לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בהרצליה

חברת 'לייזר טאג פאוור', מציגה: משחק לייזר טאג בהרצליה. אנחנו מפעילים מתחם לייזר טאג נייד, אשר יכול להגיע לכל מקום ברחבי הארץ. אנחנו מתאימים את הפעילות שלנו לילדים, מבוגרים, לימי הולדת ולאירועים. אם אתם מעוניינים להזמין לייזר טאג הרצליה, אנחנו כאן, אם אתם רוצים לשמוע עוד, המאמר הזה הוא עבורכם.
לייזר טאג בהרצליה

מה זה משחק לייזר טאג בהרצליה?

אם אתם עדיין לא שמעתם על הפעלת לייזר טאג ואם אתם לא יודעים מה זה לייזר טאג בהרצליה, אנחנו רוצים לספר לכם על זו בקצרה.

מדובר על פעילות מהנה ואנרגטית הנערכת בסמוך למקום מגוריכם, כאמור, אנחנו מגיעים עם מתחם לייזר טאג נייד לכל עיר בישראל.

המשחק דומה לאותם 'קרבות', אשר ניהלנו בשכונה כאשר היינו ילדים. רק שבניגוד לאותם ימים, אנחנו מביאים איתנו רובי לייזר טאג, בטוחים לשימוש כמובן, אבל כאלו שנותנים את התחושה כאילו מדובר על 'הדבר האמיתי'.

את המתחם אותו אנחנו מקימים כמו יש מאין, אנחנו מעטרים בתפאורה מיוחדת, הכוללת מכסות ורשתות הסוואה. כ

אשר את כל הפעילות מלווה מוזיקה מקפיצה ממערכות השמע ומדריכים מנוסים, אשר יודעים להדריך את המשתתפים רגע לפני היציאה לדרך.

לייזר טאג בהרצליה היא פעילות אשר יכולה להתאים כמו כפפה ליד, אם אתם מחפשים פעילות לייזר טאג ליום הולדת או לייזר טאג לאירועים.

אבל אנחנו רואים בה הרבה יותר מאשר רק משחק מהנה ומרגש. על כך נדבר בהרחבה ממש עכשיו.

לייזר טאג הרצליה
לייזר טאג הרצליה

לייזר טאג מומלץ למבוגרים ולילדים, מכמה סיבות

קרב לייזר טאג משחק, מתאים גם כפעילות למבוגרים וכמובן המשחק רלוונטי לילדים. לייזר טאג בהרצליה מותאם לבני הגילאים 7 עד 75 ואנחנו עוד נסביר בהמשך מה אנחנו עושים כדי להתאים את הפעילות לכל קבוצה.

אבל עוד לפני כן, אנחנו רוצים להסביר למה בעיננו, להזמין לייזר טאג בהרצליה, זה רעיון מצוין. בין אם אתם מחפשים איך להעשיר יום גיבוש במשרד או להפיק יום מיוחד בחופש הגדול עם בני הנוער של התנועה.

ראשית, אנחנו מגיעים עם לייזר טאג עד הבית

אנחנו עושים כל מה שאפשר כדי שאתם, המשתתפים, תוכלו פשוט ליהנות מהפעילות בלי כל מאמץ. לכן, אנחנו לא דורשים מכם להגיע למקום מסוים בארץ, אלא, אנחנו מגיעים עד אליכם.

עם מתחם לייזר טאג עד הבית עם כל מה שצריך. אנחנו יכולים לקיים פעילות לייזר טאג לבית, כלומר במקום סגור. אנחנו בדרך כלל ממליצים דווקא לקיים משחק לייזר טאג בשטח.

כולנו עדים למגמה של השנים האחרונות, אשר גורמת לרבים מאיתנו לבלות ימים ארוכים במתחמים סגורים, ספונים מול המסכים.

יש יתרון גדול לקיום משחק לייזר טאג ביער או לייזר טאג בחוץ בשכונה, ולו משום שכך, אנחנו נותנים למשתתפים את ההזדמנות, לצאת החוצה. לנשום אוויר צח וליהנות ממה שאפשר לקבל דווקא כאשר אנחנו מבלים בחוץ.

שנית, פעילות לייזר טאג עוזרת בהטמעה של כישורי מנהיגות ועבודה בקבוצה

כאשר אנחנו מגיעים עם לייזר טאג בהרצליה, לכאורה, אנחנו בסך הכל מציעים למשתתפים ליהנות ממשחק מהנה ומלא בהפתעות.

אבל, משום שאנחנו מדברים על משחק הכולל תחרות בין שתי קבוצות. המשתתפים כולם מקבלים הזדמנות לשתף פעולה האחד עם השני, לגלות מנהיגות ולצאת מאזור הנוחות פעם אחר פעם.

כאשר אנחנו עורכים לייזר טאג למבוגרים, דרך יום גיבוש לייזר טאג או אם אנחנו עורכים יום מיוחד לקבוצות של נשים, אנחנו למעשה מלמדים את המשתתפים, דרך הגוף, ללמוד איך ליצור קשרים האחד עם השני.

הקשרים החדשים הללו, יתורגמו בהמשך בעבודה השוטפת במשרד או בחברה. אגב, הכישורים הללו רלוונטיים כמובן גם לבני נוער ולקבוצות של ילדים.

לייזר טאג הכי טוב בארץ כי לכולנו מגיע להיות ילדים לפעמים

כאמור, אנחנו מקיימים הפעלות לייזר טאג לילדים והפעלות לייזר טאג למשפחות. אבל מעבר לכך, הרי שאנחנו לצערנו, חיים בעידן בו אנחנו כבר לא מרשים לעצמנו לשחק בשכונה.

המשחק עוזר לנו להשתחרר, המוח מפריש אנדורפינים, אלו ההורמונים האחרים להנאה ולמעשה, אנחנו שוב חוזרים לבלות, ממש כמו פעם, בשכונה.

כמה מילים על יום הולדת לייזר טאג

כאמור, לייזר טאג בהרצליה הוא משחק עם הרבה מאוד יתרונות. אבל לפני כן, אנחנו רוצים להזכיר כי בהחלט אפשר להזמין את הפעילות גם ליום ההולדת של אחד מהילדים ואפילו, כדי לחגוג יום הולדת לאבא או לסבתא, בחוג המשפחה. כאמור, אנחנו מתאימים פעילות לייזרים לכל קבוצה בהתאם לדרישותיה.

לייזר טאג בהרצליה מלווה במדריכים מנוסים, אשר יתנו את חוקי המשחק וגם ידאגו לכך שכל המשתתפים מצליחים ליהנות וכי לא מתגלה אף תקלה מיותרת.

מי שמעוניינים לקיים פעילות לכבוד יום ההולדת של אחד הילדים, הרי שהם יכולים פשוט להזמין את השירות שלנו ולשבת 'רגל על רגל', שעה שהילדים והאורחים, מבלים שעות ביחד, עם צחוק גדול והתלהבות.

כמה עולה משחק לייזר טאג ומה צריך לדעת?

אם יש לכם שאלות על לייזר טאג מחירים, אנחנו כאן כדי לענות כמובן. לייזר טאג בהרצליה עולה 90 ש"ח למשתתף בממוצע והפעילות מיועדת לקבוצות של 20 משתתפים ומעלה.

אנחנו כאן כדי להגיד באותה הנשימה, כי אם אתם רוצים להזמין לייזר טאג בהרצליה אבל ישנה בעיה מסוימת, נשמח לעזור לכם למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

הפעילות כאמור, כוללת צוות של מדריכים מנוסים, את כל הציוד הנדרש להקמה של מתחם הפעילות בסמוך למקום מגוריכם ומה שצריך בשביל ליהנות מכמה שעות של צחוק והנאה.

רוצים להזמין משחק לייזר טאג בהרצליה? התקשרו אלינו!

חברת 'לייזר טאג פאוור', מפעילה לייזר טאג בהרצליה לילדים, מבוגרים ופעילות לייזר טאג לנוער. אנחנו נשמח לשוחח אתכם, להבין את הצרכים של הקבוצה ולהתאים לכם את הפעילות המושלמת.

בתור מי שמגיעים עם לייזר טאג בהרצליה ובכל הארץ כבר למעלה מ- 5 שנים, עוזר לנו להעניק לכל לקוח לא פחות מהטוב ביותר.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן