לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

יום גיבוש לייזר טאג

ארגון יום גיבוש לייזר טאג הוא דרך מצוינת להגביר את המורל ורוח הצוות לקבוצות, זה יכול להיות עובדים או מנהלים, וגם תלמידי כיתה. לפניכם כל היתרונות ליום גיבוש לייזר טאג שבעזרתם תוכלו לתכנן יום גיבוש לייזר טאג.
יום גיבוש לייזר טאג

היתרונות של יום גיבוש לייזר טאג

ימי גיבוש לייזר טאג הם דרך מצוינת לטפח רוח צוות ואחווה בתוך קבוצה. על ידי עבודת משחק משותפת  וקבוצתית בפעילות לייזר טאג מהנה ומרתקת, הקבוצה שלכם תפתח תחושת אחדות ולכידות רבה יותר. זה יכול להיות מועיל לפרודוקטיביות הקבוצה.

שיפור תקשורת קבוצתית בעזרת יום כיף לייזר טאג

יום כיף לייזר טאג הוא דרך מצוינת לשפר את התקשורת ושיתוף הפעולה בין העובדים או התלמידים שלכם. על ידי עבודה משותפת ומהנה של משחק לייזר טאג בסביבה תחרותית, הקבוצה תלמד לתקשר ולעבוד בצורה יעילה יותר יחד.

העלאת המורל הקבוצתי של המשתתפים

יום גיבוש לייזר טאג לעובדים למשל זו דרך מצוינת להגביר את המורל ולגרום לעובדים שלכם להרגיש מוערכים. על ידי ארגון יום כיף לייזר טאג המפגיש את העובדים שלכם באווירה כיפית ומלאת אדרנלין, תוכלו להראות להם שאתם מעריכים את עבודתם ואת הנוכחות שלהם בעבודה.

לייזר טאג יום כיף
לייזר טאג יום כיף

כך תתכננו הפעלת לייזר טאג ליום גיבוש

כל הפרטים לפניכם, קראו טוב טוב לפני שהחלטתם על יום כיף לייזר טאג:

קבעו תאריך לפעילות

צעד הראשון לתכנון יום גיבוש לייזר טאג הוא קביעת תאריך. הקפידו להודיע לעובדים שלכם מספר שבועות מראש כדי שיוכלו לתכנן בהתאם.

בחרו מקום לפעילות

בחרו מתחם לייזר טאג שיהיה בטוח ומתאים לכל העובדים שלכם. הקפד לבדוק את מדיניות הבטיחות של חברת הלייזר טאג לפני שאתם רצים להזמין, וודאו שהציוד שלהם עומד בתקנים והם מחזיקים בתעודת ביטוח לפעילויות מהסוג הזה.

בנוסף, קחו בחשבון את גודל המקום בעת בחירת אחד ליום גיבוש הלייזר שלכם. אם יש לכם קבוצה גדולה של עובדים, תרצו לוודא שהמקום יכול להכיל את כולם.

חשבו על סוג הפעילות שהקבוצה תשחק

טורניר משחקי לייזר טאג מבוסס צוות, או כולם על כולם, משחקי חטיפת VIP ועוד. התייעצו עם מפעיל הפעילות שייעץ מה יוכל להתאים לקבוצה שלכם. אתם יכולים גם לשקול להוסיף כמה פעילויות לא תחרותיות כגון מיני גולף או משחקי ביתני יריד וכדומה.

הגיע הזמן ליצור צוותים ללחימה

בהתאם לגודל הקבוצה שלכם, ייתכן שתרצו ליצור קבוצות של שניים או שלושה שחקנים. אתם יכולים להקצות לכל צוות שם או צבע ייחודי ולספק להם ציוד תואם.

אין חגיגה בלי עוגה

את העוגה אפשר להשאיר ליום הולדת לייזר טאג אבל כיבוד ליום כיף לייזר טאג זה בהחלט מאסט! פעילות לייזר טאג לילדים או לייזר טאג למבוגרים הינה פעילות ממריצה, אין זה משנה באמת מה הגיל, התוצאה תהיה אותה תוצאה – כולם רעבים לאחר מכן.

הכיבוד יכול להיות כל דבר, מחטיפים ומשקאות קלים ועד פיצה ובירה. אם אתם צריכים עזרה גם זה לסגור את הפינה, דברו איתנו.

הכי חשוב, תהנו מיום הגיבוש!

זכרו ליהנות במהלך האירוע, כי בסוף לשם כך התכנסנו. יום גיבוש לייזר טאג הוא דרך מצוינת לתגמל את העובדים או התלמידים שלכם על עבודתם הקשה, אז וודאו שכולם ייהנו!

רעיון טוב יכול להיות לאכול ארוחות צהריים בצוות, או לשחק משחקים שוברי קרח שיעזרו לכולם להכיר אחד את השני טוב יותר לפני הפעילות. זה יעזור ליצור תחושת אחווה בין המשתתפים ולהפוך את יום הגיבוש למהנה יותר עבור כולם.

יצירת לוח זמנים

ברגע שכל הצוותים מוכנים לצאת לדרך, הגיע הזמן ליצור לוח זמנים. קבעו כמה זמן תרצו שיימשך כל סשן משחק, ולאחר מכן קבעו כמה משחקים תרצו לשחק במהלך יום גיבוש לייזר טאג.

הקפידו לאפשר מספיק זמן בין המשחקים כדי שלכולם תהיה הזדמנות לנוח ולתדלק אנרגיות. בנוסף, שקלו להוסיף כמה פעילויות לבניית צוות בין המשחקים.

החלטתם לארגן יום גיבוש לייזר טאג? דברו איתנו!

ארגון יום גיבוש לייזר טאג לעובדים או לייזר טג למשפחות הוא דרך מצוינת להגביר את המורל ורוח הקבוצתיות. אנחנו בלייזר טאג מתמחים בהפעלות לייזר טאג לימי גיבוש לכלל האוכלוסייה. הציוד שלנו מקצועי וחדשני ביותר, והחשוב ביותר – אנו מגיעים לכל מקום בארץ,] במחירים הוגנים. אמרתם לייזר טאג > אמרתם לייזר טאג פאוור!

5/5 - (18 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן