לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בצפון

זה הזמן לחשוב יצירתי, מחוץ לקופסא. לא משנה אם אתם עסוקים בהתארגנות לקראת יום גיבוש בחברה או אם אתם מנסים להוסיף עניין למסיבת הגיוס של הבן. לייזר טאג בצפון, הוא משהו שבהחלט יכול לעלות על כל הציפיות שלכם. לא מאמינים? דברו איתנו, לייזר טאג פאוור ותבינו בדיוק על מה אנחנו מדברים.
לייזר טאג בצפון

מתחם נייד ללייזר טאג בצפון – משחק אטרקטיבי וחדשני

זוכרים את משחקי הפיינטבול מפעם? אולי אפילו ניקח אתכם עוד צעד אחורה, לייזר טאג בצפון, זו כמו הגרסה החדשה, של משחקי 'המלחמה' המוכרים לכולנו מהשכונה. אלא, שבעידן שלנו, אי אפשר פשוט לחלק אקדחי לייזר ולהאמין כי כולם ימצאו את עצמם בתוך המשחק בתוך מספר דקות נכון?  היום, כדי להצליח להוציא את כולם ממסכי הטלפון ולעורר עניין, אנחנו צריכים להשקיע קצת יותר מאמץ.

לכן, אנחנו מביאים לכם לייזר טאג בצפון, מלווה בתפאורה מושקעת, מוזיקה קצבית ומלווים הכל עם מדריכים מקצועיים, פשוט כדי שהמשחק יהפוך לחוויה בלתי נשכחת. אתם לא מאמינים אפילו, איך אפשר להישאב לתוך משחק לייזר טאג, בלי לשים לב בכלל, כשעושים את זה נכון כמובן.

אנו מלווים פעילות לייזר טאג בצפון למגוון אירועים

עוד אלמנט שיכול לשנות את התמונה מקצה לקצה, זה הצוות המקצועי אותו אנחנו מצרפים למשחק. לייזר טאג עד הבית לא יענה על הצרכים של המשתתפים, אם לא יהיו לנו מדריכים מצוינים, אותם אנחנו מגייסים, גם כדי לענות על בעיות טכניות, כאלו שתמיד עלולות להתרחש, אבל גם בשביל להניע את המשחק ולהוביל את המשתתפים להרגיש חלק ממה שמתרחש.

אגב, גם בהפעלות של לייזר טאג למבוגרים וגם כאשר אנחנו מקיימים פעילות לייזר טאג ליום הולדת לילדים, אנחנו תמיד נבחר מדריכים מצוינים, פשוט כי לבד, לא תמיד הקבוצה יודעת איך להתארגן בהתאם למשחק.

לייזר טאג צפון
לייזר טאג צפון

מה מקבלים בהזמנת לייזר טאג בצפון?

כאמור, על מנת שכל הפעילות, לייזר טאג בצפון, תענה על הציפיות, אנחנו מביאים כמה פריטים ואביזרים, כאלו שיאפשר לחוויה להיות מושלמת באמת. חשוב לנו לציין, העבודה שלנו היא להביא מתחם לייזר טאג, כלומר לייזר טאג נייד בשטח.

למעשה, אנחנו משתמשים בסביבה הקרובה אליכם והופכים אותה ללוח המשחק שלנו. אנחנו עוד נדבר בהרחבה על ההבדלים בין פעילות לייזר טאג בשטח ובין פעילות לייזר טאג לבית, אבל מה שחשוב להבין כעת הוא שאנחנו בכל פעם מחדש, אוספים את הציוד המתקדם ביותר, פשוט כדי להצליח וליצור עולם שלם, בו המשחק יהפוך לאירוע חד פעמי עבור כל המשתתפים בפעילות. אז מה אנחנו מביאים איתנו כדי להקים לייזר טאג בצפון:

  1. רובי לייזר לילדים ולמבוגרים: כמובן, אין משחק מלחמה בלי רובים נכון? שימו לב, אנחנו לא מביאים סתם פיינטבול לייזר, אלא אנחנו מציידים את המשתתפים באקדחים מיוחדים ( בטוחים לשימוש כמובן) המשמיעים קולות בעת השימוש בהם ומעבירים רטט בשחקן, בעת הירי בזמן המשחק. תופתעו לשמוע כי הכלי הפך פופולארי לא רק בקרב ילדים, כי אם גם בקבוצות של מבוגרים.
  2. אין חגיגה בלי תפאורה מושלמת: אנחנו לא מצפים מכם להתחיל לרוץ בשטח או במשרדים של החברה, אם לא נכין את המקום וניצור את האווירה המתאימה לפעילות. אנחנו מביאים איתנו מכסות במיוחד לאירוע וכמובן, רשתות הסוואה. כך השטח יקבל פנים חדשות במהירות הבזק.
  3. פעילות מותאמת אישית עבורכם: לייזר טאג בצפון המיועד למבוגרים יכלול חוקים יותר מורכבים מאשר אם נערוך פעילות לייזר טאג לילדים, הרי אנחנו אומרים את המובן מאליו. חשוב לנו להקשיב ללקוחות שלנו וליצור בכל פעם, את הפעילות המתאימה לכם בדיוק.

לייזר טאג לאירועים בצפון – חוויה של פעם בחיים

עד עכשיו דיברנו על הדברים אותם אנחנו מביאים איתנו, כאשר אנחנו מקיימים פעילות לייזר טאג בצפון, אבל אנחנו רוצים רגע ללכת אחורה, למי בכלל מיועדת פעילות לייזר טאג בצפון? בשביל לעשות לכם סדר, יש לנו רשימה קצרה:

פעילות לייזר טאג בצפון לבני נוער בבתי ספר או לחינוך הבלתי פורמלי

היופי של לייזר טאג בצפון הוא שהפעילות, בלי כוונה כמעט, מביאה עימה כמה יתרונות חשובים. בין היתר, הפעילות מעודדת גיבוש של קבוצה, הטמעה של יכולות מנהיגות, קבלת החלטות, דבקות במטרה ומאפשרת לתלמידים לשתף פעולה.

גיל ההתבגרות הוא גיל רגיש, הימים בהם האדם מגבש את זהותו. לייזר טאג בצפון לא צריך להיות רק בשביל הכיף, למרות שזו מטרה חשובה בפני עצמה, כי אם אפשר להיעזר בפעילות הזו כדי להעביר מסרים נוספים, חשובים לא פחות.

קרב לייזר טאג בשיתוף כל בני המשפחה

אולי אתם מחפשים משהו לעשות בחופש הגדול או בחגים ויכול להיות שבדיוק סבא חוגג יום הולדת שבעים. עוד יתרון של המשחק הוא שאין לו גיל. הפעילות מתאימה לגילאים 7-75. כך שלמעשה, אם אתם רוצים ליצור חוויה נפלאה לכל בני המשפחה, הפעלת לייזר טאג למשפחות הינו המתכון המנצח למטרה הזו בדיוק.

לייזר טאג בצפון לחברות וארגונים

כאמור, אנחנו מדברים על פעילות שמשלבת גם הנאה והצחוק וגם הזדמנות להטמיע ערכים שיכולים להוביל את החברה והארגון קדימה. זה מדהים לראות, דווקא קבוצות של מבוגרים, מפיקים מהמשחק את המיטב, בכל פעם מחדש.

משחק לייזר טאג בצפון מה המחיר?

פגילות לייזר טאג בצפון הינה בטווח מחיר של 70-90 ₪ למשתתף, בקבוצות של 20 משתתפים לפחות. אנחנו כמובן, מניחים את הנתונים הללו על השולחן אבל תמיד מוכנים להתגמש ולהציע רעיונות נוספים, בהתאם לקבוצה ולצרכים שלה.

מוכנים למלחמה? לייזר טאג בצפון זוז!

דווקא בעולם בו לאף אחד מאיתנו אין הזדמנות לצאת החוצה וקצת לנשום אוויר, דווקא בעידן בו כולם מחוברים למכשירים דיגיטליים, יש משהו מדהים בהזדמנות שלנו לקיים פעילות לייזר טאג בחוץ. אנחנו כמובן, מתאימים גם לייזר טאג למתחמים סגורים, בהתאם ללוח הזמנים שלכם, תנאי מזג האוויר ועוד.

רוצים לקבוע לייזר טאג בצפון? לייזר טאג פאוור פה בשבילכם. אנחנו שמחים להפעיל לייזר טאג בצפון ובכל מקום ברחבי הארץ, בשביל להוסיף שמחה ואושר, למשתתפים בפעילות.

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע ושירותים נוספים

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג בצפון?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן