחרים, בכפוף לצרכים שלכם.

מה זאת אומרת? אנחנו מקיימים שיחת התייעצות מקדימה, במהלכה ננסה להבין מה אתם רוצים לקבל במסגרת פעילויות גיבוש לנוער ואנחנו מציעים לכם רעיונות שונים, מתוכם נבחר באופציה הרלוונטית ביותר.

התקשרו עכשיו לשריין תאריך ליום גיבוש עבורכם!

חברת 'לייזר טאג פאוור', היא חברה מקצועית, אשר מלווה פעילויות גיבוש לנוער- לייזר טאג כבר יותר מ-5 שנים.

אנחנו מתרגשים בכל פעם לקיים פעילות גיבוש לנוער לייזר טאג ולראות איך הערכים של המשחק מאפשרים לשחקנים לעבור תהליך תוך כדי משחק, בצחוק והנאה.

לפרטים נוספים השאירו פנייה באתר או התקשרו, הנציגים שלנו כבר ממתינים לכם על הקו.

5/5 - (18 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן