לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בראשון לציון

הורים לילדים, צעירים, צעירות וגם מבוגרים שמעו כולם על הטרנד החדש של מתחם לייזר טאג נייד! אם אתם מחפשים פעילות לייזר טאג בראשון לציון ליום הולדת לילדים או משפחות – תמצאו כאן את כל המידע הדרוש. אנו נסביר מה זה לייזר טאג? למי זה מתאים? מתי כדאי לבחור בו? אלו יתרונות יש ללייזר טאג? חייגו אל לייזר טאג פאוור לתיאום פעילות לכל חלקי הארץ.
לייזר טאג בראשון לציון

מה זה בכלל לייזר טאג בראשון לציון?

אם טרם התנסיתם בעצמכם בפעילות או שאתם מבקשים ללמוד עליה עוד לפני שאתם מזמינים לייזר טאג בראשון לציון לאירוע שלכם – הגעתם למקום הנכון. פעילות לייזר טאג מחיר מקיף לאירועים כוללת גם הקמת מתחם לחימה מדומה.

זהו משחק לחימה שמתחיל בחלוקה של כל המשתתפים לשתי קבוצות כאשר הקבוצות נלחמות זו בזו. כל המשתתפים מקבלים רובי לייזר טאג במטרה לפגוע במטרות של הקבוצה היריבה.

נדגיש שאלו הם אקדחי לייזר מבוססים טכנולוגיה אינפרא אדום בטיחותי לשימוש. השחקנים לובשים ווסטים עם חיישנים שקולטים את הלייזר לסימון הפגיעות. משחק לייזר טאג הוא חלופה מוצלחת למשחק הפיינטבול הנוסטלגי.

מי מתאים למשחק לייזר טאג?

פעילות לייזר טאג בראשון לציון מתאימה החל מגיל 7 ועד גיל 75. בגילאים צעירים מ-7 הילדים מתקשים להבין את מערך המשחק.

השתתפות בפעילות דורשת יכולת פיזית לנוע בין העמדות במהירות. גברים ונשים, לייזר טאג לילדים וילדות, כולם נהנים ממשחקי לייזר טאג בראשון לציון.

הפעלת לייזר טאג מתאימה לימי הולדת, בר/בת מצווה, ימי גיבוש לייזר טאג, מסיבת רווקים/רווקות ועוד. עם לייזר טאג בראשון לציון יש לכם פעילות חווייתית למסיבה או אירוע שאף אחד לא ירשה לעצמו לפספס.

לייזר טאג ראשל"צ
לייזר טאג ראשל"צ

יתרונות של לייזר טאג בראשל"צ

לייזר טאג לאירועים הפך לטרנד בזכות היתרונות הרבים שיש בו. קשה למצוא עוד פעילות כה אטרקטיבית שמתאימה לגברים ונשים בכל הגילאים.

בעבור ילדים משחק לייזר טאג הוא הזדמנות לעודד גיבוש חברתי ולעורר ניצנים ראשונים של תכונות מנהיגות. מבוגרים נהנים לתכנן אסטרטגיה ולחזור לרגע להתרגש וליהנות כמו ילדים.

קרבות לייזר כפעילות ליום גיבוש מחזקים את הקשרים בין העובדים, מעניקים להם חוויות משותפות ומהווים הזדמנות למיצוב מנהלים חדשים.

שימו לב, פעילות לייזר טאג בראשון לציון נחשבת בטיחותית לחלוטין, בניגוד למשחקי פיינטבול, רובי לייזר טאג אינם פוגעים בגוף המשתתפים.

לייזר טאג ראשון לציון
לייזר טאג ראשון לציון

הכנות בשטח לקראת פעילות לייזר טאג בראשון לציון

הפעלת לייזר טאג מתאימה לשטחים פתוחים וגם לחללים סגורים. על השטח להיות גדול מספיק על מנת לאפשר תנועה נוחה למשתתפים. הצוות מקים בשטח עמדות מסתור להנאת המשתתפים. הפעילות אינה מושפעת מהרוח היות ומדובר בקרני לייזר. אקדחי לייזר מגיעים לטווח של כ-100 מטרים.

בימים גשומים נמליץ על פעילות לייזר טאג בראשון לציון במתחם סגור. בחודשי הקיץ החמים חשוב לספק שתייה קרה.

לא בטוחים האם מזג האוויר והתנאים בשטח מתאימים לקרבות לייזר? התייעצו עם אנשי מקצוע! משחק לייזר טאג מחיר מלא כולל את כל הציוד הדרוש לפעילות כולל מיגון, אקדחים, תפאורה, בגדים מיוחדים, קסדות.

מה כדאי ללבוש לפעילות לייזר טאג?

אתם הכי נהנים כשנוח לכם כך שכדאי להגיע אל פעילות לייזר טאג עם בגדים נוחים. רובי לייזר טאג אינם מכתימים את הבגדים או גורמים לפגיעות פיזיות.

אין צורך במיגון, מסכה, משקפיים או בגדים להחלפה. נמליץ על נעליים נוחות במטרה לאפשר לכם לנוע בזריזות בין בעמדות ולהתחמק משחקי הקבוצה היריבה. אפשר וכדאי להזמין לייזר טאג לאירועים בכל חודשי השנה.

יום הולדת לייזר טאג ראשון לציון
יום הולדת לייזר טאג ראשון לציון

איך מנצחים במשחק לייזר טאג?

פעילות לייזר טאג בראשון לציון ניתנת להתאמה אישית כך שאתם קובעים מראש את הכללים ואת המטרות. צוות המפעילים ימנה על פי הנחייה שלכם ראשי קבוצות.

ניתן יהיה לקבוע מראש גם את חלוקת הקבוצות. את סיכום הנקודות אפשר לבצע במהלך המשחק, באמצע המשחק או בסופו.

אתם בוחרים בין משחק שמתבסס על קרב בין שתי קבוצות לבין משחקים בהם הקבוצה כולה מקבלת משימה. חברי הקבוצה מתבקשים לתכנן אסטרטגיה, לחלק תפקידים, לעקוב אחר המשאבים ולהפיק לקחים.

פעילות לייזר טאג ליום הולדת מעצימה את ילד/ת יום ההולדת! הילד/ה ימונו למפקדים של המשחק, יקבלו החלטות ויזכו לחוויה נפלאה של פעם בחיים.

מתחם לייזר טאג ראשון לציון
מתחם לייזר טאג ראשון לציון

חוקים למשחקי לייזר טאג בראשון לציון

צוות המפעילים מקפיד לרכז את כל המשתתפים טרם תחילת הפעילות לטובת היכרות עם כללי המשחק. קרבות לייזר מתנהלים בין 2 קבוצות כאשר בכל קבוצה מספר שחקנים.

כל שחקן יודע לאיזו קבוצה הוא שייך ומקבל בהתאם רובה לייזר. מטרת המשחק היא פגיעה בחברי הקבוצה היריבה עם אקדחי לייזר תוך התחמקות מוצלחת מניסיונות פגיעה מצד היריב.

פעילות לייזר טאג בראשון לציון אפשרית בתוך בית, חדר סטודיו וגם בשטח פתוח. על השחקנים להיות מסוגלים לבנות לעצמם ולקבוצה אסטרטגיה, לקבל החלטות מהירות, לעקוב אחר המתרחש בזירה.

משך המשחק נקבע בתחילתו על ידי הצוות. בסוף המשחק בוחנים את ההישגים של שתי הקבוצות.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים פעילות לייזר טאג?

  1. תאריך
  2. מיקום
  3. מספר משתתפים
  4. אופי הפעילות

הפעלת לייזר טאג בראשון לציון זוכה לביקוש רב כך שיש צורך בהזמנה מוקדמת ככל האפשר. הפעילות ניידת אך חשוב לעדכן את הצוות בתנאים בשטח במטרה לאפשר להם להיערך בהתאם. מספר המשתתפים משפיע גם על המחיר, גם על ההיערכות וגם על תכנון לוח הזמנים.

לייזר טאג נייד ראשון לציון
לייזר טאג נייד ראשון לציון

הזמנת לייזר טאג נייד עד הבית בראשל"צ

חברת לייזר טאג פאוור מביאה אליכם את הלייזר טאג עד הבית עם שירות מקצועי, מענה אישי, ניסיון רב, ציוד בטיחותי והתאמה של הפעילות לגילאי המשתתפים וסוג האירוע.

רוצים להזמין פעילות לייזר טאג בראשון לציון לאירוע שלכם? חייגו עכשיו אל חברת לייזר טאג פאוור למתחם לייזר מאובזר ומאתגר.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן