לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג ביער

חברת 'לייזר טאג פאוור' גאה להסתובב בכל רחבי הארץ ולספר ללקוחות שלנו בכל מקום, מתחם עד הבית ופעילויות לייזר טאג ביער. הפעילות שלנו מתאימה לכולם, משפחות, ילדים, בני נוער ומבוגרים. הפעילות מלווה בהדרכה מקצועית, במערכת שמע, תפאורה מוקפדת וכל מה שצריך כדי ליהנות ממשחק מופלא. נשמע טוב? המשיכו לקרוא.
לייזר טאג ביער

מה זו פעילות לייזר טאג ביער?

משחקי לייזר טאג ביער ובכלל, לייזר טאג בחוץ, נוצרו על בסיס המשחק המוכר לנו מהילדות: 'מלחמה'.

זוכרים את הקרבות שניהלנו בשכונה? את המשחקים בהם רצנו כדי לתפוס את הדגל בצד של היריב? היום אתם יכולים לחוש את אותה התרגשות ואדרנלין, תוך פעילות לייזר טאג ביער.

לפני הפעילות אנחנו מגיעים אליכם לנקודה עליה סיכמנו מראש. אנחנו מקימים ביער מחנה שלם. אנחנו מקשטים את האיזור ברשתות הסוואה, מחסות צבאיים ובמידת הצורך תאורה מתאימה.

כל שנותר לנו לעשות עכשיו זה להפעיל את המוזיקה, לחלק את המשתתפים לקבוצות ולתת לכל אחד רובה לייזר טאג.

חשוב להדגיש כמובן, הרובים הללו אמנם נותנים תחושה כאילו מדובר על 'הדבר האמיתי', אבל הם בטוחים לשימוש כמובן. הם פועלים על בסיס נורה אינפרה אדומה, אשר נותנת אות בכל פעם כשיש 'ירי'.

את הפעילות מלווים מדריכים מנוסים, המקימים את המשחק וקובעים את כללי המשחק. כללי המשחק נקבעים ביחד אתכם, הלקוחות, בהתאם לצרכים שלכם.

חשוב לזכור כי משחק לייזר טאג ביער מתאים למעשה לבני כל הגילאים. אנחנו מדברים על טווח גילאים הנע בין 7-75. אבל כמובן, אם אדם מבוגר מרגיש טוב ומעוניין להשתתף בפעילות, אין כל מניעה לכך.

למי הפעילות מיועדת

משחק לייזר טאג, הוא משחק המתאים לכולם כמו שאמרנו .אתם יכולים לבחור ולהביא לייזר טאג לאירועים. למשל, אם אתם רוצים לקיים לייזר טאג לבר מצווה או לייזר טאג בת מצווה.

אפשר להזמין פעילות לייזר טאג ליום הולדת או אם אתם רוצים לתכנן פעילות גיבוש לקבוצות עבור עובדי המשרד.

אנחנו מגיעים עם מתחם לייזר טאג נייד, כלומר, אנחנו לא מצפים מכם להגיע אלינו. אנחנו נבוא אליכם עם לייזר טאג עד הבית ונעשה הכל כדי שהמשחק יעבור על הצד הטוב ביותר.

מה הערך המוסף של המשחק

ברמה בסיסית, אנחנו בסך הכל מדברים על משחק לייזר טאג ביער, כמה שעות של צחוק והנאה עבור כל המשתתפים. אבל בתור מי שעובדים עם קבוצות של בני נוער, ילדים ומבוגרים, אנחנו מכירים בערך המוסף שניתן לקבל מהמשחק המיוחד הזה.

המשחק מאפשר לכל המשתתפים להרגיש לרגע כמו ילדים

משום שאנחנו מקיימים לייזר טאג בשטח, באוויר הפתוח, אנחנו נותנים למשתתפים את ההזדמנות פשוט לצאת החוצה ולהתחיל 'להשתולל'. לצערנו, בשנים האחרונות, אנשים בכל הגילאים מבלים שעות רבות מול המסכים.

המגמה הזו מובילה לעליה בתחושות של חרדה ודיכאון בקרב כל קבוצות האוכלוסייה.

אנחנו רואים בפעילות הזדמנות עבור כל המשתתפים פשוט להשתחרר לרגע, לשים בצד את הניידים ולהתרכז בעיקר, במשחק עצמו וביתר המשתתפים.

במהלך הפעילות המוח מפריש הורמונים כמו דופמין, אשר מעוררים תחושות של שמחה וסיפוק. במידה רבה, רק עצם ההשתתפות במשחק, יכולה לתרום לבריאות שלכם.

המשחק עוזר לבנות שיתופי פעולה וקשרי ידידות

לא במקרה אנחנו מציעים את המשחק לייזר טאג ביער בתור יום גיבוש לעובדים. עצם השהייה המשותפת, ההזדמנות להיפגש אחד עם השני מחוץ לשגרה, זה מה שהופך את הפעילות מגבשת וכזו שמאפשרת יצירה של קשרים חדשים.

מעבר לכך, כדי לנצח במשחק, בני הקבוצה חייבים לשתף פעולה אחד עם השני, אדם בודד לא יכול לזכות בניצחון, גם זה מעצים את קשרי הידידות החדשים הנרקמים במהלך המשחק.

לא פעם אנחנו רואים איך ארגונים וחברות נתרמים מהפעילות, פשוט משום שלאחריה, עובדים מצוותים שונים, פתאום משתפים פעולה ומצעידים את החברה קדימה בזכות המגמה הזו.

המשחק מלמד את המשתתפים לקחת אחריות וליטול יוזמה

משום שעל מנת לנצח במסגרת לייזר טאג ביער על המשתתפים לגלות יוזמה, מנהיגות, לחשוב בצורה אסטרטגית ולצאת מחוץ לקופסא, הם למעשה לומדים על בשרם מיומנויות שימשו אותם בהמשך בחיים המקצועיים או האישיים שלהם.

לא פעם אנחנו רואים איך קבוצות של נערות צעירות ונשים מקבלות ביטחון כתוצאה מההשתתפות בפעילות ואיך הגברים לומדים להסתכל על שאר חברי הקבוצה בתשומת לב.

הרבה פעמים, מה שקשה להפנים בהרצאה של שעה וחצי, לומדים מהר וטוב יותר בעקבות התנסות מעשית.

מה חשוב לדעת לפני שנמשיך?

כאמור, אנחנו מגיעים להקים פעילות לייזר טאג ביער בסמוך למקום מגוריכם או למשרד. אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ ועושים הכל כדי לקבל את האינפורמציה מהלקוח כדי שנוכל לעשות התאמות לצרכיו.

לייזר טאג מחירים עומדים על 90 ש"ח למשתתף. גודל הקבוצה הקטן ביותר צריך לעמוד על 20 משתתפים.

אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות העולות מהשטח ומשקיעים זמן ומחשבה בניסיון להביא לכם הצעות מחיר משתלמות.

כדי שנוכל לקיים פעילות אנחנו כמובן צריכים לקבל טלפון מכם, להבין מה אתם מחפשים בפעילות לייזר טאג ליער ועל אילו דגשים הייתם רוצים שניתן תשומת לב רבה יותר.

כל המידע הזה יעזור לנו לבנות עבורכם את המשחק המושלם.

הפעילות מושלמת לימי הולדת ואירועים מיוחדים

אם אתם הורים ואתם רוצים לקיים לייזר טאג ביער עבור יום ההולדת של הבן או הבת, זה רעיון מצוין ונשמח לעזור.

לייזר טאג לילדים ביער גם יעניק חוויה יוצאת דופן וגם יאפשר לכם, ההורים, לנוח, שעה שאתם רואים את הילדים מבלים ביחד ונוצרים זכרון מתוק בלב.

לפרטים נוספים, צרו איתנו קשר

יש לכם עוד שאלות על לייזר טאג ביער? רוצים לשריין תאריך עבור לייזר טאג ביער? הנציגים שלנו, של 'לייזר טאג פאוור', כבר ממתינים לכם על הקו. אל תהססו, פשוט צרו איתנו קשר.

5/5 - (18 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

מידע ושירותים נוספים

דילוג לתוכן