לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בחולון

מחפשים אטרקציה מיוחדת למסיבה? הילדים מבקשים הפעלת לייזר טאג ואתם לא יודעים מה זה? המילה האחרונה בתחום האטרקציות לאירועים עם דגש על ימי הולדת שייכת להפעלות לייזר טאג. תושבי חולון והסביבה מוזמנים לייצור קשר עם חברת לייזר טאג פאוור לתיאום פעילות לייזר טאג בחולון עם זירה, תפאורה, אקדחי לייזר בטיחותיים וצוות מקצועי במחיר ללא תחרות.
לייזר טאג בחולון

מה זה לייזר טאג ואיך משחקים?

פעילות לייזר טאג בחולון היא למעשה זירת לחימה עם תפאורה שבונים במיוחד בעבור האירוע שלכם. צוות מקצועי מגיע אל המיקום שבחרתם ומקים מתחם לחימה עם עמדות ותפאורה לטובת המשחק.

הפעילות מתחילה בחלוקה של כל המשתתפים לשתי קבוצות כאשר הקבוצות נלחמות זו בזו עם רובי לייזר.

המשתתפים בפעילות נדרשים להתחמק, לחבור יחד, להסתתר וגם להסתער. אקדחי לייזר מבוססים טכנולוגיית אינפרא אדום נחשבים בטיחותיים לחלוטין.

לייזר טאג הוא משחק לחימה מדליק ומהנה שגורם לכם להרגיש כמו בתוך משחק מחשב. הפעלת לייזר טאג בחולון מתאימה למסיבות ואירועים החל מגיל 7.

האם משחק לייזר טאג מתאים לילדים קטנים?

הפעלות לייזר טאג בחולון ובכל רחבי הארץ מתקיימות באופן יומיומי בימי הולדת לילדים החל מגיל 7. רובי לייזר על בסיס אינפרא אדום בטיחותיים לשימוש ומותאמים גם לילדים קטנים.

הפעילות מוגבלת לגיל 7 היות וילדים צעירים יותר מתקשים בתפעול ואחיזה של רובי לייזר.

אין הגבלת גיל על השתתפות בפעילות לייזר טאג למשפחות כך שניתן יהיה להזמין לזירה גם סבא וסבתא צעירים ברוחם.

צוות המדריכים מקפיד להתאים את הפעילות לגילאי המשתתפים, פעילות לייזר טאג לילדים בחולון שמיועדת לילדים קטנים תתנהל אחרת מפעילות שמיועדת למסיבת רווקים או יום גיבוש לייזר טאג לעובדים.

לייזר טאג חולון
לייזר טאג חולון

איפה אפשר לשחק לייזר טאג בחולון?

לייזר טאג בשטח אפשר לשחק בכל מתחם לפי בחירה שלכם. הפעלת לייזר טאג נייד מתאימה לחצר הבית, חצר בית הספר, מגרש ספורט, פארק, גינה ציבורית.

אתם בוחרים את המיקום על פי העדפה אישית, זמינות, מספר משתתפים, מזג האוויר.

יש לעדכן את הצוות המקצועי במיקום של הפעילות על מנת לאפשר להם להיערך בהתאם. האחריות לקבל אישור מהרשות המקומית לפעילות בשטח ציבורי חלה עליכם.

אל תשכחו להתאים את הפעילות למזג האוויר של חולון.

מה כדאי ללבוש לפעילות לייזר טאג בחולון?

הוזמנתם את מסיבת לייזר טאג בחולון ואין לכם מושג מה כדאי ללבוש? מתכננים בעצמכם יום הולדת לייזר טאג ומעוניינים להנחות את האורחים שלכם?

אין ספק שכולנו נהנים להתלבש יפה אך חשוב לזכור שפעילות לייזר טאג בחולון היא לא תצוגת אופנה.

אם חשוב לכם ליהנות מהמשחק ואולי גם לנצח תבחרו בביגוד ספורט נוח בצבע סולידי. יכולת הסוואה מעניקה לכם יתרון במשחר לייזר טאג ובהתאם כדאי לבחור בבגדים בצבע שחור, ירוק זית, אפור.

אם תלבשו אדום או ורוד תסומנו מראש כמטרה קלה ומועדפת על ידי הקבוצה היריבה.

הפעלת לייזר טאג במזג אוויר ירושלמי קריר

לבוש בשיטת השכבות הוא בנכון ביותר לקראת פעילות לייזר טאג בחולון. בתוך כמה דקות מתחילת המשחק רמת האדרנלין מרקיעה שחקים, החום עולה ואתם שמחים להוריד מעצמכם שכבות ביגוד.

קפיצות וריצות במהלך המשחק יהיו הרבה יותר מהנות כאשר אתם אינכם בוערים מחום. אל תשכחו להצטייד במעיל דק, הטמפרטורות יורדות בשעות הערב.

איך נראה מתחם לייזר טאג בחולון?

קרבות לייזר מתקיימים במתחם מעוצב ומאובזר עם עמדות הסוואה ותפאורה. צוות המדריכים אחראי להקים את המתחם טרם תחילת הפעילות ולפרק אותו בתום הפעילות.

לכם כשחקנים כדאי ללמוד את השטח במטרה לזהות את המכשולים, את נקודות ההסוואה הטובות ביותר ובעיקר את נקודת התורפה של הקבוצה היריבה.

אם תדעו לשים לב לפרטים הקטנים תגלו לפני כולם מאחורי איזה קיר כדאי להתחבא ובאיזו נקודה אפשר וכדאי להפתיע את הקבוצה היריבה.

עצות שימושיות לשחקני לייזר טאג

ראיה מרחבית טובה מהווה יתרון במשחקי לייזר טאג. אם יש לכם אפשרות לזכות ביתרון הגובה אל תמהרו לוותר עליו. יתרון גובה בידיים של אדם עם ראייה מרחבית מבטיח ניצחון.

את האסטרטגיה שלכם תגבשו רק לאחר סריקה של השטח. עליכם לאתר נקודות גבוהות ולהפתיע את היריבים עם יריות מדויקות.

הקבוצה היריבה לא לוקחת את המשחק ברצינות? אל תמהרו ליפול למלכודת, ייתכן ומדובר בטקטיקה.

בכל קבוצה יהיו שחקנים חזקים יותר וחזקים פחות, נסו לאתר את נקודות התורפה של הקבוצה היריבה ונצלו אותן לטובתכם.

כיצד פועלים אקדחי לייזר?

אם עד היום שחקתם רק פיינטבול תשמחו לדעת שעם אקדחי לייזר התחמושת לא נגמרת לעולם. אתם רשאים לירות ללא הפסקה. למעשה, ככל שאתם יורים יותר כך אתם מגדילים את הסיכויים שלכם לפגוע במטרות ולנצח.

קחו חלק פעיל במשחק, תרגישו את האדרנלין באוויר, תקפצו ממחסה למחסה ובעיקר תיהנו. אם תישארו במקום מסתור אחד ולא תצאו ממנו מבחינה סטטיסטית הסיכויים שלכם לנצח יורדים.

תנועה בזירה הכרחית למגע עם הקבוצה היריבה.

לייזר טאג בחולון משחקים ביחד

קרבות לייזר הם משחק קבוצתי, בשביל ליהנות מהמשחק אתם צריכים לשחק ביחד. אם תנסו לתקוף את הקבוצה היריבה לבדכם מהר מאוד תמצאו את עצמכם נפסלים. בנייה אסטרטגיה משותפת לכל הקבוצה היא הדרך לניצחון.

על הקבוצה לחלק תפקידים, לקבוע אסטרטגיה, לקבל החלטות בשטח, להגן זה על זה. חברי הקבוצה שלך הם אלו שמכווינים אותך, מגנים עליך, מעודדים אותך.

עבודת צוות היא הבסיס לניצחון והנאה בכל משחק לייזר טאג בחולון.

מתחם נייד לליזר טאג בחולון – זה לייזר טאג פאוור

פעילות לייזר טאג בחולון היא חוויה מהנה עם ערך מוסף. יש לכם הזדמנות להעניק לילדים או לעובדים שלכם הרבה יותר.

עם חברת לייזר טאג פאוור מובטחת לכם פעילות לייזר טאג עד הבית, מהנה, אמינה ובעיקר בטיחותית, חייגו עוד היום לשריון הפעלת לייזר טאג בחולון לאירוע שלכם.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן