לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בכרמיאל

דמיינו לעצמכם סיטואציה בה אתם נמצאים בקרב מול החברים הכי טובים שלכם. בזכות פעילות לייזר טאג בכרמיאל ניתן להפוך את החלום הזה למציאות, אך כמובן שהכל באנרגיות טובות. משחק לייזר טאג הינו משחק שסחף את כל העולם, וגם את ישראל. האטרקציה הזו גורמת לכך שקבוצות מתגבשות, אנשים נהנים וכל אירוע הופך למדהים ומיוחד. אנו בחברת 'לייזר טאג פאוור' נהפוך את החצר הביתית שלכם למתחם לייזר טאג בהתאמה אישית.
לייזר טאג בכרמיאל

מהי פעילות לייזר טאג בכרמיאל?

יש כאלה שאינם מבינים או כאלה שעדיין לא התנסו בפעילות לייזר טאג בכרמיאל. הפעילות עצמה אינה מסוכנת, יכול להיות שהשימוש ברובי לייזר טאג יגרום לחשש מסוים.

כל עוד בחרתם בחברה מנוסה המחזיקה באישורים המתאימים, אין כל סיבה לדאגה. המשתתפים מתחלקים לקבוצות ונכנסים אל תוך זירת קרב שהיא המקום בו תתקיים הפעילות. המטרה היא כמובן לפגוע במשתתפים האחרים באמצעות רובי הלייזר טאג.

ברגע שפוגעים בשחקן מסוים הוא יוצא מהמשחק, המטרה של חברי הקבוצה תהיה להגן ולשמור זה על זה. ברגע שעובדים בעבודת צוות ובשיתוף פעולה ניתן יהיה להשיג את המטרה הרצויה. אתם שואלים את עצמכם מהי המטרה הסופית? להיות האחרונים שנשארים בזירת הקרב.

לייזר טאג כרמיאל
לייזר טאג כרמיאל

מתחם לייזר טאג נייד – הפעילות מגיעה אליכם

שאלתם את עצמכם איך תגררו את כל החברים למקום מסוים בו מתקיימת הפעילות? זוהי הסיבה שבגללה הגיע הזמן שתכירו את הגרסה החדשה של פעילות לייזר טאג בכרמיאל.

מהיום המתחם עצמו עם כל המכשירים ועם כל הציוד יגיע אליכם, למקום בו תרצו לקיים את האירוע. ניתן להפעיל לייזר טאג בשטח, כל שטח שהוא מספיק רחב יהיה מושלם להקמת המתחם.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לקבוע עם החברים במקום שמתאים לכולם. אם מדובר על הפעלת לייזר טאג למבוגרים ניתן לקיים אותה ממש מחוץ למקום העבודה ללא כל קושי.

מהי התרומה של פעילות לייזר טאג?

שאלתם את עצמכם מדוע כדאי לכם להזמין לייזר טאג בכרמיאל? לפעילות הזו יש יתרונות רבים שחובה עליכם להיות מודעים עליהם. היתרון הראשון הוא שמדובר על פעילות מאוד מהנה, כזו שכולם אוהבים אותה.

בין אם תזמינו לייזר טאג לבר מצווה או לכל אירוע אחר, ההנאה תהיה כמעט מובטחת. יתרון נוסף הינו שמדובר על פעילות מגבשת שכולם לוקחים בה חלק בעת ובעונה אחת.

החברים שמשתתפים בפעילות מתגבשים, לומדים איך לעבוד ביחד, ומה חשוב להכיר האחד בשנייה. יתרון שלישי הינו העובדה כי מדובר על פעילות שמותאמת לכל הגילאים החל מגיל 7 עד ולגיל 75.

כל מה שצריך זה להזמין לייזר טאג עד הבית, ומכאן השמיים הם הגבול מבחינתכם.

תמונות של לייזר טאג כרמיאל
תמונות של לייזר טאג כרמיאל

לייזר טאג הכי טוב בכרמיאל – איך בוחרים?

רוצים להזמין לייזר טאג בכרמיאל? על מנת שתעשו בחירה מוצלחת יהיה עליכם לבחור את החברה המתאימה שתהיה אחראית על הפעילות עצמה.

  • תוכלו להקשיב להמלצות של אנשים אחרים שכבר הזמינו את אותה פעילות לייזר טאג בחוץ. הם בוודאי יכולים לספר לכם על הפעילות, על המפעילים ועל החוויה עצמה. זוהי דרך מעולה לדעת כי אתם הולכים לעשות בחירה טובה שתהיו מרוצים ממנה.
  • לייזר טאג מחיר אינו אחיד, לכל חברה המפעילה לייזר טאג בכרמיאל יהיה מחיר שונה. מה שאתם יכולים לדעת זה שהמחיר ישקף בין היתר את הרמה. מבחינתכם מוטב לשלם קצת יותר, אך לצאת מנקודת הנחה כי התמורה תהיה דומה.
  • פעילות לייזר טאג חייבת להיות כזו שמתאימה לכם כמו כפפה ליד. הזמינו מראש חברת לייזר טאג לבת מצווה או לאירוע לייזר טאג למשפחות שתבצע את כל ההתאמות הנדרשות. מבחינתכם זוהי דרישה בסיסית שאי אפשר לוותר עליה באף שלב במעלה הדרך.
לייזר טאג בכרמיאל והסביבה
לייזר טאג בכרמיאל והסביבה

מהי העלות של הפעלת לייזר טאג בכרמיאל?

על מנת שתוכלו להזמין הפעלת לייזר טאג בכרמיאל חובה להכיר את המחירים מראש. לייזר טאג מחירים משתנים בין מפעילים שונים, בהתאם לכל מיני דרישות ומשתנים.

המחיר ההתחלתי הוא לא בהכרח המחיר הסופי שתקבלו, כל בקשה או דרישה משפיעה לכאן או לכאן. אנו מציעים לכם להבין מהו התקציב שעומד לרשותכם לטובת משחק לייזר טאג עוד לפני הפעלתו.

כמובן שאינכם צריכים לשלם ביוקר אם ברצונכם לעשות פעילות לייזר טאג ביער קרוב לבית. המחיר לרוב מתחיל מ-90 ש"ח למשתתף בממוצע ועשוי להגיע ל-80 ש"ח כאשר מדובר על לייזר טאג לקבוצות גדולות, המינימום עומד על 20 משתתפים בכל משחק.

מתי כדאי להזמין משחק לייזר טאג בכרמיאל?

תמיד אפשר למצוא סיבה מספיק טובה להזמין משחק לייזר טאג. בין אם מדובר על פעילות גיבוש לקבוצות, סתם ישיבה עם חברים או יום גיבוש לעובדים שהתכוננתם אליו זמן רב.

מה שהופך את הפעילות למושלמת היא היכולת להתאים אותה למאורע שאותו חוגגים. אפילו ליום הולדת אפשר למצוא פעילות לייזר טאג שתתאים כמו כפפה ליד.

מה אתם צריכים לעשות כדי לוודא שהפעילות מתאימה למאורע עצמו? לדעת כי הסברתם בדיוק את סוג האירוע ואת הסיבה שבגינה אתם חוגגים אותו.

מכאן תמצאו את עצמכם מרוויחים ומקבלים יותר ממה שאתם מעלים על הדעת. אין ספק כי ברגע שתזמינו הפעלת לייזר טאג בכרמיאל תבינו עד כמה היא חשובה ומשמעותית.

לייזר טאג נייד בכרמיאל עד הבית
לייזר טאג נייד בכרמיאל עד הבית

'לייזר טאג פאוור' – לייזר טאג מומלץ עד לבית

איזו חברה מציעה מתחם לייזר טאג נייד בכרמיאל? הכירו את חברת 'לייזר טאג פאוור' שהפכה להיות החברה המובילה בתחום הזה. לחברה יש ניסיון עשיר בפעילויות לייזר טאג, בהתאמה אישית לכל אירוע ולכל חגיגה.

הצוות יעמיד לרשותכם את כל מה שאתם צריכים לפעילות – מוזיקה, מפעיל צמוד, מחסות ורובים, תפאורה, ועוד. מבחינתכם כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להגיע עם האנרגיות המתאימות לקרב אמיתי!

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן