לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בשרון

כמה פעמים ניסיתם לחשוב על רעיון יצירתי ליום הולדת? על פעילות מגבשת לשכבה הבוגרת של תנועת הנוער או עבור העובדים במשרד? לייזר טאג בשרון, כן, זה כל כך פשוט. רוצים לשמוע עוד? אנחנו, לייזר טאג פאוור ממתינים לכם ממש עכשיו, כדי לענות על שאלות וכמובן, בשביל לשריין תאריך ביומן.
לייזר טאג בשרון

לייזר טאג בשרון – מתחם נייד בשטח

אנחנו כל הזמן מחפשים איך 'להפתיע', 'לרגש', לעשות משהו שלא היה כאן קודם. הרי אנחנו חיים בעידן כל כך מהיר ומתקדם, עד שהרבה פעמים זה נדמה כאילו אף אחד לא יקשיב לנו, אלא אם נבחר בפעילות ששווה את המאמץ והקשב של המשתתפים כולם, באמת.

לייזר טאג בשרון, זה בדיוק זה. לייזר טאג מומלץ למי שמחפשים מה לעשות ביום ההולדת או למי שמתעניינים בקיום פעילות מגבשת בתיכון העירוני. המשחק מבוסס על שימוש בציוד ייעודי, אקדחי לייזר טאג, בטוחים לשימוש, כמובן, תוך שילוב אלמנטים נוספים, המאפשרים לכל המשתתפים 'להיכנס למשחק' באמת. המשחק הוא כמו משחק 'מלחמה' רגיל, כזה שכולם מכירים מהשכונה. אבל עם כמה תוספות קטנות, כאלו שמשנות את כל התמונה.

מתאימים משחק לייזר טאג בשרון לקבוצות

כל פעם מחדש, שואלים אותנו האם זה נכון שמדובר על פעילות לייזר טאג למבוגרים בלבד? או שאפשר לקיים את האירוע בחוג המשפחה? האם יש גם לייזר טאג לילדים? או האם מדובר על פעילות המתאימה לבני נוער? התשובה שלנו היא אחת, אנחנו מגיעים עם כל מה שצריך, עם הפעלת לייזר טאג עד הבית בשרון ומכאן, אנחנו עושים הכל כדי להתאים את הפעילות לקבוצה עצמה.

כל פעילות לייזר טאג בשרון מטעמנו, מלווה במדריכים מנוסים והיא נערכת, אחרי שיחה אתכם, הנציגים של הקבוצה. ביחד נבנה 'סיפור מסגרת' וביחד נחליט, האם נקיים לייזר טאג ביער או אם נבנה מתחם לייזר טאג לבית, האם הסיפור יתאים למבוגרים או לילדים, כמה קבוצות ישתתפו במשחק ועוד.

כמובן, החוקים של המשחק, יתאימו לגילם של המשתתפים בקבוצה. דרך אגב, אם אתם חוששים להזמין לייזר טאג בשרון כי הקבוצה שלכם היא דווקא קבוצה המורכבת ממשתתפים בגילאים שונים, הסירו דאגה מליבכם. גם למקרים הללו יש לנו רעיונות מצוינים.

לייזר טאג שרון
לייזר טאג שרון

איך מקימים מתחם לייזר טאג בשרון כזה שמתאים לשטח?

אנחנו מביאים עד אליכם, מתחם לייזר טאג נייד בשטח מכמה סיבות. ראשית, כי אנחנו חושבים שקיום פעילות לייזר טאג בשרון, תחסוך הרבה זמן, כי לא תידרשו להגיע למקום מסוים או לחזור, מה שיאפשר לכולם, פשוט ליהנות מהמשחק וזה הכל. שנית, אין דבר כיף יותר מאשר לקחת שטח פנוי ולבנות בתוכו, משהו אחר לחלוטין.

אתם בכלל לא מסוגלים לדמיין, אילו קרבות לייזר טאג עזים מתנהלים דווקא בתוך משרדים של חברת הייטק או במגרש הכדורסל הישן, מאחורי המתנס. אבל, בשביל להקים את מתחם לייזר טאג בשרון, על מנת לבצע את 'הקסם', אנחנו צריכים כמה דברים:

קרב לייזר טאג בלי תפאורה מתאימה, זה לא קרב הגון

פעילות לייזר טאג בשרון מגיעה עם רשתות הסוואה, מכסות וכמובן, 'ציוד צבאי', המותאם לפעילות. לייזר טאג לאירועים לא מוצלח, הוא כזה שלא התקיים במתחם עם תפאורה מוקפדת. אנחנו לא נרשה לזה לקרות במשמרת שלנו.

לייזר טאג בשרון ייערך בליווי והשגחה

המדריכים שלנו נמצאים כאן ממספר סיבות. ראשית, כדי להבטיח כי הפעילות תישאר בטוחה עבור כל המשתתפים. שנית, בשביל להבטיח כי לא יהיו כשלים טכניים אשר ימנעו מכם ליהנות מהחוויה. שלוש, המדריכים פה בשביל לאסוף את הקבוצה ולעזור לה להתחיל לשחק. לפעמים, בייחוד בקבוצות של מבוגרים ובני נוער, קשה לחברים בפעילות 'להסיר מגננות'. אנחנו כאן כדי לאפשר לכולם פשוט 'לצלול' אל תוך החוויה.

יש משהו יותר טוב ממוזיקה?

אתם לא חושבים ששכחנו את הפרט החשוב הזה, נכון? אם כן, דעו כי יש לנו מערכות שמע מיוחדות, בשביל להפוך כל מקום לזירת קרב אמיתית, באווירה טובה.

הפעלת לייזר טאג בשרון 'סוגרת לכם את הפינה'

פעילות לייזר טאג היא פשוט הפתרון לכל. לייזר טאג בשרון זו מצד אחד, אופציה מצוינת עבור מי שמחפשים רעיון מעניין בשביל יום הולדת, בת מצווה או כדי לחגוג מאורע מרגש בחוג משפחתי עם לייזר טאג למשפחות. אגב, ההמלצה שלנו, אם אתם הורים עייפים, פעילות יום הולדת לייזר טאג, תאפשר לכם לשלוח את הילדים לשחק, בלי כל מאמץ מיוחד מכם.

מהצד השני, עבור מי שמחפשים לקיים פעילות מלווה בערכים נוספים, לייזר טאג בשרון נותנת את המענה המושלם, גם בהיבט הזה. מהלך המשחק, החלוקה לקבוצות, החתירה ליעד, גילוי של כושר מנהיגות והיכולת לעבוד בקבוצה, אלו בדיוק הדברים שמאפשרים לנו, להציע אופציה בדמות לייזר טאג בשרון, לחברות וארגונים.

הפעילות היא הרי גם בילוי משותף לכולם, כך שאנחנו מעודדים גיבוש של העובדים ואת שיתופי הפעולה אותם נראה כעת ובהמשך הדרך וגם, ההזדמנות שלכם, לתת לעובדים למצות את היכולות שלהם, דווקא בעת המפגש עם חוויה חדשה.

הדברים הללו נכונים מאוד, גם עבור פעילות לייזר טאג לבני נוער. כמובן, אם מתאימים את האירוע לצרכים המיוחדים לקבוצת המשתתפים.

מחיר לייזר טאג בשרון – כמה זה עולה?

אם אתם מחפשים עכשיו, לייזר טאג בשרון רוצים לדעת מה המחיר, אנחנו פה גם בשביל זה. בגדול לייזר טאג בשרון הוא בטווח של 70-90 ₪ למשתתף. אנחנו תמיד מתחשבים במגבלות התקציב של הקבוצה וחשוב להגיד, באותה נימה, בדרך כלל הפעילות מותאמת ל-20 משתתפים לכל הפחות. אבל תמיד נשמח למצוא פתרונות רלוונטיים גם לקבוצות קטנות יותר, במידת הצורך כמובן.

לייזר טאג הכי טוב בארץ – באחריות

כאמור, לייזר טאג בשרון הוא פשוט המענה המושלם לכל אירוע. דווקא בעידן בו רבים מבלים שעות רבות מול המסך ובימים בהם הילדים שלנו, פשוט לא מנצלים את שעות אחרי הצהריים להיפגש ולשחק ביחד, יש לנו את כל מה שצריך, כדי לתת לכם חוויה נפלאה וכמה שעות של אושר וכיף גדולים מהחיים.

הרי, בסופו של יום, הזכרונות המשמעותיים שלנו, הם דווקא מהרגעים בהם יצאנו מהמסלול הרגיל והשגרה השוחקת. רוצים להזמין לייזר טאג בשרון? אנחנו, לייזר טאג פאוור, מחכים לכם ממש עכשיו עם כל הציוד הדרוש והפעלה מלאת אדרנלין – התקשרו והזמינו.

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע ושירותים נוספים

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג בשרון?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן