לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג ברמת גן

אם אתם מחפשים פעילות ליום ההולדת של הבן, ליום גיבוש במשרד או סתם, בשביל ליהנות מיום של כיף עם הילדים והמשפחה, אנחנו מציעים לכם להזמין את השירות של חברת 'לייזר טאג פאוור'. אצלנו תוכלו להזמין פעילות לייזר טאג ברמת גן עד הבית, או המשרד. אנחנו נדאג לכל מה שצריך בשביל לקיים יום פעילות מצחיק וכיף במיוחד.
לייזר טאג ברמת גן

למה לייזר טאג ברמת גן מומלץ כפעילות הפוגה?

פעילות לייזר טאג ליום הולדת כמו גם פעילות לייזר טאג לאירועים, היא פעילות מיוחדת במינה. במהלך המשחק, המשתתפים מתחלקים לשתי קבוצות.

כל קבוצה תקבל רובי לייזר מיוחדים, איתם יהיה עליה להביס את הקבוצה השניה.

אל דאגה, פעילות לייזר טאג רמת גן היא כמובן פעילות בטוחה, בעוד רובי הלייזר לא יכולים לעשות כל נזק חלילה.

המשחק מתרחש בחוץ, בשטח הפתוח או במקום סגור, בסמוך לאזור מגוריכם. הפעילות יכולה להיות חלק מיום כיף וגיבוש לייזר טאג בחברה או ארגון, הפעילות מתאימה גם לבילוי משפחתי ליום חופש.

עוד נדבר בהרחבה על מי שיכולים ליהנות במיוחד מהשתתפות במשחק של לייזר טאג רמת גן, אבל לפני הכל, אנחנו רוצים לספר לכם על היתרונות הייחודים של המשחק הזה.

<yoastmark class=

ראשית, הוא מלמד ילדים ומבוגרים על שיתוף פעולה ועבודה בצוות

אנחנו חיים בעידן בו עיקר התקשורת שלנו נעשית דרך מסכים. רבים מאיתנו כבר שכחו איך לבקש עזרה, איך לתת יד למשהו אחר.

אם אתם בעלים של עסק ואתם רוצים ללמד את העובדים על עבודת צוות או אם אתם אנשי חינוך המעוניינים להעביר קבוצה של בני נוער, תהליך משמעותי.

הרי שאין כמו משחק לייזר טאג לנוער בחוץ כדי להטמיע את הערכים הללו תוך כדי פעילות.

לשהות מחוץ לבית זה תמיד טוב

זה לא משנה אם מדובר על עובדים במשרד נחשב או על תלמידי בית ספר. כולנו יכולים להסכים על כך שרבים מאיתנו מבלים הרבה יותר מדי זמן בחללים סגורים.

אנחנו עורכים קרבות לייזר טאג רמת גן. כך אנחנו כמו מאלצים את הילדים והמבוגרים, לצאת מאיזור הנוחות, לנשום קצת אוויר ובעיקר, להניע את הגוף.

זה לא משנה אם אנחנו מקימים לייזר טאג ביער או אם אנחנו בוחרים להקים מתחם לייזר טאג עד הבית, הרי שההזדמנות לנוע, לשחק ולהשתובב, היא הדרך להעלות את רמות האנרגיה, האנדורפינים והתחושה הטובה של כל המשתתפים.

הפעילות מאפשרת למשתתפים לגלות בעצמם יכולות חדשות

כל משחק לייזר טאג ברמת גן, דורשת מהמשתתפים לקחת אחריות, 'לתפוס אומץ' ולעשות פעולות שלא תמיד אנחנו מעיזים לעשות בחיי היום, יום. כך גם הפעלת לייזר טאג ליום הולדת, יכולה להפוך לפעילות משמעותית ומעצימה.

למי מיועד משחק לייזר טאג ברמת גן?

השירות של לייזר טאג ברמת גן, מתאים למגוון רחב של אוכלוסיות. בין היתר פעילות לייזר טאג למשפחות אשר מעוניינות לחגוג עם פעילות קצת יוצאת דופן.

משום שאנחנו מקיימים פעילות לייזר טאג למבוגרים כמו גם פעילות לייזר טאג לילדים, אנחנו יודעים להתאים את השירות שלנו גם לקבוצה בה חברים בני גילאים שונים.

המשחק מתאים כמובן לבני נוער, תלמידי בית ספר, חברות וארגונים. אנחנו אפילו מקיימים אירועים מיוחדים לקבוצות של נשים, אשר מעוניינות להשאיר לרגע את הילדים והעבודה בבית ולהתמסר לכמה שעות של פעילות מהנה ומשחררת.

אם אתם הורים המעוניינים לקיים יום הולדת לייזר טאג, הרי שגם עבורכם יש לנו מענה. אנחנו מגיעים עם כל הציוד של לייזר טאג רמת גן ומאפשרים לכם לשבת בצד, 'רגל על רגל' שעה שאתם מביטים בילדים צוחקים ונהנים ממשחק מרגש מלא התלהבות.

מה תקבלו כחלק מהזמנת לייזר טאג רמת גן?

על מנת שאותה פעילות לייזר טאג רמת גן תהיה משמעותית, אנחנו מביאים איתנו את כל מה שצריך כדי שכולם יצליחו 'להיכנס לאווירה'.

הרי אנחנו חיים בעידן בו הילדים כולם שקועים שעות ארוכות בטלפונים. כלומר, אנחנו מדברים על מי שעל פניו 'ראו כבר הכל'.

לכן, אנחנו מקפידים כמובן, להביא רובי לייזר טאג מיוחדים, כאלו שיוצרים תחושה של רטט ביד ומשמיעים קול עם כל פגיעה.

לייזר טאג רמת גן מלווה כמובן במוזיקה מקפיצה ובתפאורה מוקפדת, אותה אנחנו מקימים לפני קיום האירוע. חשוב לנו לציין כי אנחנו למעשה באים עם לייזר טאג נייד.

כך שבכל פעם מחדש, אנחנו צריכים להפעיל את הכישרון שלנו, כדי ליצור כמו יש מאין, עולם חדש, בבית הספר בשכונה, בחורשה הקרובה ובכל מקום בו תרצו לקיים את המשחק.

אגב, אנחנו לא נשאיר אתכם לבד כדי לנהל קרב לייזר טאג משחק. כל פעילות לייזר טאג רמת גן, מלווה בצוות מדריכים וותיק ומנוסה. כך שתמיד יהיה למשתתפים למי לפנות בעת הצורך.

כמה עולה פעילות לייזר טאג לילדים ולמבוגרים?

פעילות לייזר טאג רמת גן עולה 90 ש"ח בממוצע למשתתף. כאשר המינימום לקבוצה הוא עשרים משתתפים.

אנחנו כמובן נעשה כל מאמץ בשביל להציע לכם פעילות לייזר טאג מחירים נמוכים ומשתלמים ככל הניתן.

משום שהשירות עבור לייזר טאג רמת גן כולל ליווי מלא שלנו, אנחנו מאמינים כי בכל מקרה, תיהנו מתמורה ראויה למחיר.

פתחו יומנים ובואו נקבע מועד לפעילות ביחד!

אם אתם רוצים להזמין לייזר טאג רמת גן הרי שזה הזמן לדבר איתנו. חברת 'לייזר טאג פאוור', פועלת כבר למעלה מ-5 שנים בכל רחבי הארץ.

אנחנו מפעילים מתחם לייזר טאג נייד כך שאתם, הלקוחות, לא צריכים להגיע במיוחד אלינו כדי ליהנות מהפעילות המרגשת.

משחק לייזר טאג רמת גן הוא משהו שקשה לתאר אותו במילים לפני שהמשתתפים חווים את המשחק על בשרם. לכן, אין שום סיבה להמתין, הזמינו לייזר טאג רמת גן עוד היום. אנחנו כבר ממתינים לכם כאן.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן