לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בטירת הכרמל

מהי האטרקציה המושלמת לאירוע אותו אתם מתכננים? מתחם לייזר טאג נייד הופך להיות כוכב עולה בכל הנוגע לאטרקציות לאירועים. אם נמאס לכם לבחור כל פעם מחדש את אותן האטרקציות, זה הזמן להזמין פעילות לייזר טאג בטירת הכרמל. פעילות חווייתית המשלבת בתוכה גם אדרנלין ותחרותיות, כל אחד ייקח את עצמו לקצה גבול היכולת. אנו בחברת 'לייזר טאג פאוור' נשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם את הפעילות המושלמת.
לייזר טאג בטירת הכרמל

לייזר טאג בטירת כרמל – הפעילות המושלמת לכל אירוע

יכול להיות שזוהי הפעם הראשונה בה אתם שומעים על משחק לייזר טאג. מדובר על משחק נהדר שמביא איתו יתרונות רבים והמון הנאה עבור כל מי שמשתתף בו.

בשונה מפעילות אחרות שיכולות להיות מהנות, אך לא עבור כל מי שלוקח בהן חלק. המשחק עצמו הוא משחק המדמה את משחק הפיינטבול המוכר, רק הפעם משתמשים ברובי לייזר משוכללים.

פעילות לייזר טאג בטירת כרמל היא פעילות מושלמת לכל אירוע כי ניתן להתאים אותה אליכם. פעילות לייזר טאג עד הבית או בכל מקום אחר תותאם לסביבה בה היא אמורה להיות מופעלת.

מעבר לעובדה הזו, את הפעילות ניתן להתאים לפי גיל המשתתפים ובהתאם לכל מיני משתנים נוספים. השאיפה היא שכולם ייהנו מהפעילות, ללא יוצא מן הכלל.

לייזר טאג טירת הכרמל
לייזר טאג טירת הכרמל

יום הולדת לייזר טאג – מאיזה גיל אפשר לשחק?

לפני שתזמינו הפעלת לייזר טאג בטירת הכרמל יהיה עליכם להבין מאיזה גיל הפעילות אפקטיבית. ילדים קטנים יתקשו להבין את מהות המשחק, לכן ההמלצה היא להזמין את הפעילות החל מגיל 7 ומעלה. הדעה הרווחת היא שהפעילות רלוונטית רק לצעירים, אך מבחן התוצאה מראה מציאות שונה בתכלית.

פעילות לייזר טאג למבוגרים מהנה ואפקטיבית בדיוק באותה המידה כמו לייזר טאג לילדים. גם למבוגרים כדאי לפרוק את כל האנרגיות בפעילות מגבשת שכולם יכולים לקחת בה חלק.

הפעלת לייזר טאג בשטח רלוונטית עד לגילאים מבוגרים, כל עוד יש את האנרגיה להתרוצץ ולירות. יש כאלה שמזמינים את הפעילות גם בגיל השלישי על מנת להרגיש שוב צעירים.

ההפעלה כמובן תהיה מותאמת למשתתפים, רמת הקושי משתנה כדי לאפשר לכל משתתף להנות באמת.

האם פעילות לייזר טאג מסוכנת?

בשנים האחרונות אנו רואים כיצד פעילות לייזר טאג לאירועים הופכת להיות בחירה מובילה. האם המשחק עצמו עשוי להיות מסוכן? באופן עקרוני משחקי לייזר טאג בטירת הכרמל אינם מסוכנים.

כל זאת בתנאי שאתם מזמינים את הפעילות דרך חברה מוכרת המחזיקה בכל הרישיונות והאישורים. החברה אמורה להחזיק בציוד מאושר, כזה שעובר את כל הבדיקות המחמירות.

ברגע שזה קורה, יום הולדת לייזר טאג לא יהיה מסוכן בשום צורה שהיא. לייזר טאג מומלץ הוא כזה שמגיע דרך חברה מוכרת, חברה שיודעת איך להפעיל את כל האביזרים השונים.

לייזר טאג נייד טירת הכרמל
לייזר טאג נייד טירת הכרמל

לייזר טאג לעובדים – הדרך האולטימטיבית לגיבוש

בא לכם לגבש את כל העובדים ולגרום להם לעבוד ביחד? זוהי משימה משמעותית, כזאת שיכולה לשנות את כל המציאות הנוכחית. הבעיה העיקרית היא שלא כל פעילות תגרום לעובדים להתחבר ולהתגבש.

הזמנת לייזר טאג בטירת הכרמל עבור יום גיבוש לעובדים יכולה לעשות בדיוק את העבודה הזו. מתחם לייזר טאג נייד יוביל לכך שכל העובדים יכולים לקחת חלק בפעילות, בלי יוצא מן הכלל.

התחרותיות מצד אחד, והצורך לשתף פעולה מהצד השני, יגרמו לכל העובדים להתגבש ולהתחבר. לכולם תהיה בסופו של היום חוויה אחת משותפת שהם יוכלו לשוחח עליה. אם תהפכו את הפעילות לקבועה, תראו כיצד אתם מצליחים לקצור ממנה את הפירות הרבים.

משתלם להזמין הפעלת לייזר טאג בטירת הכרמל

עד היום נדרשת להוציא סכומים לא הגיוניים על הפעלות כאלה ואחרות? מהיום אתם יכולים להזמין הפעלת לייזר טאג בטירת הכרמל במחיר מנצח.

מחיר לייזר טאג מתחיל מ-90 ש"ח לכל משתתף בממוצע ועשוי להגיע עד כ-80 ₪ למשתתף כאשר מדובר על לייזר טאג לקבוצות גדולות, כאשר המינימום להפעלה הינו 20 משתתפים.

תוכלו למצוא את עצמכם במצב בו אתם משלמים פחות, ומקבלים בתמורה הרבה יותר. עליכם לזכור גם את התמורה העתידית של פעילות לייזר טאג ביער, אי אפשר להתעלם ממנה.

העובדים יעבדו בשיתוף פעולה, הצוות יגביר את האפקטיביות וכולם ירגישו מרוצים. מבחינתכם התמורה היא לא רק כאן ועכשיו, אלא גם כזאת שבאה לידיי ביטוי בעתיד.

מתחם לייזר טאג לאירועים בכרמיאל
מתחם לייזר טאג לאירועים בכרמיאל

לאילו אירועים כדאי להזמין לייזר טאג בטירת הכרמל?

אולי זה יפתיע אתכם לגלות, אך פעילות לייזר טאג טירת הכרמל רלוונטית לכל סוגי האירועים. קשה מאוד למנות אירועים מסוימים שלייזר טאג בחוץ אינו יתאים עבורה.

החל מאירועים גדולים כמו לייזר טאג לבר מצווה או בת מצווה, דרך פעילות גיבוש לנוער ועד לערבי גיבוש עבור עובדים. כמובן שהפעלת לייזר טאג לבת מצווה תהיה מעט שונה בהשוואה לאותה הפעלת לייזר טאג לבית.

המטרה היא לבנות את הפעילות כך שהיא תתאים כמו כפפה ליד לאירוע אליו היא מיועדת. כל עוד תבחרו את החברה הנכונה שתבצע את הפעילות, אין סיבה שזה לא יקרה.

תראו איך הפעילות משתלבת יחד עם כל התוכניות האחרות וכל התכנונים האחרים שהחלטתם להרים לכבוד המאורע.

'לייזר טאג פאוור' – הפעלת לייזר טאג בהתאמה אישית

מחפשים חברת לייזר טאג בטירת הכרמל? אתם יכולים לעצור, מצאתם בדיוק את מבוקשכם. חברת 'לייזר טאג פאוור' הינה חברה מובילה המבצעת הפעלות לייזר טאג בהתאמה אישית.

החברה מציעה מתחם לייזר טאג אאוטדור שאותו ניתן להביא לכל מקום שבו אתם נמצאים. החברה תעמיד לרשותכם מפעילים מנוסים, ציוד משוכלל וכל מה שצריך כדי להוציא את המשחק לפועל.

מה אתם צריכים לעשות? האמת היא שלא הרבה, בסך הכל להגיע עם המון מצב רוח ואנרגיות תחרותיות. את השאר תשאירו לנו.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן