לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בשדרות

חברת 'לייזר טאג פאוור' עוסקת בהעברה של פעילויות לייזר טאג בשדרות ובכל רחבי הארץ. אנחנו אוהבים את העבודה שלנו כיוון שאנחנו יודעים להביא שמחה לכל מקום. אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו עוד היום ולקבוע מועד לפעילות. אם אתם רוצים לשמוע עוד על המשחק, אנחנו כאן כדי להסביר הכל.
לייזר טאג בשדרות

מה זה לייזר טאג עד הבית בשדרות?

לייזר טאג בשדרות זה משחק המדמה 'שדה קרב' במסגרת משחק חוויתי. זוכרים את הימים בהם היינו משחקים עם חברים בשכונה במשחקים מהסוג הזה? אז אנחנו מביאים את אותה הבשורה גם אליכם הביתה.

משחק לייזר טאג בשדרות הוא משחק במסגרתו אנחנו מחלקים את המשתתפים לשתי קבוצות או יותר, תלוי במקרה.

אנחנו מחלקים לכל אחד מהמשתתפים רובה מיוחד. רובה לייזר טאג מפעיל נורת אינפרא אדום, בטוח לשימוש כמובן. אבל כזה שנותן תחושה כאילו מדובר על הדבר האמיתי.

אנחנו מקימים מתחם לייזר טאג נייד עם מכסות צבעוניים, מוזיקה וכן הלאה. כך, אנחנו מאפשרים לכל המשתתפים כמו 'להיכנס לאווירה'.

לייזר טאג שדרות
לייזר טאג שדרות

לייזר טאג בשדרות מותאם באופן אישי

אנחנו תמיד אומרים כי לייזר טאג בשדרות מתאים לכולם. הוא רלוונטי בתור לייזר טאג לאירועים, לייזר טאג לבת מצווה או לייזר טאג לבר מצווה וכן הלאה. מדוע? כיוון שהפעילות כולה מועברת על ידי מדריכים מנוסים.

אלו פשוט מנסחים חוקים וכללים לכל משחק באופן אישי ,בהתאם לצרכים של הקבוצה. לכן, הפעילות הזו רלוונטית במסגרת יום גיבוש לעובדים.

אם אתם רוצים להזמין פעילות גיבוש לחיילים. או אם אתם מחפשים פעילויות גיבוש לבני נוער. פשוט משום שאנחנו עושים את ההתאמות הנדרשות בכל פעם מחדש.

מה הופך לייזר טאג מומלץ?

היופי בפעילות כמו לייזר טאג בשדרות הוא שהיא באמת מתאימה לכולם. היא רלוונטית בתור לייזר טאג לנוער, לייזר טאג למשפחות והרשימה עוד ארוכה.

פשוט מפני שהפעילות היא לא רק משחק מהנה של כמה שעות. דבר חשוב כמובן בפני עצמו.

אלא, שבמסגרת אותה פעילות, אפשר לקבל עוד ערכים נוספים. אפשר ללמוד דרך המשחק על מנהיגות, יוזמה, קבלת החלטות ועוד. על כך נסביר בהרחבה ממש עכשיו.

לייזר טאג באזור שדרות והסביבה
לייזר טאג באזור שדרות והסביבה

איך לייזר טאג בשדרות יכול להשפיע הלאה?

אנחנו יודעים כי הרבה פעמים, אנחנו לא באמת לומדים רק דרך מילים. כאשר אנחנו חווים את החוויה בעצמנו, היא הופכת במידה רבה הרבה יותר משמעותית.

לייזר טאג בשדרות מעניק למשתתפים מספר כלים אשר ישמשו אותם גם בהמשך הדרך:

המשתתפים לומדים איך לשתף פעולה

לא במקרה לייזר טאג למבוגרים מתרחש בעיקר במקומות עבודה. אנחנו יודעים כי ארגונים וחברות בהם מתקיימים קשרים טובים בין אנשי צוות שונים, הופכים הרבה יותר יעילים.

לא רק זה, שיתופי פעולה יכולים להביא לחידושים יוצאי דופן ולמעשים אשר אולי לא היינו חושבים עליהם לכתחילה בהכרח. כאשר אנחנו מעניקים לעובדים שלנו הזדמנות להכיר אחד את השני בלי פילטרים.

כאשר הם צריכים לפעול ביחד עבור משימה משותפת. באופן טבעי, הם מרגישים לאחר הפעילות הרבה יותר מחוברים.

אנחנו מאפשרים למשתתפים להביע את עצמם

בין אם מדובר על מקומות עבודה או על לייזר טאג לילדים, הרי שהמשחק מאפשר למשתתפים להביע את עצמם בצורה אחרת. לא פעם ישנם ילדים אשר בכיתה אולי קשה להם ללמוד.

אבל במסגרת הפעילות מתברר כי יש להם לא מעט איכויות בתור מנהיגים. היציאה מאיזור הנוחות, ההגעה לשטח, כל אלו מאפשרים למשתתפים להכיר בעצמם איכויות אותן לא הכירו לפני כן.

אנחנו מאפשרים למשתתפים לשהות ביחד בלי פילטרים

אנחנו כל כך שקועים במסכים בדרך כלל. עד שכבר שכחנו כמה זה חשוב לצחוק, לבלות גם ביחד. אנחנו יודעים כי במקומות עבודה ובחברות בהן יש מקום ליצירת קשרים. כל אחד מחברי הקבוצה מרגיש כאילו יש מי שרואה אותו. הוא מרגיש לפתע הרבה יותר משמעותי.

למרות שהטכנולוגיה הביאה לחיים שלנו הרבה יתרונות. אין תחליף אמיתי ליצירת קשרים בלתי אמצעיים דרך שיח פתוח במסגרת משחק כמו זה.

מתחם לייזר טאג נייד בשדרות
מתחם לייזר טאג נייד בשדרות

לייזר טאג מחירים – מה צריך לדעת?

מחירי פעילות לייזר טאג בשדרות עולה 90 ש"ח למשתתף בממוצע. כאשר החישוב נעשה על בסיס של 20 משתתפים לכל הפחות.

אנחנו כאן כדי למצוא את הדרך לערוך שינויים במידת הצורך כמובן. המטרה שלנו היא לעזור לכם בכל מה שאפשר.

הזמינו עוד היום הפעלת לייזר טאג בשדרות

הנציגים שלנו בחברת 'לייזר טאג פאוור' ממתינים לכם כבר על הקו. אנחנו ממתינים לכם עם כל הציוד, עם מדריכים מקצועיים וכל מה שצריך ליום מושלם. אז למה אתם מחכים? אנחנו כבר פה בשבילכם, עם יומנים פתוחים.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן