לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בנתניה

משחקים לייזר טאג בנתניה בפעם הראשונה? צפויה לכם הפתעה נעימה! אתם לא תאמינו כמה תיהנו להרגיש שוב כמו ילדים, להסתתר, לחפש מכסה וגם להסתער. אם חשבתם עד היום שלא קיימת פעילות שמסוגלת לשכנע את הילדים להתנתק מהמסך של הטלפון הנייד או המחשב – הפעילויות של לייזר טאג פאוור הן בדיוק מה שאתם מחפשים, חייגו עוד היום לשריון התאריך שלכם.
לייזר טאג בנתניה

מה צריך לדעת לקראת פעילות לייזר טאג בנתניה?

לייזר טאג עד הבית הוא משחק לחימה בו שתי קבוצות נלחמות זו בזו. המשתתפים במשחק מתחלקים לשתי קבוצות ויוצאים אל הזירה במטרה לנצח.

אקדחי לייזר מבוססים אינפרא אדום הם הכלי העיקרי. קרבות לייזר יאפשרו לכם להרגיש כמו בתוך משחק מחשב.

אם אתם אוהבים משחקי מחשב, אוהבים ספורט ואוהבים אדרנלין – קרבות לייזר יהיו בחירה מעולה גם לילדים וגם בפעילות לייזר טאג למבוגרים.

המיקום של המשחק יכול להיות הבית שלכם, החצר שלכם, המתנ"ס השכונתי, הפארק.

האם זה מסובך לארגן מסיבת לייזר טאג?

אתם לא צריכים לעבוד קשה ולא צריכים לדאוג או לטרוח בשביל ליהנות מפעילות לייזר טאג בנתניה במסיבה שלכם, יום גיבוש או יום הולדת לילד.

התקשרות עם חברה מקצועית מבטיחה לכם מענה מלא במקום אחד. על מחיר פעילות לייזר טאג בנתניה לכלול אקדחי לייזר, ווסטים, מדריכים, תפאורה ועמדות הסוואה.

כל שעליכם לעשות זה לבחור בחברה מהמובילות בתחום בארץ, לבדוק מה כלול במחיר ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

שיחה של פחות מ-10 דקות ויש לכם פעילות מנצחת למסיבה! כעת, כל מה שנותר לכם לעשות זה להזמין ממתקים וחטיפים, שתייה, פיצות, כלים חד פעמיים, בלונים ועוגה.

היכן ניתן לחגוג יום הולדת עם לייזר טאג בנתניה?

מתחם לייזר טאג נייד מאפשר לכם לבחור את המיקום באופן חופשי. אתם קובעים האם לקיים את הפעילות בחצר הבית, בפארק, באולם של המתנ"ס.

שימו לב, חשוב לקבל את כל האישורים הדרושים לקיום הפעילות ולוודא התאמה. פעילות לייזר טאג הפכה לאחרונה מבוקשת בכל הארץ, הקדימו לשריין את התאריך שלכם.

הפעלת לייזר טאג ליום הולדת מבטיחה שילד/ת יום ההולדת יהיו במרכז העניינים ויקבלו תפקיד חשוב במשחק.

ילד/ת יום ההולדת ימונו למפקדים של המשחק ויהיו אחראים על חלוקת השחקנים לקבוצות. פעילויות לייזר טאג בנתניה מתקיימות בפארקים בכל רחבי העיר בכפוף לקבלת אישור מהרשות.

לייזר טאג נתניה
לייזר טאג נתניה

מה הסוד למסיבת יום הולדת מוצלחת לילדי בית ספר?

אם בגן הילדים כל מה שהייתם צריכים לעשות בשביל להבטיח לילד מסיבת יום הולדת מהנה זה להזמין מפעיל בתחפושת, בגילאי בית ספר יסודי הפקת מסיבת יום הולדת מוצלחת היא אתגר של ממש.

הבסיס להצלחה הוא בחירה בפעילות שתואמת גם את תחום העניין של הילדים, גם מסוגלת להעסיק קבוצה גדולה של ילדים וגם מאפשרת להם להוציא אנרגיה ולחזק את הקשרים החברתיים.

יום הולדת לייזר טאג בנתניה היא ללא כל ספק בחירה מנצחת בעבור גילאי בית ספר יסודי. אם אתם מחפשים את הדרך להבטיח השתתפות נלהבת של כל הילדים בכיתה במסיבה – תבחרו פעילות לייזר טאג לילדים והם יהיו בעננים.

איך בוחרים מיקום למשחק לייזר טאג למשפחות בנתניה?

על מנת להבטיח תנועה חופשית ומהנה למשתתפים במשחק עלינו לבחור נכון את אזור הלחימה. אם החלטתם לקיים את האירוע אצלכם בבית נמליץ לפנות חפצים ורהיטים שעלולים להפריע.

הצוות המקצועי מביא עמו תפאורה ושאר אלמנטים לבניית זירה למשחק.

בבחירת המיקום יש להתחשב בגודל המתחם ולוודא שהוא תואם את מספר המשתתפים. אם אתם מתכננים משחק לייזר טאג למשפחות עם משתתפים רבים דרוש לכם שטח גדול.

הבית לא מספיק גדול? הפארק, החצר או כל מדשאה אחרת יכולים להפוך למתחם לייזר טאג בנתניה. אם יש לכם ליד הבית פארק או חורשה עם עצים – נבנה בעבורכם זירת קרב מדומה כמו במשחקי המחשב.

מה צריך לדעת לקראת הפעלת לייזר טאג בנתניה אצלכם בבית?

לייזר טאג נייד מגיע אל כל אזור בארץ עם אפשרות להקמת מתחם המשחק בשטח סגור או פתוח. אם בחרתם לארח משחק לייזר אצלכם בבית חשוב לשוחח עם צוות המפעילים לקבלת הנחיות להכנת המתחם.

אם יש לכם חצר פרטית ניתן לקיים בה את הפעילות. לקראת הפעלת יום הולדת בתוך הבית ייתכן ותתבקשו להזיז כמה רהיטים ליצירת שטח פנוי להקמת המתחם.

מה כדאי ללבוש לפעילות לייזר טאג בנתניה?

אם באתם אל פעילות לייזר טאג במטרה ליהנות כדאי להגיע עם בגדים נוחים שמאפשרים תנועה מהירה במתחם. לייזר טאג בשטח ידרוש מכם לרוץ בין התחנות, להסתתר ולהסתער.

ההמלצה היא על בגדים נוחים שאתם לא חוששים ללכלך מעט עם דגש על נעליים נוחות.

עדכנו מראש את האורחים שלכם בסגנון הפעילות על מנת לאפשר להם להגיע בלבוש מתאים. לקראת יום הולדת לייזר טאג לנוער נמליץ גם כן על בגדים נוחים.

לא ממהרים לוותר על חליפה מחויטת או שמלת יום הולדת מפוארת לילדים? הביאו אתכם בגדים להחלפה.

איך הבגדים שלכם משפיעים על תוצאת המשחק?

קרבות לייזר הם לא המקום אליו תרצו להגיע עם בגד אדום או בגד בגוון זוהר. הבחירה בבגד בולט עלולה להפוך אתכם למטרה קלה ומועדפת על הקבוצה היריבה.

צבעי בגדים מומלצים לניצחון במשחק לייזר טאג בשטח יהיו ירוק, שחור, כחול כהה.

צבעי הסוואה על הפנים יכניסו אתכם לאווירת הקרב! משחק לייזר טאג בנתניה הוא הזדמנות להראות לחברים את היכולות שלכם, ליהנות יחד, להרחיב את מעגל החברים ולשתף את כל הקבוצה בפעילות.

איזו חברת לייזר טאג בנתניה נחשבת טובה?

חברת לייזר טאג פאוור היא המקום בו תיהנו ממתחם לייזר נייד עד הבית (מגיעים לכל מקום בארץ), ציוד בטיחותי עם תו תקן, צוות מדריכים מנוסה עם גישה לילדים, התאמה של הפעילות לגילאי המשתתפים (7-75).

הפעלת לייזר טאג בנתניה עם לייזר טאג פאוור כוללת מפעילים צמודים, רובי ואקדחי לייזר, מחסות, תפאורה ועוד.

יש לכם שאלות נוספות על פעילות לייזר טאג בנתניה? רוצים לתאם יום הולדת לייזר טאג? הצוות של לייזר טאג פאוור זמין בשבילכם.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן