לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

יום גיבוש לעובדים

חברת 'לייזר טאג פאוור', מפעילה משחקי לייזר טאג בכל רחבי הארץ כבר יותר מ-5 שנים. אם אתם רוצים לקיים יום גיבוש לעובדים ואם אתם מחפשים פעילות גיבוש לעובדים אשר ישאיר טעם של עוד ויטעו בעובדים ערכים משמעותיים אשר ישפיעו עמוקות על תהליך העבודה של הקבוצה והארגון בהמשך הדרך, זה הזמן שלכם להזמין אותנו. אם אתם רוצים לשמוע עוד על פעילות גיבוש לעובדים, התחילו לקרוא.
יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים זה חשוב לכל עסק מצליח

רגע לפני שנדבר על משחק לייזר טאג, על אקדחי לייזר ועוד, בואו נדבר בקצרה על הסיבות בגינן חשוב להשקיע בהפקה של יום גיבוש לעובדים. כל מנהל טוב יודע כי המשאב הכי משמעותי של עסק אלו העובדים שלו.

מי שלא משקיע בעובדים, לא יראה אותם מביאים את מלוא היכולות והכישורים שלהם בכל יום עבודה, לא נראה שיתוף פעולה בין צוותים שונים בתוך הארגון ולא נראה עובדים שונים לוקחים יוזמה בשגרה השוטפת.

פעילות גיבוש לעובדים זו גם הזדמנות לתת בחזרה למי שנותנים לחברה כל כך הרבה.

מהצד השני, במהלך ימי גיבוש לעובדים, אנחנו כמו מקבלים הזדמנות ללמד את העובדים מיומנויות חדשות שיתנו להם המון גם בעתיד. אנחנו לא מדברים בהכרח על קיום הרצאה פרונטלית.

אלא, תוך הפעלות גיבוש לעובדים, אשר משלבות את החברים השונים בארגון ומאפשרות להם להתנסות בעצמן, אנחנו יכולים ללמד אותם לא מעט כלים חדשים שיבואו לידי ביטוי בהמשך ויחזקו את העסק.

אם אתם רוצים לשמוע מדוע לייזר טאג מומלץ עבור גיבוש לעובדים, זה הזמן שלכם להמשיך לקרוא.

ימי <yoastmark class=

מה כולל פעילות לייזר טאג ליום גיבוש?

לאלו מכם ששומעים לראשונה על הפעלת לייזר טאג, אנחנו רוצים לספר לכם בקצרה על מה מדובר בעצם. יום גיבוש לעובדים- לייזר טאג, הוא יום אשר מתמקד בפעילות המבוססת על משחק 'מלחמה' מדומה.

ציוד ורובים מתקדמים

כמובן, אנחנו חלילה לא מעוניינים לגרום נזק למשהו. במהלך המשחק, המשתתפים מקבלים רובי לייזר טאג, המבוססים על נורת אינפרה אדום.

כלומר, הם יוצרים את התחושה כאילו מדובר על 'הדבר האמיתי', אבל באותה הנשימה הם לא יכולים כמובן לפגוע או להרע לאיש.

אישורים ובטיחות

אגב, זה אולי המקום לציין כי אנחנו מקיימים משחק לייזר טאג עם אביזרים אשר אושרו במכון התקנים הישראלי, כך שבאמת, אין מקום לדאגה.

מתחם לייזר טאג נייד

במהלך יום גיבוש לצוות עובדים, אנחנו מגיעים עם כל מה שצריך בשביל להקים לייזר טאג נייד, בכל מקום בו תבחרו. אנחנו מביאים איתנו תפאורה מוקפדת, הכוללת מכסות ורשתות הסוואה.

אנחנו מביאים איתנו כמובן את הרובים המיוחדים ואנחנו אפילו מביאים איתנו מערכות שמע מתקדמות כדי שתוכלו ליהנות ממוזיקה נהדרת בזמן שהמשתתפים רצים, קופצים ומרגישים לרגע כמו ילדים.

פעילות תחרותית בקבוצות

בכל פעם מחדש אנחנו קובעים כללי משחק חדשים. המטרה היא תמיד לחלק את המשתתפים למספר קבוצות.

לכל אחת מהן אתגרים אשר יאפשרו לחברים בקבוצה לגלות יוזמה, מנהיגות וחשיבה יצירתית גם אם מדובר על פעילות גיבוש לצוות קטן.

אם חסרים לכם יום גיבוש לעובדים רעיונות, הרי שכאן אתם מקבלים את הכל ביחד. מצד אחד, מדובר על פעילות קלילה וכיפית, מהצד השני, היא יכולה ללמד את המשתתפים לא מעט. על כך נדבר ממש עכשיו בהרחבה.

יום <yoastmark class=

כך יום גיבוש לעובדים עם לייזר טאג הופך משמעותי

אנחנו מאמינים כי יום גיבוש לצוות עובדים- לייזר טאג יכול להיות משמעותי ממספר טעמים:

ראשית, פעילות לצוות עובדים – לייזר טאג, מאלץ את העובדים לצאת החוצה:

כאמור, אנחנו לא מפעילים את המתחם במקום אחד קבוע כל הזמן. חלק מהמודל העסקי שלנו מאפשר לנו להגיע למקומות שונים ברחבי הארץ ולהפעיל את הפעילות בסמוך למקום המגורים שלכם.

במילים אחרות, אנחנו יכולים להקים לייזר טאג ביער או לייזר טאג בשטח בלי בעיה. כך שבמהלך יום גיבוש לייזר טאג לצוות עובדים, העובדים מקבלים הזדמנות לצאת החוצה ולא להישאר ספונים בתוך חללים סגורים מול מסכים.

לצערנו, אנחנו חיים בעידן בו ההימצאות בחללים סגורים היא חלק מהמציאות היום, יומית.

פעילות לצוות עובדים עם לייזר טאג, עוזרים לעובדים לצאת, להשתחרר, לנשום אוויר נקי ומחקרים מוכיחים כי אפילו המוח מגיב בהתאם ומשחרר הורמונים אשר תורמים במידה רבה לבריאות.

ימי גיבוש לעובדים עם פעילות לייזר טאג – על שיתוף פעולה ועל מנהיגות:

כדי לנצח את המשחק, על העובדים לעבוד בשיתוף פעולה אחד עם השניה. באופן הזה אירוע גיבוש לעובדים לא נשאר רק בתור זיכרון נחמד בו כיף להיזכר לעיתים.

אלא, אנחנו הופכים את אותם ימי גיבוש עם פעילות לייזר טאג, למקום בו העובדים מכירים את עצמם מקרוב ולומדים איך לקחת את האיכויות השונות שלהם ולהביא אותם לידי ביטוי במשרד לאחר מכן.

היציאה מאזור הנוחות, דורשת מהעובדים לגלות יוזמה ומנהיגות, יצירתיות ואלו כל התכונות שכל מנהל טוב רוצה לראות בעובדים שלנו.

יום גיבוש לצוות עובדים מאפשר לעובדים להכיר אחד את השני טוב יותר:

אנחנו לא תמיד חושבים על זה, אבל כל אחד מאיתנו מבלה הרבה מאוד שעות במשרד ובחברה. בשביל שכל עובד ירגיש בעל ערך, הוא צריך להרגיש כי מקום העבודה שלו הוא עבורו קצת כמו משפחה.

יום גיבוש לצוות עובדים מלא בצחוק, כיף ועוזר לעובדים להוריד חסמים ופשוט להתקרב אחד לשני באופן טבעי.

פעילות <yoastmark class=

כמה עולה ימי גיבוש לעובדים? כשמדובר על לייזר טאג

ימי גיבוש לעובדים לייזר טאג מחיר החל- 90 ש"ח למשתתף כאשר מדובר על פעילות גיבוש לקבוצות גדולות.

אנחנו כמובן כוללים במחיר שירות מקצועי וקפדני, צוות מדריכים מנוסה אשר ילווה את הפעילות מההתחלה ועד הסוף.

פעילות גיבוש עם לייזר טאג, כולל גם שימוש בתפאורה מתאימה וברובים מצויינים ואת כל זה אנחנו מעניקים במחיר המשתלם ביותר.

הכמות המינימלית בד"כ לקיום פעילות עומד על 20 משתתפים. אבל, חשוב לנו, בחברת 'לייזר טאג פאוור', לעשות הכל כדי למצוא פתרונות יצירתיים עבור כל לקוח.

יום גיבוש לעובדים עושים עם לייזר טאג פאוור

אז אם אתם מעוניינים לקיים ימי גיבוש לעובדים לייזר טאג, אם אתם רוצים ליהנות מיום חוויתי, אשר ישאיר בקרב העובדים 'טעם של עוד', אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל.

ממתינים לכם ממש עכשיו בטלפון או השאירו פניה באתר ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית.

5/5 - (18 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן