לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג לקבוצות גדולות

תהיתם פעם מדוע לייזר טאג לקבוצות גדולות הפך לפעילות המתאימה והאטרקטיבית ביותר? התחילו לקרוא וגלו מדוע הוא בחירה מצוינת עבור צוותים גדולים, בין אם מדובר באירועי חברה, מסיבות יום הולדת או סתם יום כיף עם חברים.
לייזר טאג לקבוצות גדולות

למה לייזר טאג לקבוצות גדולות?

לייזר טאג היא פעילות קבוצתית ללא תחרות המבטיחה חוויה מרגשת ועשייה לכל המשתתפים. בניגוד להפעלות קבוצתיות אחרות, לייזר טאג לקבוצות גדולות מציע שילוב ייחודי של פעילות גופנית, אסטרטגיה ועבודת צוות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור קבוצות גדולות.

משחק מלא אדרנלין

אחד היתרונות העיקריים של לייזר טאג לקבוצות גדולות הוא הרבגוניות שלו. עם אפשרות לחלק את המשתתפים לקבוצות, המשחק מאפשר תחרות ידידותית ומטפח תחושת אחווה בין השחקנים. ככל שהקבוצה גדולה יותר, המשחק הופך למרגש ומלא אדרנלין, כאשר הצוותים מתכננים אסטרטגיה, יוצרים קשרים ועובדים יחד כדי להשיג ניצחון.

אלמנט האינטראקטיביות של משחק הלייזר טאג יוצר חוויית חיבור ייחודית ומעודד את המשתתפים לשתף פעולה ולהסתמך על הכישורים והיכולות שלהם.

לייזר טאג לקבוצות גדולות
לייזר טאג לקבוצות גדולות

לייזר טאג לקבוצות גדולות שמתאים לכולם

בנוסף, לייזר טאג מציע יתרונות על פני פעילויות קבוצתיות אחרות מבחינת נגישות והכלה. שלא כמו ספורט או פעילויות תובעניות אחרות, לייזר טאג אינו דורש מערך מיומנות או רמת כושר ספציפיים. כך המשחק מתאים בעצם לאנשים מכל הגילאים והיכולות, מה שמבטיח שכולם יוכלו להשתתף וליהנות מהמשחק.

אז בין אם אתם ספורטאים ותיקים או מתחילים, הפעלת לייזר טאג מספקת משחק שווה בו כולם יכולים לתרום וליהנות.

ניתן לשחק גם בשטח הפתוח

בנוסף להתאמתו לקבוצות גדולות, לייזר טאג הוא גם פעילות רב-תכליתית שניתן ליהנות ממנה במסגרות שונות. בעוד שמתחמי לייזר טאג במבנים סגורים הן אפשרויות פופולריות עבור לייזר טאג, אך לשחק לייזר טאג בחוץ מוסיף רמה חדשה לגמרי של ריגוש.

משחק לייזר טאג ביער מספק סביבה טבעית וסוחפת שבה השחקנים יכולים להסתתר, לתכנן אסטרטגיה ולהתעמק לגמרי במשחק. הסביבה החיצונית מוסיפה אלמנט של הרפתקאות ובלתי צפויות, והופכת את החוויה למרגשת ובלתי נשכחת אפילו יותר.

"ככל שהצוות גדול יותר, כך המשחק טוב יותר"

במשחקי לייזר טאג לקבוצות גדולות, המשחק הופך ליותר אסטרטגי וטקטי. המשתתפים חייבים לתקשר ביעילות ולעבוד יחד כדי לפתח אסטרטגיות מנצחות. לכל שחקן יש תפקיד. התיאום הנדרש בין חברי הצוות מוסיף שכבה נוספת של מורכבות למשחק, מה שהופך אותו למרגש עוד יותר.

עם מספר גדול יותר של יריבים, אלמנט ההפתעה הינו נפוץ יותר. השחקנים חייבים להיות כל הזמן עם האצבע על ההדק, לצפות ולהגיב לתנועות של היריבים.

רמת האתגר הזו שומרת על המשתתפים מעורבים ונוכחים לגמרי במשחק, כשהם מנווטים בזירות דמויות מבוך או במקרה של לייזר טאג אאוטדור בשטח חיצוני, מחפשים ללא הרף מחסה ומתכננים את הצעד הבא שלהם.

לייזר טאג נייד לקבוצות גדולות
לייזר טאג נייד לקבוצות גדולות

למה מתחם לייזר טאג נייד?

משחק לייזר טאג עד הבית או ביער מוסיף מימד חדש לגמרי למשחק, ומציע יתרונות ייחודיים שמתחמים פנימיים פשוט לא יכולים להציע.

סביבה טבעית ומאתגרת

ראשית, הסביבה הטבעית של החוץ מספקת חוויה סוחפת ומציאותית יותר. במקום לנווט דרך מכשולים מלאכותיים, השחקנים מוצאים את עצמם רצים דרך עלווה צפופה, מתחבאים מאחורי עצים ומתכופפים מאחורי מחסומים טבעיים. השטח הבלתי צפוי מוסיף אלמנט של הפתעה, מה שגורם למשחק להרגיש יותר אותנטי.

מרחבים גדולים עם אפשרויות תמרון

החלל הגדול יותר הזמין במקומות חיצוניים מאפשר חופש וגמישות יותר במשחק. שחקנים יכולים להתפשט, לתכנן אסטרטגיה ולהפעיל טקטיקות שונות כדי לתמרן את יריביהם.

השטחים הפתוחים לרווחה מספקים הזדמנויות רבות לירי מטווח ארוך ולמיקום אסטרטגי. חופש התנועה הזה מוסיף שכבה נוספת של אדרנלין ואתגר למשחק, שכן על השחקנים לנווט דרך המכשולים הטבעיים תוך שמירה על ערנות לתנועות האויב.

לייזר טאג בחיק הטבע מציע שינוי נוף מרענן

במקום להיות מרותקים לחלל מקורה מואר אפלולי, המשתתפים יכולים ליהנות מהיופי של הטבע תוך כדי פעילות מלהיבה. האוויר הצח והסביבה הטבעית תורמים לתחושת התחדשות והופכים את החוויה למהנה עוד יותר.

האם לייזר טאג לקבוצות גדולות שווה את זה?

אז כמו שבתבנו לעיל, לייזר טאג לקבוצות גדולות זה פעילות שווה חד משמעית. אחד הדברים שיש לשים לב אליהם לפני שמזמינים לייזר טאג לקבוצות גדולות, הם העלות. מתחמי לייזר טאג קבועים גובים לעתים קרובות לכל משחק או לאדם, וההוצאות עלולות להצטבר, במיוחד עבור קבוצות גדולות יותר.

בניגוד לכך מתחם לייזר טאג נייד עשוי להיות זול יותר מאשר המתחם הקבוע. אנו מציעים אפשרויות למשחק החל מ-20 משתתפים ועד כ-400 משתתפים. המחיר הינו החל מ-90 ש"ח לאדם ועשוי להיות נמוך יותר ככל שהקבוצה גדולה יותר.

קבוצה גדולה של שחקנים? הזמינו משחק עכשיו!

זכרו – לייזר טאג הוא לא רק משחק; זו הרפתקה שמקרבת אנשים זה לזה. אם אתם מעוניינים להזמין משחק לייזר טאג לקבוצות גדולות עד אליכם, בכל מקום בארץ.

חייגו לאחד מהצוותים שלנו לפי המיקום שתרצו לשחק ואנו בלייזר טאג פאוור נשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת. נגיע עד אליכם, עם ציוד לייזר טאג מקצועי ומתחם נייד שווה וחדשני.

5/5 - (18 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן