לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בחיפה

אם אתם כבר לא יודעים מה לעשות ביום ההולדת של הילדה ואם אתם פשוט התייאשתם מהניסיון להמציא את הגלגל בבר המצווה של הילד, לייזר טאג בחיפה, זו התשובה אותה אתם מחפשים. חברת לייזר טאג פאוור מפעילה פעילות לייזר טאג בכל רחבי הארץ, למבוגרים, ילדים ובני נוער. הזמינו פעילות עוד היום.
לייזר טאג בחיפה

למה דווקא לייזר טאג בחיפה?

אם אתם שומעים על לייזר טאג בחיפה בפעם הראשונה ואם המונח 'פיינטבול לייזר טאג' נשמע לכם מוכר, נעזור לכם לעשות קצת סדר. קרבות לייזר טאג היא פעילות חווייתית, המיועדת, שוב, למבוגרים וילדים כאחד. במהלך הפעילות משתתפי הקבוצה מקבלים אקדחי לייזר טאג, המאפשרים למשתתפים להפוך לחיילים 'אמיתיים'.

אמנם לא מדובר על אקדח אמיתי, כמובן, אבל הקולות שזה משמיע, הרטט שהוא מעביר בידיים, זה בדיוק מה שמאפשר לנו ליצור חוויה מוחשית וחוויתית באמת.

משחק לייזר טאג לא מבוסס רק על רובי לייזר לילדים כמובן, אלא, אנחנו מביאים תפאורה הכוללת מכסות, תאורה אולטרה סגולה, רשתות הסוואה, מוזיקה מדויקת ופשוט, כל מה שצריך, כדי שהמשחק יהפוך לחוויה של פעם בחיים.

פעילות לייזר טאג בחיפה פשוט מתאימה לכל אירוע והיא עונה על מגוון צרכים בגילאים שונים. רוצים לשמוע עוד? בשביל מה אנחנו כאן?

לייזר טאג חיפה מחירים
לייזר טאג חיפה מחירים

לייזר טאג חיפה לאירועים ולימי כיף

כאמור, לייזר טאג בחיפה פשוט מתאים לכל סיטואציה כמעט, עליה אתם יכולים לחשוב. אנחנו מפעילים יום הולדת לייזר טאג לילדים וגם למבוגרים, למרבה ההפתעה, אלו דווקא האירועים המוצלחים ביותר. לייזר טאג בחיפה מיועד גם לימי גיבוש של חברות וצוותי עובדים.

בנוסף, לייזר טאג בחיפה יתן את המענה המושלם לבתי ספר המעוניינים להעשיר את תלמידי התיכון, דרך חוויה מלמדת ומעצימה, על כך עוד נדבר בהרחבה.

וכמובן, לייזר טאג בחיפה זו הדרך הכי טובה לחגוג עם המשפחה את הגיוס של הבן, יום ההולדת של הסבא או אם אתם רוצים לקיים לייזר טאג למשפחות, פשוט כדי לעשות עוד משהו קצת אחר בחופש הגדול ובחול המועד.

אם תרצו, אנחנו נגיע בליווי לייזר טאג נייד, כך שמקום הפעילות, יכול להיות כל מקום אליו תרצו להגיע. יש לנו את כל מה שצריך בשביל לייזר טאג בשטח או לייזר טאג לבית, הכל תלוי בכם.

לייזר טאג חיפה
לייזר טאג חיפה

קרב לייזר טאג בחיפה משחק מהנה ומעצים

יש ערך בלעשות קצת 'כיף'. אם יש משהו שכולנו יכולים להסכים עליו הוא שהחיים שלנו הפכו למעט 'אפורים' וכאלו שמאלצים אותנו כל הזמן 'לרדוף אחרי הזנב של עצמנו'.

דווקא האופציה לצאת מהקופסא, להעשיר את העובדים בחוויה מיוחדת במינה או ליצור פעילות לייזר טאג ליום הולדת, סתם לשם ההנאה, היא יכולה להיות מטרה בפני עצמה. אבל, כמובן, לייזר טאג בחיפה יכול להיות הרבה יותר מכיף בלבד.

קרבות לייזר מלמדים את המשתתפים לעבוד בקבוצה

כדי להגיע אל היעד, המשתתפים חייבים ללמוד איך לעבוד ביחד, איך לשתף פעולה. הרבה פעמים לייזר טאג בחיפה מתאים בדיוק לקבוצות של בני נוער ולצוותי עובדים, בדיוק בשל האיכויות הללו:

לייזר טאג למבוגרים ליצירת תחושת שייכות וגיבוש

הקושי של מקומות העבודה היום היא ביכולת של החברות והארגונים להביא את העובדים להזדהות עם מקום העבודה. לתחושת מחוברות יש הרבה משמעות, שכן בלעדיה, עובדים יעזבו לעיתים תכופות ולא פעם, אנחנו נראה ירידה בתפוקה. 

אבל האמת היא כי לייזר טאג למבוגרים כזה שנייד בשטח, היא הזדמנות מצויינת לאפשר לעובדים להתחבר האחד לשני, בלי כל מאמץ מהצד שלנו.

לייזר טאג בחיפה, לקבוצות של נשים ונערות

הבנים, כבר מכירים משחקי מלחמה מהילדות, אבל לעיתים, דווקא הנשים הן אלו שצריכות את האופציה לגלות את הכישרונות הייחודיים שלהן, במסגרת מעט שונה. אין דבר מספק יותר מאשר לקיים פעילות לייזר טאג בחיפה, מעשירה ומלמדת, עבור נשים אמיצות.

המשחק נותן לכולם את ההזדמנות לבלות קצת בחוץ

אמנם, אנחנו יכולים להגיע עם לייזר טאג עד הבית ולהכשיר את המתחם הסגור עבור הפעילות. אבל לא פעם, דווקא ההזדמנות לצאת החוצה, היא הדרך שלנו לעזור למשתתפים בקבוצה, לנשום אוויר צח ולקום מהכיסאות במשרד או בבית הספר.

לייזר טאג חיפה יום הולדת
לייזר טאג חיפה יום הולדת

יום הולדת לייזר טאג בחיפה, קונספט מהפכני

כאמור, לא תמיד צריך ללכת רחוק עם הניסיון להשיג את כל המטרות מהיום המיוחד. לפעמים, בשביל להשאיר טעם של עוד, מספיק לבחור בקיום הפעילות עבור יום ההולדת של הילד או של האבא. אגב, חשוב לנו לציין כי מדובר על משחק המתאים לגילאים 7-75.

כך שגם אם מדובר על קבוצה של תלמידי יסודי וגם אם אתם רוצים להתאים לייזר טאג למשפחות, יש לנו הכל מהכל. כמובן, אנחנו צריכים לקבל מכם את הפרטים המלאים על הקבוצה כדי להצליח להנגיש את הפעילות לשחקנים, אבל סמכו עלינו כי הניסיון שלנו עומד כאן לטובתכם.

המדריכים שלנו יתנו את הכל לחוויה יוצאת מהכלל

כדי שפעילות לייזר טאג לילדים בחיפה תהיה מוצלחת באמת, אנחנו רוצים להימנע מתקלות טכניות וכמובן, אנחנו רוצים להבטיח כי יהיו שם מי שיצליחו לעודד את החברים להתחיל ולשחק. 

הרגעים הראשונים בתוך המשחק, תמיד קצת מביכים ומעוררים תחושה של אי נוחות, בכל זאת, השחקנים מוצאים את עצמם מתרגלים לפעילות חדשה ולא מוכרת.

בשביל שכולם יצליחו 'לקפוץ למים', אנחנו בוחרים בקפידה, צוות הדרכה מקצועי ומנוסה. כך שגם הילדים וגם המבוגרים, בני כל הגילאים, יצליחו להשתלב בתוך הפעלת הלייזר טאג בשמחה ובכיף.

לייזר טאג נייד בחיפה
לייזר טאג נייד בחיפה

לייזר טאג פאוור – מתחם לייזר טאג נייד בחיפה

אם אתם רוצים להזמין פעילות לייזר טאג בחיפה, אנחנו צריכים לדבר לפני כן ולהבין ביחד, על איזו קבוצה מדובר והיכן תרצו לקיים את הפעילות. 

משחק לייזר טאג מחיר הוא 70-90 ₪ למשתתף, בקבוצות של 20 שחקנים לכל הפחות. למרות שיש חריגות תמיד, כך שנשמח לשמוע מכם ולמצוא פתרון.

חברת לייזר טאג פאוור שמחה להפוך דמיון למציאות בכל פעם מחדש. הזכרונות והחוויות של יום הכיף עם לייזר טאג בחיפה, מלווים את המשתתפים גם הלאה. 

אז למה אתם מחכים? אנחנו כבר פה, ממתינים עם יומן פתוח והרבה רעיונות, כדי ליצור פעילות נהדרת, כזו שתעלה על כל הציפיות שלכם ושלנו.

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע ושירותים נוספים

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג בחיפה?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן