לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בקרית טבעון

מחפשים פעילות מיוחדת לילדים ונוער? כזו ממנה יכולים ליהנות אפילו מבוגרים? לייזר טאג פאוור מזמינה אתכם להצטרף לפעילות לייזר טאג בקרית טבעון. הפעילות מתרחשת במסגרת לייזר טאג נייד המגיע לכל מקום, בהתאם לצרכים שלכם רוצים לשמוע עוד? המאמר הבא מיועד עבורכם.
לייזר טאג בקרית טבעון

למה לייזר טאג מומלץ לילדים, מבוגרים ונוער?

קודם כל נסביר בקצרה מה זו פעילות לייזר טאג בקרית טבעון. מדובר על פעילות ייחודית אשר במסגרתה מקבלים המשתתפים רובי לייזר טאג מיוחדים, בטוחים לשימוש כמובן.

הקבוצה מתחלקת למספר קבוצות וכעת, כל קבוצה צריכה לעמוד במשימה שלה. הפעילות כולה מתקיימת במסגרת לייזר טאג בשטח או לייזר טאג עד הבית, בהתאם לדרישה.

כאשר את כל המתחם מקיפים מחסות צבעוניים, מערכות שמע עם מוזיקה מקפיצה ועוד. כל זה נועד כמובן להכניס את המשתתפים לאווירה.

לייזר טאג בחוץ מתאים לבני כל הגילאים, 7-75 אם נהיה מדויקים. הוא משחק המוביל לשיתופי פעולה, יציאה מאזור הנוחות ולמעשה משלב בין צחוק והנאה והרבה מאוד ערך מוסף.

לייזר טאג קרית טבעון
לייזר טאג קרית טבעון

פעילות לייזר טאג לאירועים שונים

לקוחות מזמינים לייזר טאג בקרית טבעון מסיבות שונות. יש מי שמחפשים פעילות מהנה לצוות עובדים למשל או לייזר טאג לנוער. יש מי שרוצים להזמין פעילות חווייתית בעבור אירוע משפחתי מיוחד.

פעילות לייזר טאג בקרית טבעון מאפשרת לנו לתת מענה ורסטילי בהתאם לצורך. כלומר, לייזר טאג לאירועים יכול להיות כזה המותאם לבני נוער.

במקרה הזה או להרכב משתתפים אחר. כיוון שהפעילות כולה מלווה במדריכים מנוסים אנחנו יודעים ללוות כל קבוצה בהתאם לצרכים המיוחדים רק לה.

אגב, כאשר אתם מזמינים לייזר טאג בקרית טבעון אתם מקבלים זמן להירגע ולנוח. כל שעליכם לעשות הוא להעביר לנו את הפרטים היבשים ואנחנו נדאג לכל השאר.

לייזר טאג נייד בקרית טבעון
לייזר טאג נייד בקרית טבעון

הערך המוסף של לייזר טאג בקרית טבעון

אם אתם מזמינים לייזר טאג בקרית טבעון, כאמור, אתם לא מקבלים רק חוויה אלא גם ערך מוסף. כזה הרלוונטי לבני נוער ומבוגרים כאחד. מה אתם מקבלים? הכנו עבורכם את הרשימה המלאה:

אתם מקבלים הזדמנות לצאת החוצה

לייזר טאג למבוגרים כמו גם לייזר טאג לילדים, מזמינים אותנו לצאת מהבית. דווקא בעידן הנוכחי, עידן בו אנחנו מבלים שעות רבות מול מסכים. הרי שמדובר על מעשה הכרחי.

היציאה מחוץ לבית מאפשרת לנו לנשום עמוק, ליהנות מאוויר צח. כמו גם מאינטראקציה המתרחשת רק בין אנשים ולא בין מסכים.

הדבר הזה חשוב גם לבני נוער המעוניינים בפעילות גיבוש. כמו גם לצוות עובדים המעוניין ליצור חיבורים חדשים בין עובדים ועובדות.

לייזר טאג בקרית טבעון מוציא מאיזור הנוחות

יציאה מאזור הנוחות מעמידה אותנו בפני אתגרים ומעודדת אותנו לחשוב. בין אם אתם רוצים להעצים את העובדים שלכם וללמד אותם לחשוב מחוץ לקופסא ובין אם אתם רוצים להעניק לנערות תחושת מסוגלות, זו הפעילות עבורכם.

פעילות גיבוש לצוות קטן כמו גם, פעילויות גיבוש לנוער, ממעניקים למשתתפים כישורים חדשים. כדי להצליח במשחק עם חברי הקבוצה ללמוד לשתף פעולה, לחשוב בגדול. כל אלו יכולות שכל אחד מאיתנו צריך בכל יום.

הפעילות כוללת פעילות גופנית

כאמור, אנחנו מבלים הרבה שעות בכל יום מול המסכים. מחקרים מוכיחים כי פעילות גופנית מעלה תחושות של אושר והנאה. מה שכמובן משפיע על מצב הרוח שלנו בכל פעם מחדש.

ימי גיבוש לחברות הכוללות פעילות גופנית, מעודדות את העובדים באמת ליצור קשרים חזקים אחד עם השני. מה שבדיעבד יכול להשפיע על אופן הפעולה שלהם במקום העבודה.

לייזר טאג בקרית טבעון מחיר זול
לייזר טאג בקרית טבעון מחיר זול

הפעלת לייזר טאג בקרית טבעון – מה צריך לדעת?

קודם כל, נדבר על לייזר טאג מחיר. מחיר הפעילות עומד על 90 ש"ח למשתתף. כאשר הקבוצה המינימלית עומדת על 20 משתתפים.

כמובן, במידה ויש צורך ביצירה של התאמות כאלו ואחרות, אנחנו כאן כדי לעזור לכם בעניין הזה.

הפעילות, לייזר טאג בקרית טבעון, כוללת עבודה לצד מדריכים מנוסים. כאלו אשר יתאימו את הפעילות לגיל המשתתפים וכדומה.

כל משתתף מקבל רובה לייזר טאג הפועל על בסיס נורת אינפרה אדום. הרובה אמנם נותן את התחושה כי מדובר על 'הדבר האמיתי'. אבל אל דאגה, הוא בהחלט בטוח לשימוש.

בנוסף, אנחנו מבטיחים לבוא עם תפאורה משגעת, מוזיקה מדויקת וכל מה שצריך כדי שההנאה תהיה מושלמת.

לייזר טאג בקרית טבעון מגיע אליכם עד הבית!

חברת 'לייזר טאג פאוור' מגיעה עם מתחם לייזר טאג נייד לכל רחבי הארץ. אנחנו פועלים עם לקוחות מכל קשת החברה הישראלית.

נשמח להגיע גם אליכם וליצור ביחד, כמה שעות של חגיגה, צחוק והנאה משותפת. לפרטים ומידע נוסף, אנחנו ממתינים לכם עכשיו.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן