לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג באשקלון

אם הגעתם לכאן ככל הנראה אתם לפני חגיגה של אירוע מסוים וחיפשתם לייזר טאג באשקלון. אז הגעתם בול למקום הנכון. אנו מציעים פעילות לייזר טאג נייד עם מתחם מושקע המגיע לכל מקום באשקלון, ככה שאם אתם חוגגים יום הולדת לאחד מבני המשפחה או אולי יום גיבוש חברה לעובדים או בכלל גיבוש לתלמידי ביה"ס, פעילות לייזר טאג זה בדיוק מה שאתם צריכים!
לייזר טאג באשקלון

לייזר טאג באשקלון – מתחם פעילות נייד עד הבית!

כן כן, קראתם נכון. אנו ב'לייזר טאג פאוור' בנינו עבורכם פעילות משגעת ומטריפה ברמה הכי גבוהה שאפשר.

אנו מגיעים עם כל הציוד הדרוש לפעילות לייזר טאג באשקלון כזאת שתוציא ממכם כמויות של אנרגיה ואדרנלין.

עם המדריכים המקצועיים שלנו יחד עם הציוד המושקע, מוזיקה והגברה, תוכלו ליהנות מלייזר טאג ממש כמו במציאות מדומה ולהפוך את משחקי המחשב לחוויית קרב אמיתית!

כל הציוד שברשותינו הינו בטוח למשחק, ועובד בעזרת טכנולוגיית אינפרא אדום שעברה כמובן תקן ובחינות בטיחות.

או מגיעים לכל מקום עם פעילות לייזר טאג באשקלון, בין אם זה מדשאה עירונית או אולי חורשה ליד הבית, וכן, גם אם זה פעילות לעובדי החברה.

מתחם נייד לפעילות לייזר טאג באשקלון לכלל הגילאים

צריך להדגיש שפעילות לייזר טאג אשקלון הינה מותאמת לכלל הגילאים (החל מגילאי 6 ומעלה). לפעמים אנשים נוטים לחשוב שלייזר טאג זה רק לילדים בלבד, אך נציין שממש ממש לא.

הפעלת לייזר טאג יכולה להיות גם לייזר טאג למבוגרים וגם לייזר טאג למשפחות ועוד.

ככה שאם אתם מתכננים לעשות יום גיבוש לייזר טאג זה בהחלט יכול להיות הפיתרון המצוין עבורכם. אנחנו יודעים להתאים את רמת קושי הפעילות לפי גילאי המשתתפים בין אם מדובר על מבוגרים או ילדים.

הפעילות כמובן מלווה במוזיקה והגברה, מדריכים מקצועיים ותפאורה מושקעת כזו שתכניס אתכם לשדה הקרב!

עם מחסות, רשתות הסוואה, איפור קרבי וכמובן רוביי לייזר טאג מקצועיים עם אפקטיים וויזואליים וקוליים ועם אופציות ירי שונות שלא יתנו לכם להישאר אדישים.

לייזר טאג אשקלון
לייזר טאג אשקלון

מה היתרונות של מתחם לייזר טאג באשקלון במקרה של גיבוש קבוצה?

שאלה מצוינת. לצערנו כיום, אנחנו שקועים בעיקר במסכי הטלפון והמחשב, ונמצאים עמוק בתוך הרשתות החברתיות אך זונחים את העיקר.

כמעט ולא יוצאים החוצה, ומנהלים חיי תקשורת של פנים מול פנים, ובנוסף לא שומרים על פעילות גופנית.

אז תנו לנו לומר לכם, שלייזר טאג באשקלון נותן בדיוק את המענה הנכון לבעיות הללו, ובין היתר מחזק את הקשר הקבוצתי הן מבחינה חברית והן מבחינה מקצועית. אז למה הפעילות תורמת, שימו לב:

  • חיזוק הקשר החברתי בתוך קבוצה: הפעילות תורמת לגיבוש חברתי בין אם מדובר על לייזר טאג לילדים או אולי משפחה או שבכלל עובדי החברה. באמצעות לייזר טאג ניתן לגרום לחיבור קבוצתי ולשבירת הקרח בין המשתתפים.
  • חיזוק המנהיגות הקבוצתית בעזרת קרבות לייזר טאג משחק: כל משחק הוא הזדמנות ללמוד משהו חדש. האופי של פעילות לייזר טאג באשקלון, מאפשרת גם למשתתפי הקבוצה שפחות בולטים בה, לגלות את הכוחות והיכולות בתוכם ולהנהיג את הקבוצה, אל המטרה ואל הניצחון.
  • לייזר טאג נייד בחוץ, הפיתרון המושלם: כאמור, אנחנו חיים בעידן בו, לצערנו, רבים נמנעים מלצאת החוצה. פעילות לייזר טאג באשקלון, היא הזדמנות מצוינת לאפשר לכולם להשתחרר קצת מהמסכים ולנשום אוויר.
  • פעילות מהנה ומלאת אדרנלין: כן כן, גם למבוגרים מגיע להיות ילדים לפעמים. כאשר אתם משלבים ביום גיבוש לייזר טאג לצוות או סתם, ביום כיף במשרד, אתם נותנים לעובדים את ההזדמנות, לצחוק ולבלות, האחד עם השניה.

הפעלה לקבוצות – משפחות, עובדים, ילדים ובני נוער

כמו שציינו לעיל פעילות לייזר טאג עד הבית באשקלון הינה פיתרון נפלא לכל סוגי השכבות והאירועים.

הפעלת לייזר טאג באשקלון מתאימה למשפחות וילדים במקרה של הפעלה בית ספרית לדוגמה של אבות ובנים או הורים וילדים.

בנוסף, אם החלטתם לחגוג בר/בת מצווה פעילות לייזר טאג לנוער עם הפעלה חווייתית זה בדיוק מה שאתם צריכים.

בכל זאת, יום הולדת אולי חוגגים פעם בשנה, אבל יום הולדת לייזר טאג זה לא מה שקורה כל יום. כמה אפשר לעשות שוב יום הולדת עם מפעילה או ליצנית? נדוש ומשעמם.

הפעלת לייזר טאג באשקלון תשדרג לכם את יום ההולדת של ילדכם, בכמה רמות מעל כולם.

מה המחיר לפעילות לייזר טאג באשקלון?

מכיוון שהפעילות שלנו ניידת המחיר משתנה ותלוי בכמה גורמים, כגון: כמות המשתתפים, תארי האירוע, שעות הפעילות, אופי האירוע ועוד.

כך שהכי טוב זה שתשאירו פנייה באתר או שתצרו איתנו  קשר טלפוני ונשמח לבנות עבורכם הצעת מחיר מותאמת באופן אישי – כך שתקבלו את המחיר הטוב ביותר לפעילות לייזר טאג באשקלון.

על מנת שתוכלו לדעת את טווח המחירים פחות או יותר הינו בין 90-110 ₪ למשתתף, כשבעצם הדבר תלוי בכמות המשתתפים וכו'.

נציין ונאמר שהפעילות הינה מתאימה למינימום 20 משתתפים, פחות מכך הדבר אפשרי אך כנראה שכבר לא ישתלם עבורכם.

לייזר טאג ליום גיבוש באשקלון לחברות וארגונים

כבר ציינו לעיל מה התרומה של פעילות לייזר טאג באשקלון לגיבוש צוות או קבוצה. בטח אם מדובר על קבוצת מנהלים או עובדי מחלקה שהחיבור ביניהם אפקטיבי מאוד לייעול תהליכי העבודה בחברה.

פעילות יום גיבוש לייזר טאג יכולה להשתלב באופן מושלם במקרים של יום שטח לעובדי החברה. כמובן שניתן להתאים את הפעילות ליום עיון והקניית כלים למנהלים וראשי צוותים בתוך החברה במסגרת מתחם לייזר טאג באשקלון.

להזמנות לייזר טאג באשקלון – רק עם לייזר טאג פאוור!

קצת עלינו: לייזר טאג פאוור הינה חברת לייזר טאג נייד בפריסה ארצית שיודעת לתת מענה למגוון הפעלות לייזר טאג לכל שכבת גיל ולכל כמות משתתפים.

מחירי הפעילות שלנו ללייזר טאג הינו הגון מאוד ביחס לתמורה המתקבלת, כך שכל שנותר לכם הוא להמשיך לקרוא את המאמר ואם אהבתם אז גם להזמין אותנו לפעילות לייזר טאג מושקעת ומדהימה!

כמו שציינו, הפעילות שלנו הינה ניידת בלבד. אין לנו מתחם קבוע, המתחם שלנו הוא נייד ככה שיש לנו יתרון ואנחנו גמישים ומגיעים לכל מקום באשקלון והסביבה.

תזכרו, בסופו של יום הרגעים שהכי זוכרים בחיים הם אלה שהיו שונים מהמסלול השגרתי והשוחק.

אז אם החלטתם שאתם רוצים להזמין לייזר טאג באשקלון – לייזר טאג פאווור זאת הכתובת שלכם.

אנו מחכים לשיחה מכם ומבטיחים לעשות לכם פעילות לייזר טאג שלא תשכחו בחיים, עם כל הציוד הדרוש ועם הפעלה מטריפת חושים.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן