לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בבאר שבע

חווית הלייזר טאג הטובה ביותר בבאר שבע מגיעה אליכם הביתה! עם לייזר טאג בבאר שבע יש לכם הזדמנות לקיים אירוע של פעם בחיים. מבוגרים וילדים ייהנו לשחק לייזר טאג עם רובי לייזר מתקדמים ובטיחותיים. הפעילות מגיעה עד אליכם עם כל הציוד הדרוש וצוות מדריכים מקצועי. חייגו עכשיו אל לייזר טאג פאוור להפעלת לייזר טאג בבאר שבע לימי הולדת, בר מצווה ועוד.
לייזר טאג בבאר שבע

איפה אפשר לחגוג עם לייזר טאג בבאר שבע?

היתרון הגדול של פעילות לייזר טאג נייד הוא האפשרות לקבוע בעצמכם את המיקום. פעילות לייזר טאג בבאר שבע מתרימה לחצרות של בתים, פארקים, מדשאות וגם לחללים סגורים.

חשוב להתאים את המיקום הנבחר לאופי האירוע, מספר המשתתפים ומזג האוויר הצפוי.

אם בחרתם לערוך מסיבת יום הולדת או כל אירוע אחר בפארק ציבורי עליכם לקבל אישור לכך מהרשות המקומית. קבלת אישורים למסיבות מתבצעת ברוב הרשויות בהליך קצר אונליין.

למי מתאימה מסיבת לייזר טאג בבאר שבע?

מסיבת יום הולדת לייזר טאג בבאר שבע מתאימה לילדים בגיל 7 ומעלה. ילדים קטנים יותר בגילאי 3-5 מתקשים לאחוז בציוד או בהבנת חוקי המשחק.

צוות המדריכים מתאים את מערך המשחק לגילאי המשתתפים. בני נוער וצעירים נהנים להרגיש כמו בתוך משחק מחשב.

חשוב לציין משחק לייזר טאג בבאר שבע דורש יכולת פיזית לרוץ, לקפוץ, להסתער. אתם לא צריכים להיות ספורטאים אלא רק להיות מסוגלים לרוץ כמה מטרים בין עמדה לעמדה.

אפשר וכדאי לשלב לייזר טאג בבאר שבע בימי הולדת, לייזר טאג לבר מצווה או לייזר טאג לבת מצווה, לייזר טאג ליום גיבוש וכיף, פעילויות לבני נוער, קייטנות, מסיבות סיום, מסיבות רווקים.

כמות משתתפים לפעילות לייזר טאג בבאר שבע

גודל הקבוצה משפיע על ההתנהלות של המשחק, ההמלצה היא על קבוצות של 20-30 שחקנים. במקרים של קבוצות גדולות יותר ייתכן ויהיה צורך בשני סבבים של משחק.

קיימת לרוב דרישה למינימום של 20 משתתפים כאשר המחיר נקבע על פי מספר השחקנים. הקפידו לעדכן את המפעילים במספר המשתתפים במטרה להבטיח פעילות סדירה ומהנה לכולם.

3 טיפים לפעילות לייזר טאג מוצלחת במיוחד

  1. היערכות נכונה שלכם לקראת מזג האוויר הצפוי חיונית להצלחת האירוע. מתכננים אירוע בשטח? במידת האפשר תמיד כדאי לקבוע את האירוע ביום עם מזג אוויר מושלם. בפועל כולנו מקווים ליום שמש נעים אך נערכים עם תכנית גיבוי למקרה של תפנית לא צפויה במזג האוויר. חוששים שמזג האוויר אינו מתאים לפעילות לייזר טאג בבאר שבע? אל תקבלו כל החלטה מבלי להתייעץ עם צוות המדריכים.
  2. אתם הכי נהנים כשנוח לכם! פעילות לייזר טאג עד הבית בבאר שבע דורשת פעילות גופנית כך שכדאי שהאורחים שלכם יגיעו עם בגדים מתאימים כולל נעליים. אקדחי לייזר אינם מלכלכים או מכתימים את הבגדים אך אתם עלולים למצוא את עצמכם מזנקים לתוך תלולית חול. ההמלצה היא על בגדים נוחים (כדאי בגדי ספורט) ונעליים מתאימות.
  3. אכילה מרובה טרם תחילת הפעילות עשויה לגרום לתחושה לא נעימה. כדאי לקבל את פני האורחים עם שולחן כיבוד קל ואת ארוחת הערב להגיש רק לאחר הפעילות. יהיה לכם קשה לשחק לייזר טאג לאחר ארוחה מלאה. מתכננים פעילות לייזר טאג בבאר שבע ביום חם? אל תשכחו לספק לאורחים שתייה קרה בשפע.

לייזר טאג כהפעלה למסיבת סיום

הפעלת לייזר טאג לילדים בבאר שבע מתאימה למסיבות סיום החל מגילאי בית ספר יסודי ועד גילאי תיכון. בנים ובנות ייהנו לשחק במשחק.

בחירה בפעילות לייזר טאג תורמת לגיבוש הכיתתי, פיתוח החשיבה, חיזוק קשרי חברות, היכרויות חדשות.

כיתה אחת של כ-30 ילדים תיהנה לשחק יחד. פעילות לייזר טאג בשטח בבאר שבע אפשר לקיים בפארקים, בחצר בית הספר, בחצר פרטית ועוד.

חוקים של משחק לייזר טאג

הוזמנתם אל פעילות לייזר טאג לנוער בבאר שבע וחשוב לכם לנצח או להרשים את השאר ביכולות הגבוהות שלכם? הטיפים הבאים יסייעו לכם לקבל החלטות נכונות בשטח ולהתברג בראש הטבלה (אולי אפילו לנצח).

3 הסודות לניצחון במשחק לייזר טאג הם: טקטיקה, חשיבה מהירה, יכולת להתנהל בקבוצה. עליכם לתכנן נכון את האסטרטגיה תוך קביעת מטרות מראש וחלוקת תפקידים בין חברי הקבוצה.

הקבוצה היריבה מובילה? זה הזמן להיערכות מחדש ושינוי אסטרטגיה.

איך יורים באקדח לייזר טאג?

תשמחו לגלות כמעט מיד שאקדחי הלייזר נוחים לשימוש ופשוטים לתפעול. כל שעליכם לעשות זה לכוון את הרובה למטרה וללחוץ על ההדק.

במהלך משחק הלייזר אנחנו זזים ללא הפסקה, תרגישו חופשי ללחוץ על ההדק, לא יגמרו לכם הכדורים במחסנית. הקפידו לכוון למטרה, לשמור על קשר עין עם המטרה שלכם.

יריבות מרובות מגדילות את הסיכויים לפגיעה במטרות של היריב.

איך מארגנים יום הולדת לייזר טאג בבאר שבע בתוך חצי שעה?

אם חשבתם עד היום שהפקת מסיבת יום הולדת היא משימה קשה או מורכבת – הגיע הזמן שתגלו שאפשר להפיק מסיבה מושקעת בתוך חצי שעה.

כל שעליכם לעשות זה להיות ממוקדים, לקבל החלטות מהירות ולתאם פעילות לייזר טאג מראש.

הפעלת לייזר טאג היא הבטחה למסיבת יום הולדת מוצלחת ומהנה. השתתפות נלהבת של כל האורחים מובטחת לאחר שתציינו בהזמנה שצפויה הפעלת לייזר טאג בשטח.

10 דקות הקדשתם לתיאום הפעילות וקבלת הנחיות להכנת מתחם לייזר טאג. כעת כל שנותר לכם לעשות זה לתכנן את רשימת המוזמנים, הכיבוד, השתייה, קישוטים, כלים חד פעמיים ומשלוח פיצות כארוחת ערב.

מחפשים את פעילות הלייזר טאג הכי טובה בבאר שבע?

חברת לייזר טאג פאוור היא המקום בו אפשר וכדאי להזמין מתחם לייזר טאג נייד כולל אקדחי לייזר מבוססים טכנולוגיית אינפרא אדום (בטיחותי לחלוטין).

עם חברת לייזר טאג פאוור אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שהציוד יהיה תקין, המדריכים יהיו מקצועיים , המחיר יהיה הוגן והאווירה תהיה שמחה.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן