לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג ברחובות

שאלתם את עצמכם איזו פעילות תהיה המושלמת לאירוע המתקרב? זה לא משנה אם מדובר על יום הולדת, אירוע חברה, יום גיבוש או כל חגיגה אחרת, לייזר טאג הוא הפתרון. הזמנת מתחם לייזר טאג רחובות בהתאמה אישית יביא אתכם להשגת התוצאה הרצויה. אין דבר יותר משמח מאשר לראות את כולם נהנים – חברת 'לייזר טאג פאוור' כאן על מנת להפוך את הרצון למציאות.
לייזר טאג ברחובות

מהו משחק לייזר טאג?

עוד לפני שנעסוק ביתרונות של הזמנת מתחם לייזר טאג ברחובות עד אליכם, נרצה להסביר על המשחק. לא כולם מכירים את המשחק, יש כאלה ששמעו אליו – אך לא מכירים אותו לעומק. מדובר על הפעלת גיבוש מצוינת, כזו שטומנת בחובה יתרונות ששמורים רק לה.

המשחק הזה הוא בעצם שדרוג של משחק הפיינטבול המיושן, כך שהחוויה תהיה מיוחדת במינה. במהלך המשחק השחקנים מצטיידים ברובי אינפרא אדום, הפעילות מדמה ירי אמיתי בזכות אפקטים וקולות.

אין לכם ממה לדאוג הרובים בטיחותיים לגמרי, הם מגיעים עם תו תקן ממכון התקנים הישראלי. הפעילות עצמה היא פעילות שלוקחת את החוויה צעד אחד קדימה בהקשרים רבים.

לייזר טאג רחובות
לייזר טאג רחובות

מתחם לייזר טאג ברחובות נייד עד אליכם!

אתם רוצים לקיים את הפעילות בסמוך לבית על מנת לאפשר לכל החברים להגיע? רוצים להקל על העובדים ולהביא את המשחק עד למשרד? אין שום בעיה, זוהי הסיבה שבגללה תוכלו להזמין מתחם לייזר טאג לעובדים או לאורחים אחרים עד אליכם.

הפעילות שאנו מציעים היא ניידת ומגיעה עד אליכם, כזו שאינכם צריכים להגיע אליה בעצמכם. עם מתחם לייזר טאג ברחובות נייד ניתן להקל על כולם, אך לא לוותר על החוויה עצמה.

לייזר טאג עד הבית אינו מביא איתו התפשרות, החוויה תהיה מהנה ועוצמתית כמו במתחמים הקבועים. אין ספק כי בזכות הנוחות הרבה כולם יכולים לקחת חלק בפעילות, ולהשתתף בה ללא תירוצים.

מתחם לייזר טאג נייד ברחובות
מתחם לייזר טאג נייד ברחובות

היתרונות של פעילות לייזר טאג רחובות

משחק לייזר טאג הוא ללא ספק מיוחד ומהנה, קחו לפחות 3 סיבות למה:

משחק תחרותי

משחקים תחרותיים לוקחים את כולם אל קצה גבול היכולת בכל רגע נתון. ברגע שנשאבים אל תוך המשחק, אף אחד לא יצליח לחזור לאחור.

הפעלת לייזר טאג ברחובות היא מלאת אדרנלין ותחרותית, כזאת שאף אחד לא נשאר אדיש אליה. המשתתפים מהר מאוד ישאבו לתוכה, ויתקשו שלא להנות במהלכה.

אדרנלין גבוה

משחק לייזר טאג לבית יהיה כזה שיגרום לכל אחד מהמשתתפים לאדרנלין גבוה. חשוב לעמוד על המשמר כדי לא להיפגע, מצד שני להיות מספיק ערניים כדי לפגוע באחרים.

האדרנלין הגבוה יגרום לכך שהמשתתפים יחזרו מותשים אך מרוצים לביתם – דבר שאי אפשר לזקוף לכל פעילות אחרת.

עבודת צוות

לא סתם מזמינים משחקי לייזר טאג ברחובות לחברות ועסקים שמעוניינים לחבר בין העובדים. המשחק עצמו הוא משחק צוותי, כל אחד אמור לשתף פעולה עם שאר חברי הקבוצה.

הניצחון אינו ניצחון אישי, מדובר על ניצחון קבוצתי שכולם צריכים להיות שותפים לו.

לייזר טאג מומלץ ברחובות
לייזר טאג מומלץ ברחובות

לייזר טאג בחוץ – אבל לא רחוק מדי

אינכם מעוניינים לסחוב את כולם לעיר מרוחקת כדי שייהנו ממתחם לייזר טאג מומלץ? אנו בהחלט יכולים להבין את הרצון הטבעי שלכם. מתחם לייזר טאג ברחובות נייד יפתור לכם את הבעיות הללו, בעיות שמטרידות כל אחד מאיתנו.

המתחם עצמו מגיע אליכם, אינכם צריכים לעשות אף פעולה מיוחדת. מתחם לייזר טאג נייד מאובזר בכל טוב, המשתתפים מקבלים את החוויה הכי טובה שיש. אל תחשבו כי העובדה שהמתחם מגיע אליכם גורמת לחוויה עצמה להיות פחות מהנה.

לייזר טאג לאירועים יגרום לכל אחד מהמשתתפים להנות ולצבור חוויות, כאלה שלא היו מגיעות בפעילויות אחרות. אם אתם מחפשים רעיון לפעילות גיבוש או למסיבת יום הולדת לייזר טאג, משחק לייזר טאג חייב לקבל עדיפות.

מה המחיר של הפעלת לייזר טאג ברחובות?

לייזר טאג מחיר נקבע בהתאם לכל מיני משתנים שאותם חובה לקבוע מראש. כל שינוי קטן עשוי להוביל לכך שהמחיר הסופי יהיה שונה מהמחיר אותו קיבלתם מלכתחילה.

המחיר נקבע בראש ובראשונה לפי כמות המשתתפים, לאחר מכן נכנסים עוד פרמטרים אל תוך התמונה. המחיר מתחיל מ-90 ₪ למשתתף – כאשר המינימום עומד על 20 משתתפים בכל פעילות.

אך המחיר מתגמד כאשר מבינים את היתרונות הרבים שניתן להשיג בזכות המשחק. פעילות בלייזר טאג רחובות מביאה עימה עבודת צוות, גיבוש קבוצתי, בניית אמון, מנהיגות וחיבור.

גם אם פעילויות אחרות תהיינה זולות יותר, אין ספק כי שווה להשקיע עוד קצת בחוויה מסוג אחר. לייזר טאג לבר מצווה או לכל אירוע אחר זוהי תוספת שכמותה לא רואים בכל מקום.

לייזר טאג לילדים ברחובות
לייזר טאג לילדים ברחובות

פעילות לייזר טאג נייד מתאימה לכולם!

המחשבה כי הזמנת אירוע לייזר טאג ברחובות מיועדת רק לצעירים אינה נכונה. מדובר על הפעלה הדורשת אנרגיה מרובה, אך מתאימה לכל הגילאים ללא יוצא מן הכלל.

כל משחקי לייזר טאג בחוץ מותאמים לרמת קושי לפי גילאי המשתתפים. כאשר הנחת העבודה היא כי היא מיועדת לילדים ומבוגרים כאחד, החל מגיל 7 ועד לגיל 75.

אז למה שלא תיתנו לאורחים שלכם להנות? ההפעלה כוללת: מוזיקה, מפעיל צמוד, מחסות ורובים, תפאורה, ועוד. מדובר על פעילות שכמותה לא כולם ראו קודם לכן, לכם תהיה אפשרות לחשוף אותה אליה.

'לייזר טאג פאוור' – מתחם לייזר טאג נייד

האירוע כבר נמצא ממש מעבר לפינה? המסיבה עומדת לצאת לדרך בימים הקרובים? אל תשכחו לסגור פעילות לייזר טאג ברחובות עם חברת 'לייזר טאג פאוור'.

החברה מציעה מתחם לייזר טאג נייד בלבד, כזה שיגיע לכל נקודה בעיר. כל הציוד שהחברה מעמידה לרשות המשתתפים בטיחותי ובעל תו תקן.

המפעילים המנוסים שלנו בהעברת פעילות יום גיבוש לייזר טאג לקבוצות גדולות ישמחו לסייע גם לכם. משחק עם מלא אדרנלין כמו שתקבלו דרכנו – לא תקבלו באף חברה אחרת.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן