לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בשפלה

אם אתם רוצים ליהנות מפעילות בלתי נשכחת, לייזר טאג בשפלה, היא התשובה הברורה למשאלת הלב הזו. אנחנו, לייזר טאג פאוור, מביאים לכם פעילות יוצאת דופן, כזו שמתאימה לכולם, ילדים ומבוגרים, בני נוער בתיכון או צוות עוברים בחברה מובילה במשק. רוצים לשריין תאריך ביומן? פשוט דברו איתנו עוד היום.
לייזר טאג בשפלה

הפעלת לייזר טאג בשפלה – חוויה מעולם אחר

כמה זמן עבר מהימים בהם שיחקתם עם החברים בשכונה? זוכרים את הימים בהם התחלקתם לקבוצות ושיחקתם במלחמה? או שוטרים וגנבים? תחשבו על משהו כזה, רק עם כמה תוספות, כאלו שהופכות את המשחק הרבה יותר מהנה.

לייזר טאג בשפלה, הוא משחק בו אנחנו, מביאים לכם רובי לייזר, בטוחים לשימוש כמובן, מחלקים את החבורה לקבוצות והנה, אפשר להתחיל עם קרבות לייזר. אה, נכון, אנחנו ממש לא שולחים אתכם פשוט להתחיל להילחם בשטח.

אלא, אנחנו מביאים מתחם שלם של לייזר טאג נייד בשפלה, פשוט כדי שנוכל להפוך את החורשה ליד הבית או את המגרש ליד בית הספר, את משרדי החברה או את הבית הפרטי שלכם, למעוזים מבוצרים, עטופים בתפאורה מוקפדת ומערכות שמע מתקדמות.

לייזר טאג מתאים לכלל הגילאים

יש איזו טעות מוכרת, לרבים נדמה כאילו לייזר טאג בשפלה, זו בסך הכל עוד פעילות לייזר טאג לילדים. אבל אנחנו רוצים, ברשותכם, להעמיד אתכם על הטעות. לייזר טאג בשפלה יכול להיות גם לייזר טאג למבוגרים, לבני נוער ואפילו, לא פעם, אנחנו עורכים פעילויות לייזר טאג למשפחות.

אנחנו מאמינים כי בסוף, עמוק בפנים, כולנו קצת 'ילדים'. לייזר טאג בשפלה זו הזדמנות מצוינת להסיר מחיצות ופשוט, לאפשר לכולם, לצאת וליהנות במשחק מהיר, אינטראקטיבי, כזה שמעלה את הדופמין במוח ומעורר הרבה צחוק ואושר.

קרב לייזר טאג משחק מאתגר וכזה שמוסיף יתרונות נוספים למשתתפים, עליהם נדבר בהרחבה בעוד מספר רגעים. אבל לפני הכל, חשוב לנו להגיד: לא פעם, זה בסדר גמור, להחליט כי יש טעם פשוט, בלעשות משהו כיף. סתם כך, כדי ליהנות ביחד, מפעילות מגבשת. הרי למה לא בעצם?

לייזר טאג שפלה
לייזר טאג שפלה

מה היתרונות של פעילות לייזר טאג בשפלה?

כאמור, דיברנו על כך בכמה מילים, אבל כעת, אנחנו רוצים לצלול לעובי הקורה. פעילות לייזר טאג בשפלה היא הזדמנות לספוג עוד ערכים, כאלו שלא בהכרח נוגעים למשחק באופן 'ישיר':

מנהיגות וכוח רצון

לא פעם, חברות וארגונים נעזרים בקיום פעילות לייזר טאג בשפלה, כדי להחדיר בעובדים שלהם או בצוותי ההנהלה ערכים של דבקות במשימה, הפנמה של כישורי מנהיגות ועוד. הפעלת לייזר טאג מאפשרת לעובדים לספוג את הערכים הללו, שכן לא פעם דווקא חוויה אישית יכולה ללמד אותנו יותר מאשר, עוד הרצאה פרונטלית. אגב, כל הדברים הללו נכונים לא רק בהפעלות לייזר טאג בשפלה למבוגרים, אלא גם לבני נוער בתיכונים או בתנועות הנוער השונות.

יציאה החוצה ומפגש בלתי אמצעי האחד עם השני

לא במקרה אנחנו אוהבים לקיים פעילות לייזר טאג בחוץ. אתם פשוט צריכים רגע, לחשוב על עצמכם, מתי אתם בפעם האחרונה עשיתם משהו חוויתי שלא דרך מסך מחשב? במפגש עם אנשים אחרים, המוח שלנו מפריש דופמין והורמונים חשובים להיווצרות תחושות כמו אושר ושמחה. דווקא בעידן כזה, חשוב להקפיד, פשוט, לצאת החוצה.

פעילות לייזר טאג ליום הולדת בשפלה

במידה ואתם הורים המעוניינים למצוא רעיון חדש כדי להעשיר את יום ההולדת של הבן או הבת ואפילו אם אתם חברים טובים המעוניינים לעשות משהו יוצא דופן לחבר שלכם, שמעו לנו, פעילות לייזר טאג עד הבית בשפלה היא חוויה שלא תוכלו לשכוח עוד הרבה מאוד זמן.

אגב, אנחנו כמובן תמיד נקפיד להתאים את הפעילות לבני הגיל בקבוצה. גם אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת לקבוצת ילדים בגילאים שונים וגם אם מדובר על הפעלה לכבוד יום ההולדת בהרכב משפחתי מצומצם, תוכלו ליהנות מהחוויה גם אם הקבוצה לא הומוגנית בהכרח.

דרך אגב, הורים לילדים שפשוט רוצים למצוא רעיון טוב ליום ההולדת ולהוריד את העול בנוגע לתכנון יום ההולדת, הרי אנחנו יודעים כמה אתם עמוסים תמיד, שמעו לנו, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין הפעלת לייזר טאג ליום הולדת בשפלה ומכאן, פשוט 'תרימו רגליים' ותביטו על הילדים נהנים ביחד.

מה אנחנו מביאים עם משחק לייזר טאג בשפלה?

אנחנו לא רק מביאים אקדחי לייזר כמובן, אלא ערכה שלמה, כזו שמאפשרת לנו ליצור יש מאין, מתחם מופלא, בו אפשר להשתולל, ליהנות ולהסיר את המגננות. בין היתר, אנחנו מביאים איתנו את הציוד הבא:

לייזר טאג לבית או לייזר טאג בשטח, מגיע עם תפאורה מוקפדת, מכסות ורשתות הסוואה

אנחנו לא מצפים מאף אחד 'לדמיין' כאילו הוא נמצא בשדה קרב. הרי אנחנו חיים בעידן חדש, בשביל להתלהב באמת, כולנו צריכים יותר מכמה רובים וצבאים על הפנים לא? הכיף שלנו זה להתחדש כל פעם, בתפאורה מעט שונה, כדי שנוכל ליצור לכם עולם חדש, יש מאין. הייחודי לפעילות שלכם.

מתחם לייזר טאג מוקם על ידי מדריכים מצוינים שילוו אתכם לאורך הפעילות

כדי שהכל 'יזרום' כמו שצריך ויעבור חלק, אתם צריכים את האנשים הנכונים, שיהיו שם עבורכם בזמן אמת. אנחנו לא מוותרים לעולם, על בחירה דקדקנית של צוות עובדים מסור ומיומן. הרבה פעמים, אירוע קם ונופל על יכולותיו של המדריך לסייע בקיום אירוע מוצלח ונעים לכולם.

אין פעילות לייזרים בלי מוזיקה, למה מה חשבתם?

אנחנו לא משאירים שום דבר ליד הגורל, כדי שהחוויה תהיה מהנה באמת, אנחנו תמיד נביא איתנו מערכות שמע ומוזיקה 'מקפיצה'.

מה המחירים עבור לייזר טאג בשפלה?

הפעילות כולה, עולה בערך 70-90 ש"ח למשתתף. גודל קבוצה מינימלי עומד על משהו כמו עשרים משתתפים. אבל, כמובן, אם הקבוצה שלכם קטנה במעט, אנחנו נעשה הכל כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. אין סיבה כי תוותרו על לייזר טאג בשפלה בגלל עניין פעוט, כמו גודל הקבוצה.

מתחם לייזר טאג נייד עד אליכם בשפלה

אנחנו, לייזר טאג פאוור, מחכים לטלפון מכם כדי להתאים לכם פעילות לייזר טאג בשפלה כזאת שתצאו ממנו מרוצים עם חיוך ומלאי אדרנלין. קדימה, למה אתם מחכים התקשרו עכשיו להצעת מחיר ושריון התאריך הרצוי עבורכם.

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע ושירותים נוספים

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג בשפלה?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן