לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בנתיבות

מחפשים פעילות ליום הולדת? עבור יום גיבוש לעובדים? יש לנו רעיון. הזמינו עוד היום לייזר טאג בנתיבות. חברת 'לייזר טאג פאוור', תגיעה עם מתחם לייזר טאג נייד עד אליכם הביתה. אנחנו נביא איתנו תפאורה, מוזיקה, רובי לייזר טאג וכל מה שצריך ליום מושלם. מחפשים עוד מידע? כאן נסביר הכל.
לייזר טאג בנתיבות

מה זה לייזר טאג בנתיבות?

אז עבור מי שלא מכירים ולא שמעו על לייזר טאג בנתיבות, אנחנו פה כדי לעשות קצת סדר. פעילות לייזר תג, מדמה 'משחק מלחמה'. אל דאגה, אנחנו כמובן לא מדברים על קרב אמיתי.

במסגרת הפעילות כל אחד מהמשתתפים מקבל רובה לייזר טאג. בזמן ההפעלה, הרובה מפעיל נורה אינפרה אדומה. לא מסוכנת כלל כמובן.

בזכותה ובזכות פיצ'רים נוספים אותם אפשר למצוא על הכלי. הוא מקנה למשתמשים את התחושה כאילו מדובר על הדבר האמיתי. אגב, אנחנו מביאים איתנו מחסות, מוזיקה מקפיצה ועוד. הכל כדי להכניס את המשתתפים לתוך החוויה.

לייזר טאג נייד בשטח בנתיבות
לייזר טאג נייד בשטח בנתיבות

לאלו גילאים הפעילות רלוונטית?

לייזר טאג בעיר נתיבות רלוונטי לבני 7-75. אנחנו כמובן עושים התאמות בהתאם לאופי הקבוצה. לצורך העניין, אם אתם מזמינים פעילות לייזר טאג ליום הולדת, עבור בני אותה משפחה אופי הפעילות יהיה מסוים. בעוד כאשר מדובר על פעילויות גיבוש לבני נוער, האופי של החוויה יהיה שונה לחלוטין.

אגב, זו הסיבה בגינה אנחנו מקפידים לבחור מדריכים מקצועיים עבור לייזר טאג בנתיבות. כיוון שבסופו של יום, מי שמעבירים את החוויה אלו המדריכים והם אלו שיתנו את הטון לכל האירוע.

לייזר טאג בנתיבות מומלץ מכל מיני סיבות

אנחנו מגיעים עם לייזר טאג נייד לכל מקום. בדרך כלל אנחנו מפעילים לייזר טאג ביער ובחוץ. אבל לא פעם אנחנו גם עושים התאמות של לייזר טאג עד הבית.

אגב, בעיניים שלנו, כאשר אנחנו מפעילים לייזר טאג אאוטדור, הרי שאנחנו כבר עושים כאן לא מעט. כולנו מודעים למעבר של רבים מאיתנו לבילוי סביב המסכים של המחשב או הטלפון. מחקרים רבים הוכיחו כי היציאה החוצה מיטיבה איתנו ועם מצב הרוח במידה דרמטית.

לייזר טאג בנתיבות המתקיים באוויר הפתוח, כבר תורם למשתתפים. כיוון שהם מקבלים הזדמנות לצאת קצת, לנשום אוויר. לצחוק, לשחק, לרוץ וכן הלאה.

אבל יש עוד הרבה סיבות טובות למה כדאי להזמין לייזר טאג בנתיבות. את הסיבות הללו נפרט בהרחבה ממש עכשיו.

לייזר טאג נתיבות

אז איך תורם לייזר טאג למשתתפים?

הפעלת לייזר טאג היא לא רק הזדמנות לשחק בחוץ. כלומר, כאמור, גם זה חשוב. אבל יש בתוך המשחק הזה עוד רבדים רבים אשר באים בכל פעם מחדש לידי ביטוי.

ראשית, הוא מלמד על יוזמה ונטילת אחריות:

אנחנו יודעים כי מנהיגות ויוזמה, אלו תכונות חשובות. לא משנה אם מדובר על פעילות גיבוש לחיילים או על פעילות גיבוש לקבוצות.

העניין הוא שכל אחד מהמשתתפים מקבל משימה, אישית או קבוצתית בה הוא צריך לעמוד. המדריכים לא אומרים לשחקנים איך להגיע אל היעד.

לכן, מכאן, הכל בידיים שלהם. את התכונות אותן פיתחו במשחק, הם יקחו איתם הלאה.

שנית, המשחק מלמד על שיתוף פעולה:

לא במקרה כאשר מדברים על יום גיבוש לעובדים או פעילות לגיבוש צוות קטן, חושבים על לייזר טאג בנתיבות. זאת משום שבמסגרת הפעילות העובדים מקבלים הזדמנות לשחק ביחד.

באופן טבעי, אותם קשרים המתהווים במהלך משחק לייזר טאג, באים לידי ביטוי בהמשך. אנחנו נראה לאחר מכן לא מעט עובדים לומדים לעבוד אחד עם השני.

מה שכמובן משפיע עמוקות על הארגון. אגב, הכלל הזה נכון גם לבני נוער. דווקא היום, בעידן בו אנחנו מתקשרים המון דרך הדיגיטל, אין טבעי מאשר למצוא את הזמן ליצור קשרים בין אישיים עמוקים ומשמעותיים באמת.

שלוש, המשחק מקנה מסוגלות:

הכלל הזה נכון בעיקר כאשר אנחנו מתאימים לייזר טאג לבנות. אבל ממש לא רק. הרי כיוון שהמשחק דורש תעוזה.

אנחנו שמחים לראות איך בחורות צעירות מקבלות הזדמנות להתנסות בפעילות אליה אולי לא היו משתתפות מיוזמתן. שוב, כיוון שכל החוויה מועברת על ידי מדריכים מנוסים.

הרי שיש לבנות הזדמנות להוכיח את היכולות שלהן לעצמן מחדש. תוך שהן מרגישות מוגנות לאורך כל הדרך.

לייזר טאג לילדים בנתיבות
לייזר טאג לילדים בנתיבות

מה עוד אתם צריכים לדעת על לייזר טאג בנתיבות?

לייזר טאג בנתיבות עולה 90 ש"ח למשתתף בממוצע. גודל קבוצה מינימלית עומד על 20 משתתפים לפחות. אנחנו כאן במידה ויש שאלות נוספות.

שוב, אנחנו מזכירים כי הפעילות כוללת הגעה עם מתחם נייד לכל מקום בו תבחרו. תפאורה מוקפדת, מוזיקה וליווי של אנשי צוות.

דברו איתנו עוד היום ונשמח לתאם פעילות במיוחד עבורכם.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן