לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג לבר מצווה

חברת 'לייזר טאג פאוור' היא חברה מובילה בתחומה ומספקת שירותים והפעלות לייזר טאג למגוון רחב של קבוצות בכל רחבי הארץ. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות ביחד מפעילות מגבשת ומקורית, לייזר טאג לבר מצווה. הפעילות מתאימה לבני כל הגילאים והיא יכולה להפוך כל מסיבה לאירוע מיוחד. רוצים לשמוע עוד? מיד נסביר הכל.
לייזר טאג לבר מצווה

לתכנן בר מצווה זו לא עבודה קלה

בשנים האחרונות בר מצווה היא כבר ממש לא רק עליה לתורה וזריקת סוכריות באוויר. היום, הילדים שלנו מבקשים הרבה יותר מזה. הם רוצים לקיים פעילות עם החברים הטובים מהכיתה, הם רוצים לבלות עם המשפחה ועוד.

גם אנחנו, בתור הורים, מבינים כי אין טעם בקיום עוד אירוע, כזה שנראה בדיוק כמו הרבה אירועים שהיו לפניו. אם אתם רוצים להוסיף עניין לאירוע ולהפוך אותו למיוחד באמת, אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מפעילות לייזר טאג לבר מצווה.

למה הפעילות הזו יכולה להתאים לצרכים שלכם כמו כפפה ליד? תיכף תבינו.

בר מצווה לייזר טאג
בר מצווה לייזר טאג

כמה מילים על משחק לייזר טאג לבר מצווה ובכלל

רגע לפני שנצלול לסיבות בגינן שווה להזמין לייזר טאג לבר מצווה, אנחנו רוצים להסביר מה תמצאו בפעילות לייזר טאג לאירועים. קודם כל, אנחנו מדברים על משחק המזכיר קצת 'מלחמה'.

אנחנו מגיעים עם מתחם לייזר טאג בחוץ לכל מקום בו תבחרו. אנחנו יכולים לקיים פעילות לייזר טאג עד הבית, לייזר טאג בשטח וכן הלאה, תלוי בכם.

במהלך הפעילות אנחנו מחלקים את המשתתפים לקבוצות ונותנים לכל קבוצה משימה. חשוב לנו להדגיש כאן כי אנחנו מתאימים את הפעילות לאופי הקבוצה ולמספר המשתתפים.

לצורך העניין, אם אתם רוצים לקיים פעילות לייזר טאג לבר מצווה עבור המשפחה המורחבת, אנחנו נתאים את הפעילות לבני גילאים שונים. אם תרצו לקיים את המשחק רק עבור בני הכיתה של בעל השמחה, אנחנו נשנה את חוקי המשחק בהתאם.

כל המשתתפים בפעילות מקבלים רובי לייזר טאג. כמובן, כל הרובים בטוחים לשימוש. הם רק נותנים את התחושה כאילו היה מדובר על הדבר האמיתי למרות שאין בהם כל סכנה.

אנחנו כאמור, מגיעים אליכם עם כל הציוד וממלאים את שטח הפעילות במכסות וברשתות הסוואה, כדי לתת תחושה של שדה קרב אמיתי. אנחנו מוסיפים לכל זה מוזיקה מקפיצה וכל מה שחסר אלו רק המשתתפים שיצאו לשחק.

לייזר טאג לבר מצווה מומלץ מבחינות רבות

אנחנו ממליצים על פעילות לייזר טאג לבר מצווה מכמה סיבות שונות:

ראשית, משום שדרך לייזר טאג לבר מצווה יקבלו הרבה ערך מוסף

אנחנו מקיימים לא פעם פעילויות גיבוש לנוער במסגרת העבודה שלנו. המשחק עצמו, דורש מהמשתתפים לצאת מהקופסא, לגלות כושר מנהיגות ואחריות.

בר מצווה הוא אירוע המסמל את המעבר בין הילדות לבגרות. בין שלל המאפיינים של אנשים בוגרים זו היכולת לקבל החלטה בזמן אמת, לדבוק במטרה גם כשזה לא קל, לגלות אחריות כלפי השחקנים הנוספים על המגרש וכן הלאה.

משום שאנחנו בדרך כלל מקיימים פעילות לייזר טאג בשטח, הרי שהילדים מקבלים הזדמנות לצאת מאיזור הנוחות שלהם וללמוד על עצמם דברים חדשים.

במילים אחרות, במקום לערוך טקס ארוך בו נדבר על התבגרות, אנחנו יכולים לתת לבעל השמחה ולחברים שלו לחוש מה היא בגרות בעצמם, תוך כדי פעילות מהנה, תוך קיום פעילות לייזר טאג לבר מצווה.

שנית, קרב לייזר טאג משחק מהנה ומלא בצחוק

הילדים שלנו מבלים הרבה שעות מול המסכים. לפעמים נדמה כאילו אי אפשר לתפוס את תשומת הלב שלהם לפרק זמן ארוך משתי דקות תמימות.

היתרון בפעילות הזו היא שאתם ממש לא צריכים לנסות וללכוד את תשומת ליבם של המשתתפים במשחק. כולם יכולים ליהנות מאירוע מצחיק ומהנה ואתם, יכולים לקחת משהו לשתות בזמן שאנחנו עושים את כל העבודה.

שלוש, לייזר טאג מומלץ כי אנחנו מתאימים את הפעילות במיוחד עבורכם

כאמור, אנחנו יכולים לערוך לייזר טאג לבר מצווה עבור בני הכיתה של בר המצווה בלבד ואנחנו יכולים לקיים את הפעילות לקבוצה גדולה של משתתפים בני גילאים שונים.

מה שיפה במשחק הזה הוא שהוא מתאים באמת לכולם. משום שאנחנו מגיעים עם מתחם לייזר טאג אאוטדור, אתם לא צריכים לעשות אף מאמץ מיוחד כדי להביא את המוזמנים למקום מרוחק. אנחנו כבר עושים את ההתאמות הרלוונטיות עבורכם.

מה כדאי לדעת על הצד הטכני?

אם אתם רוצים לשמוע על לייזר טאג מחירים ועל קיום פעילות בר מצווה עם לבני גילאים שונים, אנחנו כאן כדי לפרט בפניכם את המידע החשוב ביותר עבורכם.

קודם כל, מחיר הפעילות עומד על 90 ש"ח למשתתף. הקבוצה הקטנה ביותר צריכה לעמוד על 20 משתתפים לכל הפחות. אנחנו כמובן מדגישים כאן כי במידה ויש לכם בעיה כזו או אחרת, נשמח לעזור לכם למצוא פתרונות, אנחנו פה בשביל זה.

כאמור, הפעילות אינה מסוכנת בשום צורה והיא מתאימה לבני הגילאים שבע עד שבעים וחמש ויותר. את הפעילות מלווים המדריכים שלנו.

מדובר על אנשי מקצוע מצוינים, עם הרבה מאוד ניסיון בתחום. תפקידם של המדריכים הוא לתת פתרון במידה ויש תקלות טכניות, להסביר את חוקי המשחק ולהכניס את כולם לאווירה.

לבר מצווה חווייתית במיוחד – מזמינים לייזר טאג!

אם אתם מעוניינים לקיים פעילות לייזר טאג לבת מצווה (או בר מצווה), זה הזמן לצאת לדרך. הפקה של אירוע היא פרויקט מורכב הכולל העמקה באינספור פרטים.

אנחנו כאן כדי לערוך פעילות לייזר טאג לחגיגת בר המצווה על הצד הטוב ביותר. אבל, כמובן, אנחנו צריכים את העזרה שלכם. אנחנו רוצים לדעת מתי תרצו לקיים את הפעילות, האם יש משהו שאנחנו צריכים לדעת על הקבוצה בהכנות לקראת לייזר טאג לגיל 13 ועוד.

בשביל לענות לשאלות שלכם ולשריין תאריך ביחד, אנחנו ממתינים לכם כאן. נשמח לענות לשאלות שלכם בכל שעה.

5/5 - (18 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן