לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בכפר סבא

מחפשים פעילות מהנה ליום ההולדת של אחד הילדים? רוצים לרענן את יום הגיבוש במשרד? מחפשים פעילות חוויתית אשר יכולה ללמד את המשתתפים על עצמם? אנחנו, חברת 'לייזר טאג פאוור', נשמח להגיע עם פעילות לייזר טאג בכפר סבא. אצלנו תוכלו ליהנות משעות נפלאות של משחק מרגש, מלהיב ומאתגר המתאים לכל אחד ואחת.
לייזר טאג בכפר סבא

כמה מילים על לייזר טאג בכפר סבא

עוד לפני שנסביר על המשחק עצמו, חשוב לנו להגיד כי שעה שאתם מזמינים לייזר טאג בכפר סבא, אתם למעשה מזמינים פעילות במהלכה המשתתפים יפעילו אקדחי לייזר מיוחדים.

אמנם, רובי לייזר טאג מרגישים לרגע כמו 'הדבר האמיתי', אבל חשוב לנו לומר באופן חד משמעי כי הרובים הללו בטוחים לשימוש.

הם פועלים על בסיס נורת אינפרה אדום, אשר לא יכולה לעשות כל נזק. אחרי שהבהרנו את הנקודה החשובה הזו, בואו נסביר רגע מה זו פעילות לייזר טאג כפר סבא בכלל.

לייזר טאג כפר סבא
לייזר טאג כפר סבא

איך נראית הפעלת לייזר טאג בכפר סבא?

בהמשך נדבר על ההבדלים בין פעילות לייזר טאג למבוגרים ובין פעילות לייזר טאג לילדים צעירים. אבל בגדול, העבודה שלנו היא להקים מתחם לייזר טאג בסמוך למקום מגוריכם או למשרדים בעבודה. במתחם יש כל מה שצריך כדי לשחק.

עם הזמנה של משחק לייזר טאג תקבלו ליווי של צוות מדריכים מנוסה, תפאורה מושקעת ומוקפדת, אשר מעניקה את התחושה כאילו הקמנו מחנה צבאי לכל דבר ועניין.

וכמובן, אנחנו לא שוכחים להביא מערכות שמע כדי להרים את המקום עם מוזיקה טובה. במהלך הפעילות אנחנו מחלקים את המשתתפים לכמה קבוצות כאשר כל קבוצה מקבלת משימה אחרת.

פעם אחת לייזר טאג בכפר סבא יכול להיות על בסיס משימות אסטרטגיות אותן מקבלות הקבוצות השונות, כמו לגנוב את הדגל מהמחנה של הקבוצה היריבה למשל.

פעם אחרת, המשימה תהיה לצלוח את שורת המשימות בדרך לכיבוש היעד.

פעילות לייזר טאג מתאימה לבני הגילאים 7-75. אנחנו כמובן עושים התאמות לכל קבוצה, על בסיס גילם של המשתתפים.

משחק לייזר טאג בכפר סבא מתאים לקבוצות של בני נוער, ימי הולדת, הוא רלוונטי אפילו למשפחות אשר מעוניינות לבלות ביחד בדרך קצת שונה ממה שנוהגים לעשות בדרך כלל.

לייזר טאג לאירועים מביא איתו לא מעט יתרונות

אמנם, העבודה שלנו היא על פניו 'פשוטה'. כל מה שאנחנו עושים זה לבוא עם לייזר טאג נייד ולהקים את מרחב הפעילות יש מאין, בהתאם לצרכים של הקבוצה.

אבל אנחנו רואים בהזמנה של לייזר טאג בכפר סבא הרבה יותר מזה. כאשר אתם מזמינים לייזר טאג בכפר סבא, אתם נהנים, בתמורה, משלל היתרונות של המשחק המיוחד הזה:

אתם מאפשרים לעובדים שלכם או לילדים, לצאת החוצה ולנשום אוויר:

אנחנו הרבה פעמים ממליצים לקיים לייזר טאג בשטח. כאשר אנחנו מקימים מתחם לייזר טאג בחוץ, אנחנו נותנים למשתתפים את ההזדמנות להתנתק לרגע מהמסכים הדיגיטליים ולהתמקד ברגע, במה שמתרחש כאן ועכשיו.

השהיה באוויר הפתוח תורמת לבריאות הפיזית והנפשית. ההזדמנות להיפגש פנים אל פנים, תורמת גם היא לתחושת האושר של המשתתפים ובסך הכל, הרי שבלי לעשות יותר מדי, כולם יוצאים נתרמים מקיום פעילות לייזר טאג כפר סבא.

קרב לייזר טאג משחק מאתגר ומלמד:

פעילות לייזרים יכולה ללמד את המשתתפים לא מעט על היכולות שלכם ועל הכישורים שלהם.

כאשר אנחנו מקיימים, למשל, משחק לייזר טאג למבוגרים או פעילות לייזר טאג לבני נוער, כחלק מיום גיבוש, אנחנו כמו מלמדים את המשתתפים, בלי לדבר יותר מדי, על מנהיגות ועל עבודה בצוות.

משחק עם קרבות לייזר עוזר למשתתפים לחשוב על אסטרטגיה, לתכנן מהלך משותף ביחד, לגלות יוזמה ולקחת אחריות.

דווקא היציאה מאיזור הנוחות, יכולה להעלות תובנות אשר לעיתים לוקח זמן להגיע אליהן בחיים האמיתיים.

פעילות לייזר טאג בכפר סבא מתקיימת איפה שתרצו

אנחנו באים עם לייזר טאג עד הבית. במילים אחרות, נבחר ביחד אתכם היכן לקיים את הפעילות ומכאן, אתם לא צריכים לעשות עוד שום דבר.

אתם לא צריכים להגיע במיוחד לאיזו פינה נידחת בארץ, אתם לא צריכים לעמול על פעילות יום הולדת. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי שהמשחק יתקיים בזמן ובמקום המתאימים לכם.

איך נראית הפעלת לייזר טאג שלנו ומה חשוב לדעת?

אחרי שלמדנו על היתרונות של לייזר טאג בכפר סבא, בואו נדבר קצת על הפרטים הטכניים. אם אתם רוצים לשאול על לייזר טאג מחירים, נגיד כי יום הולדת לייזר טאג מחיר עומד על 90 ש"ח למשתתף בערך.

כאשר אנחנו עושים הכל על מנת שנוכל להציע לכם את חבילת השירות המשתלמת ביותר.

המחיר לא סופי כמובן והוא תלוי בצרכים של הקבוצה בשטח. בנוסף, אנחנו רוצים לציין כי על מנת לקיים יום הולדת לייזר טאג או משחק לייזר טאג בכפר סבא כחלק מיום גיבוש לייזר טאג, אנחנו צריכים שיהיו בקבוצה לפחות 20 משתתפים בממוצע.

כמובן, אם יש לכם שאלות או אילוצים מיוחדים, אתם רק צריכים להגיד לנו כי אתם רוצים להזמין לייזר טאג בכפר סבא ואנחנו נמצא ביחד את הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

לפני האירוע עצמו, נעבור ביחד על כל הפרטים, נרשום בצורה מסודרת את התאריך והשעה של הפעילות ונדבר ביחד על האופי של הקבוצה כדי שנוכל לקבל תמונה מהימנה לפני היציאה לדרך.

לייזר טאג מומלץ בכפר סבא – זה לייזר טאג פאוור

בשביל להעניק לכם שירות של לייזר טאג הכי טוב בארץ, חברת 'לייזר טאג פאוור', משקיעה כל הזמן בפיתוח השירות.

אנחנו מקיימים פעילות לייזר טאג בכפר סבא כמו פעילויות שונות ברחבי הארץ כבר 5 שנים ובכל יום אנחנו לומדים עוד משהו חדש.

אז אם אתם רוצים להזמין לייזר טאג בכפר סבא, זה הזמן שלכם ליצור איתנו קשר ולתאם את כל הפרטים ביחד איתנו.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן