לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בבת ים

חשבת פעם להביא את הריגוש של הפעלת לייזר טאג בבת ים עד הבית, לדשא השכונתי או לפארק העירוני בבת ים? עם מתחם לייזר טאג הנייד שלנו, תוכלו לעשות אצ זה! יום מושלם לימי הולדת, בת או בר מצווה, לימי גיבוש ארגוניים, או סתם יום כיף, מתחם הלייזר טאג הנייד שלנו הופך כל מיקום לשדה קרב
לייזר טאג בבת ים

מהי בעצם הפעלת לייזר טאג?

הפעלת טאג לייזר בבת ים היא פעילות פנאי מלהיבה המשלבת אלמנטים של אסטרטגיה, עבודת צוות וכיף שואב אדרנלין.

המשתתפים עוסקים בלחימה מדומה באמצעות רובי לייזר טאג בעלי אינפרא אדום כדי לפגוע ביריבים ולגרום להם להיפסל. המטרה היא להערים ולתמרן את הקבוצה היריבה תוך הימנעות מלהיפסל בעצמכם.

המשחק מתרחש בדרך כלל בזירות שתוכננו במיוחד או באזורים פתוחים, ויוצרים חוויה סוחפת שמעבירה שחקנים לשדה קרב עתידני.

הפעלת לייזר טאג בבת ים מתאימה לאנשים בכל הגילאים, מה שהופך אותה לפעילות רב-תכליתית ומכילה עבור משפחות, ילדים ונוער ומבוגרים כאחד.

לייזר טאג בת ים
לייזר טאג בת ים

למה לבחור בלייזר טאג נייד בבת ים?

אנו בלייזר טאג פאוור מפעילים מתחם לייזר טאג נייד בבת ים ומציעים לכם דרך ייחודית וגמישה ליהנות מהריגוש של פעילות מלאת אדרנלי ומרגשת במגוון הגדרות.

בשונה ממתחמי לייזר טאג נייחים, לייזר טאג נייד בבת ים מביא את המשחק ישירות אליכם, ומאפשר לכם לשחק בשטחים פתוחים, ליד הבית שלכם, או אפילו בלב היער. רק תבחרו היכן ואנחנו נגיע.

בנוסף היתרון של לייזר טאג נייד, מאפשר לך את החופש לבחור היכן ומתי תשחקו, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מסיבות יום הולדת לייזר טאג, חגיגות, אירועי יום גיבוש צוות ועוד.

הנוחות של מתחם נייד פירושה שתוכלו להפוך כל חלל לשדה קרב מרגש, בין אם זה חצר אחורית, פארק מקומי או אפילו בשטח בית הספר.

יום הולדת לייזר טאג בת ים
יום הולדת לייזר טאג בת ים

דמיינתם פעם מסיבת יום הולדת עם לייזר טאג בבת ים?

תארו לעצמכם את ההתרגשות של לחגוג את יום ההולדת שלכם עם משחק מותח של לייזר טאג בבת ים מסיבת יום הולדת לייזר טאג מציעה חוויה מיוחדת במינה שתגרום לאורחים שלכם לדבר עליה עוד ימים רבים.

עם היכולת להקים את זירת הלייזר טאג בחוץ,  בפארק מקומי, או בכל חלל חיצוני, נוכל ליצור עבורכם אווירת מסיבה עתירת אקשן שתשאיר את כולם מעורבים ונהנים.

בין אם אתם בני 12-13 או בגילאי החמישים, לייזר טאג הוא בחירה נהדרת לחגיגות יום הולדת בכל הגילאים.

עומס האדרנלין של התרוצצות והתחמקות מקרני הלייזר מוסיף אלמנט מהנה ותחרותי למסיבה, והופך אותה לחוויה בלתי נשכחת עבור בעל השמחה ואורחיו.

בת או בר מצווה בלתי נשכחת עם לייזר טאג

מתכננים בת מצווה או בר מצווה בבת ים ומחפשים להוסיף אלמנט ייחודי ומרגש לחגיגה? לייזר טאג הוא הבחירה המושלמת להפוך את האירוע לבלתי נשכח ומהנה עבור האורחים הצעירים והמבוגרים כאחד.

תארו לעצמכם את השמחה והריגוש על פניהם של האורחים כשהם מתכוננים לקרב לייזר טאג מלא אקשן לכבוד האירוע המיוחד.

לייזר טאג מציע דרך פנטסטית להפגיש את כולם בסביבה מהנה ואינטראקטיבית, וליצור זיכרונות מתמשכים שיישמרו לשנים הבאות.

האופי התחרותי של המשחק מוסיף שכבה נוספת של ריגוש לחגיגה, מה שהופך אותו ללהיט בקרב אורחים בכל הגילאים.

בנוסף, עם מתחם הלייזר טאג הנייד שלנו, תוכלו לבחור מיקום שמתאים לאירוע שלכם, בין אם זה לייזר טאג עד הבית בבת ים או לייזר טאג ביער.

לייזר טאג בת ים לימי גיבוש
לייזר טאג בת ים לימי גיבוש

לייזר טאג לימי גיבוש לחברות

לייזר טאג הוא לא רק בשביל כיף ומשחקים – זה גם כלי רב עוצמה לבניית צוות והדרכה ארגונית.

האופי המהיר והתחרותי של הלייזר טאג מספק הזדמנות ייחודית לעובדים ולמנהלים להתחבר, לתקשר ביעילות ולעבוד יחד לקראת מטרה משותפת.

עבודת צוות היא חיונית בפעילות לייזר טאג, בדיוק כפי שהיא במקום העבודה, מה שהופך אותה לפעילות אידיאלית להגברת שיתוף הפעולה והאחדות בין העובדים.

העיסוק בלייזר טאג במהלך ימי הדרכה ארגוניים מעודד את המשתתפים לתכנן אסטרטגיה, לפתור בעיות ולהסתגל במהירות לנסיבות משתנות, כל מיומנויות יקרות ערך שניתן ליישם במסגרת מקצועית.

פרץ האדרנלין וההתרגשות של משחק הלייזר טאג עוזרים לשבור מחסומים ולעודד תחושת אחווה בין חברי הצוות, לקדם אמון ושיתוף פעולה בסביבה דינמית ומרתקת.

על ידי שילוב לייזר טאג בימי ההכשרה הארגונית שלכם בבת ים, תוכלו להחדיר מנת אנרגיה והתרגשות לתהליך הלמידה, מה שהופך אותו למושך ובלתי נשכח יותר עבור המשתתפים.

הפעלת לייזר טאג בבת ים
הפעלת לייזר טאג בבת ים

היכן ניתן לערוך הפעלת לייזר טאג בבת ים?

בכל הנוגע למשחקי קרבות לייזר טאג נייד בבת ים, האפשרויות הן אינסופיות.

בין אם אתם מחפשים לערוך פעילות גיבוש לצוות קטן או לייזר טאג לקבוצות גדולות, ישנם מקומות שונים בבת ים ובסביבתה שיכולים לשמש רקע מושלם להרפתקת הלייזר טאג שלכם.

מתחמים בחוץ

אחת האפשרויות הפופולריות להקמת אירוע לייזר טאג נייד בבת ים היא שימוש במקומות חיצוניים כמו פארקים, שדות או שטחים פתוחים.

מקומות אלו מספקים מקום רב למשתתפים לנוע בחופשיות, לתכנן אסטרטגיה ולהשתתף בקרבות לייזר טאג מרתקים מוקפים בטבע.

מקומות בחוץ מציעים אווירה מרעננת ומעצימה, מושלמת ליהנות מההתרגשות של לייזר טאג מתחת לשמים הפתוחים.

מתחמים מקורים

למי שמחפש לערוך אירוע לייזר טאג בבת ים ללא קשר לתנאי מזג האוויר, מתקנים מקורים כגון מרכזים קהילתיים, חדרי כושר או חללי אירועים יכולים להיות בחירה מצוינת.

מקומות מקורים מספקים סביבה מבוקרת שבה ניתן לנהל משחקי לייזר טאג בנוחות וללא הפרעות מגורמים חיצוניים. עם ההגדרה הנכונה, מתקנים מקורים יכולים להציע חווית לייזר טאג דינמית וסוחפת למשתתפים בכל הגילאים.

לייזר טאג נייד בת ים
לייזר טאג נייד בת ים

לייזר טאג פאוור המובילה במשחקי לייזר טאג ניידים

מתחם הלייזר טאג הנייד שלנו בבת ים נועד להעלות את חווית הלייזר טאג שלכם לגבהים חדשים. המתחם שלנו מצויד בציוד מתקדם בלייזר טאגיות ובטכנולוגיה מתקדמת, ומציע סביבת משחקים מרגשת וסוחפת למשתתפים בכל הגילאים.

עם הגדרה מודולרית, ניתן להתאים אישית את מתחם הלייזר טאג הנייד שלנו כך שיתאים למיקומים ולדרישות אירועים שונים. כולל תפאורה מושלמת להפעלת הלייזר טאג לאירוע שלכם.

עם מגוון מצבי משחק ותרחישים זמינים, מתחם הלייזר טאג הנייד שלנו מבטיח שכל סשן מרגש, מרתק ומלא בפעולה שואבת אדרנלין. מקרבות צוותים קלאסיים ועד לכידת הדגל ועוד, לא חסר כיף ואתגרים במתחם שלנו

אנשי הצוות המיומנים שלנו נמצאים קרוב אליכם במהלך הפעילות כדי לפקח על המשחק, לספק הוראות ולהבטיח שכולם פועלים לפי הכללים כדי להבטיח חווית לייזר טאג בטוחה ובלתי נשכחת.

הזמינו עכשיו לייזר טאג בבת ים עד הבית

בין אם זה למסיבת יום ההולדת של ילדכם, אירוע בת או בר מצווה מיוחד או יום גיבוש לחברות בבת ים, אנו בלייזר טאג פאוור מציעים מתחם נייד עם חוויה בלתי נשכחת. אז למה לחכות? הזמינו עוד היום את מתחם הלייזר טאג הנייד המושקע שלנו ותנו לכיף להתחיל!

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן