לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג עד הבית

אתם לא יודעים איך להפוך את יום ההולדת של הילד למעניינת יותר? מחפשים מה לעשות בשביל בת המצווה של הבת? איך לא חשבתם על לייזר טאג עד הבית? טוב, בשביל זה אנחנו כאן. לייזר טאג פאוור, מגיעים עם כל מה שצריך, בשביל אירוע חד פעמי ובלתי נשכח. קדימה, מתחילים עכשיו.
לייזר טאג עד הבית

אז מה זה לייזר טאג עד הבית?

אתם זוכרים את המשחקים האלו? של פעם? כאשר הפכנו את השכונה לזירת קרב אחת גדולה? אז במקרה של פעילות לייזר טאג עד הבית, אנחנו מדברים על זה בדיוק, פשוט, עם כמה תוספות אשר הופכות את האירוע למשהו מיוחד. הרי אנחנו חיים בעידן מודרני וקיצבי, כזה שהכל מתרחש בו במהירות ובלי להמתין.

לייזר טאג עד הבית מלווה במדריכים מקצועיים, תפאורה מושקעת, בתוכה תמצאו רשתות הסוואה ומכסות מיוחדים. אנחנו כמובן, לא שוכחים את המוזיקה, זו שמצליחה להוסיף עוד אלמנט בכל דבר שאנחנו עושים.

אתם לא צריכים לדאוג, אנחנו תמיד מביאים רובי לייזר מיוחדים, בטוחים לשימוש, בכמות מספקת, כך שכולם יוכלו להשתתף בחגיגה.

אגב, לייזר טאג לבית ממש לא חייב להיות פשוט, לייזר טאג לבית, כלומר, אנחנו יכולים להפוך את מרכז הפעילות למקום בו אתם מתגוררים, אבל האמת היא כי את האירוע אפשר לקיים בכל מקום, תלוי בכם.

לא פעם אנחנו מגיעים עם לייזר טאג נייד לשטח או לחורשה מחוץ לבית. כך שמגוון האפשרויות הוא רחב ובתוכו, כל מה שנשאר לנו, זה פשוט, לשחק קצת.

לייזר טאג נייד עד הבית
לייזר טאג נייד עד הבית

האם כולם יכולים ליהנות מפעילות לייזר טאג לבית?

התשובה היא כן כמובן. לייזר טאג לבית, כאמור, זו פעילות אותה אנחנו יכולים לקיים בכל מקום בו תבחרו. בין אם במשרדים של החברה והארגון או בשכונה, ממש ליד הבית.

עם לייזר טאג עד הבית, אתם יכולים להוסיף עוד משהו פשוט, לכל אירוע. פעילות לייזרים בשביל הבנות מהכיתה של בת המצווה או הפעלת לייזר טאג למשפחות, זה משהו שאנחנו רואים על בסיס קבוע.

היתרון של הפעילות היא שאפשר להתאים אותה לכל גיל, בהתאם לצרכים של הקבוצה. אנחנו מגדירים את טווח הגילאים הרלוונטי מ-7-75. האמינו לנו, בפנים, אפשר למצוא אינספור חבורות, ארגונים, קבוצות שונות, משפחות ומה לא.

איך תהפכו פעילות לייזר טאג לבית למשמעותית?

אמנם, לייזר טאג מומלץ פשוט, כי הפעילות היא כיפית ולפעמים, כל מה שאנחנו צריכים זה כיף. אם אתם הורים שרוצים לנוח בזמן שהילדים נהנים מפעילות מיוחדת ליום הולדת לייזר טאג ואם אתם נציגים של חברה או ארגון המחפשים איזה אתגר מיוחד ליום כיף, זה כמובן אפשרי. אבל, לשמחתנו, לייזר טאג עד הבית, זו גם הזדמנות לקבל עוד כמה דברים, חוץ משעות של שמחה ושעשוע.

לייזר טאג לבית עבור קבוצה של נשים

בשנים האחרונות אנחנו רואים איך העצמה של נשים הופכת לנושא שכיח בקבוצות שונות בחברה הישראלית. אם אתן רכזות של קהילה מסוימת, אנחנו נשמח להביא פעילות מאתגרת, משעשעת וכזו שנוסחת תחושה של ביטחון מחודש, של בנות הקבוצה בעצמן. דווקא נשים יכולות להירתם מהפעילות ולהפוך אותה לאירוע שמשאיר טעם לעוד.

פעילות לייזר טאג ביער לחברות וארגונים

לייזר טאג למבוגרים יכול להתאים לקבוצה של מנהלים ומנהלות העוסקים בחיזוק כישורי המנהיגות ואנחנו יכולים להיעזר בכלים של המשחק, כדי להעביר, בצורה חווייתית, עקרונות של שיתוף פעולה ועבודת צוות לעובדים במשרד. לא פעם, דווקא החוויה היא זו שמאפשרת העברה של ידע, הרבה יותר מכל הרצאה. טובה ככל שתהיה.

לייזר טאג עד הבית לילדים ובני נוער

בגיל הרגיש הזה, לפעמים, כל מה שצריך זה להעביר פעילות לייזר טאג לילדים או לנערים ונערות את היכולת להאמין בעצמם. דווקא במרחב חדש, קרוב לבית אמנם, אבל שונה במידה, הנערים והנערות בקבוצה יכולה ללמוד עוד משהו על היכולות שלהם. לא רק שהם מקבלים הזדמנות להתחבר מחדש, האחד לשני, אלא הם לומדים איך להתגבר על אתגרים, ביחד.

פעילות לייזר טאג ביתית
פעילות לייזר טאג ביתית

אנחנו מביאים את כל מה שצריך

משום שאנחנו מדברים על מתחם לייזר טאג נייד, אנחנו מביאים איתנו את כל הציוד, כדי שהאירוע יהיה מושלם. אבל, כמובן, אנחנו גם צריכים אתכם. מה זאת אומרת? פעילות לייזר טאג עד הבית, בשביל שהיא תהיה מושלמת, היא צריכה להלום את הצרכים של הקבוצה.

אנחנו צריכים לשאול את עצמנו שאלות כמו: כמה זמן יש לנו לקיום הפעילות, היכן נרצה לחלק את הקבוצות או באיזו שעה השמש שוקעת ביחס לשעה בה נקבעה הפעילות.

אנחנו כמובן עושים הכל כדי להביא לכם את הטוב ביותר, אבל תמיד צריך להתחשב בתנאים העולים מהשטח.

מה המחיר של פעילות לייזר טאג עד הבית?

לייזר טאג לבית עולה בערך 90-110 ש"ח למשתתף, תלוי במיקום ובכמות המשתתפים. כאשר השירות כולל תפאורה כמובן, ליווי של מדריכים מצויינים, מערכות שמע למוזיקה וכמובן, רובי לייזר. לייזר טאג לבית מתאים לקבוצה של עשרים משתתפים לכל הפחות. אבל אם יש חריגות, אנחנו כמובן נמצא פתרון.

הזמינו היום – לייזר טאג עד הבית בכל הארץ

קדימה, בואו נקבע תאריך ופשוט נצא לדרך. כאמור, אנחנו מביאים לייזר טאג לבית ואת כל מה שצריך, בשביל שהאירוע יהיה מושלם. חברת לייזר טאג פאוור שמחה להיות שם, עבור קבוצות של ילדים ומבוגרים, מכל רחבי הארץ. אנחנו כאן בשביל לשמח אתכם ולעזור בכל. דברו איתנו עכשיו.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן