לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג נייד בשטח

רוצים ליהנות בפעילות לייזר טאג נייד? לייזר טאג פאוור פה בשבילכם. אנחנו מגיעים, כדי לקיים פעילות לייזר טאג בשטח, בכל מקום בו תבחרו בכל רחבי הארץ. אם בשביל ימי גיבוש מושלמים עבור החברה והארגון ועם כדי להעשיר יום הולדת מיוחד במינו, הזמינו את הפעילות עוד היום, כבר עכשיו.
לייזר טאג נייד בשטח

מה תקבלו בהזמנת לייזר טאג נייד?

אם אתם לא יודעים מה זה פיינטבול לייזר טאג, הרשו לנו לעשות לכם קצת 'סדר'. מדובר על פעילות מיוחדת, אשר במהלכה, בני הקבוצה, מקבלים רובים מיוחדים, בטוחים לשימוש כמובן.

בזכות קצת תפאורה מושקעת, מדריכים מצוינים ומוזיקה מקפיצה, תיכנסו לתוך עולם חדש. זוכרים את משחקי המלחמה המוכרים מהילדות בשכונה? אז בעידן החדש, תיהנו ממשחק כזה בדיוק, רק כמה רמות מעל.

משום שאנחנו משתמשים בציוד ייעודי עבור לייזר טאג נייד, אנחנו למעשה יכולים להפוך כל מקום למרחב המיועד למשחק.

לייזר טאג עד הבית או לייזר טאג בחוץ, אנחנו תמיד כאן עבורכם. כדי להצליח ולהפוך את האירוע לכזה שיהיה גם כיף גדול, אבל גם כזה שלא דורש מכם להתאמץ.

הפעלת לייזר טאג בחוץ מתאימה כמעט לכל גיל

לייזר טאג בחוץ הוא משהו שאנחנו עושים כבר לא מעט שנים. חוץ מהעובדה כי בכל פעם, כאשר אנחנו מגיעים עם לייזר טאג נייד, אנחנו זוכים לעשות טוב לאחרים.

לאורך הזמן התברר כי יש לפעילות הרבה מאוד יתרונות נוספים:

פיתוח מנהיגות ותחושת גיבוש בקבוצות וארגונים

זה רק נדמה כאילו לייזר טאג נייד מיועד רק לילדים ולתלמידי בית ספר. אמנם, אנחנו מתאימים את הפעילות גם לקבוצות מהסוג הזה.

אבל דעו כי לא פעם, דווקא חברות מובילות במשק, נעזרות בנו כדי להפיח תחושת שייכות בקרב העובדים, ביום גיבוש מפתיע במיוחד.

לייזר טאג בשטח, מוציא את חברי הקבוצה מהמסכים

הכלל הזה נכון לכולם. לייזר טאג בשטח הוא נפלא למי שרוצים להצליח ליהנות בלי הסחות הדעת של המכשירים החכמים.

הרי לא פעם, אנחנו שומעים על כל הדברים הטובים שהולכים לאיבוד, כאשר הילדים שלנו לא מבלים במפגשים חברתיים וטובעים אל תוך מכשירי הטכנולוגיה.

גם אנחנו, בתור אנשים מבוגרים, שוכחים רגע מה זה לראות פנים של אנשים אחרים, אנחנו שוכחים את הקסם בצחוק המשותף, בבילוי של כולם ביחד.

בזכות מערכת פשוטה, של לייזר טאג למבוגרים, מתחם נייד בשטח, אנחנו זוכים לחזק קשרים אמיצים מחדש.

פעילות לייזר טאג נייד למשפחות, מייצרת מכנה משותף חדש

אין חשוב כמו משפחה. אבל האתגר הגדול הוא להצליח ולמצוא פעילות שתסחוף את כולם. מתחם לייזר טאג למשפחות נייד, כאמור, זה משהו אותו אנחנו מביאים לכל מקום.

אבל את הגיבוש המשפחתי, זה אתם מביאים ומחדדים אותו, ביחד איתנו. כן, הפעילות מתאימה לכל הגילאים ומחברת בין המתבגר ובין הצעירה במשפחה, בין הסבתא ובין הדודה. ככה זה, כשהפעילות מותאמת לכולם.

אז איך זה נראה לייזר טאג נייד בשטח?

אנחנו כמובן, לא מביאים פשוט, לייזר טאג נייד לכל מקום בלי לחשוב פעמיים. בשביל שהאירוע יצליח, חשוב לנו לשמוע אתכם ולהבין ביחד, מה אתם רוצים שיקרה בדיוק. זה כמובן לא אומר כי אין לנו רעיונות כדי להעשיר את הפעילות.

אבל בסופו של דבר, לא משנה אם נשקיע בבחירה של תפאורה עבור לייזר טאג בשטח הרבה מאוד שעות, כל עוד לא הצלחנו לאפיין את הצרכים של הקבוצה ולהתאים את סיפור המסגרת לאירוע.

בין אם מדובר על יום הולדת לייזר טאג או מסיבת גיוס, בסוף, אנחנו רוצים להגיע ללב של המשתתפים בקבוצה.

לאחר מכן, אנחנו בוחרים תאריך ומביאים את כל מה שצריך בשביל שזה יהיה לייזר טאג בשטח, בלתי נשכח. כמובן, משום שהפעילות מתרחשת בחוץ בדרך כלל, אנחנו צריכים לקחת כמה משתנים בחשבון.

כמו מזג האוויר, האם המתחם יהיה חשוך או מואר וכן הלאה. חשוב לנו לציין, לכל דבר יש פתרון, אבל בלי לתכנן הכל מראש, אנחנו לא נצליח לממש את הפוטנציאל של הפעילות.

פעילות לייזר טאג נייד עם מדריכים מצוינים

אחרי הרבה שנים של ניסיון, אפשר להגיד בוודאות כי מי שהופכים את האירוע למוצלח באמת, אלו המדריכים שלנו.

בין אם אנחנו מתאימים את הפעילות לייזר טאג לילדים ובין אם אנחנו עורכים לייזר טאג בשטח לקבוצה של מנהלים מארגון כזה או אחר, בסוף, כדי שהקבוצה לא תתפזר וכדי שכל החלקים בתוכה יצליחו, 'למצוא את עצמם', אנחנו רוצים להציב אנשי מקצוע, אשר ילוו אתכם בכל שלב.

אגב, העבודה של המדריכים היא לא רק לסייע בהנעה של הפעילות מבחינה ריגשית, אלא הם שם גם כדי לתת לכם מענה טכני, במידת הצורך.

כמה עולה להזמין לייזר טאג נייד בשטח?

המחיר עבור לייזר טאג בשטח יכול להשתנות. אבל בגדול, אנחנו מדברים על טווח מחירים של בין 90-110 ₪ למשתתף בדרך כלל.

קבוצה רגילה היא מינימום של עשרים משתתפים או יותר. בדרך כלל, קבוצות קטנות לא יצליחו ליהנות מהאפקט של הפעילות באותה מידה כמו קבוצה גדולה.

אבל אנחנו כמובן, פתוחים להצעות ותמיד נשמח לעשות בשביל הלקוחות שלנו, כל מה שאפשר.

הזמינו מתחם לייזר טאג נייד בשטח עוד היום

אל תמתינו, עכשיו זה הזמן להזמין את פעילות הלייזר טאג הניידת של חברת לייזר טאג פאוור, לאירוע של פעם בחיים.

אנחנו כאן כדי לענות על שאלות, להציע לכם פעילות נהדרת במחירים אטרקטיביים ועוד.

נו, למה אתם מחכים? חייגו עכשיו!

5/5 - (24 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן