לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג במודיעין מכבים רעות

מי שמעוניין להזמין פעילות מהנה ומלהיבה לילדים, מבוגרים או בני נוער, ימצא את פעילות לייזר טאג במודיעין מכבים רעות מושלמת עבורכם. את המשחק מנהלת חברת 'לייזר טאג פאוור', אשר מאפשרת לאינספור קבוצות, מכל רחבי הארץ, ליהנות מפעילות מרגשת ומלהיבה, כבר 5 שנים. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות גם כן ולהזמין לייזר טאג עד הבית עוד היום.
לייזר טאג במודיעין מכבים רעות

למי מיועדת פעילות לייזר טאג במודיעין?

לפני הכל, אנחנו רוצים לספר לכם בקצרה, למי שלא יודע, מה זה לייזר טאג במודיעין מכבים רעות.

פעילות לייזר טאג ליום הולדת או משחק לייזר טאג למבוגרים, זו פעילות במסגרתה אנחנו מחלקים את המשתתפים לשתיים או שלוש קבוצות, בכפוף למספר המשתתפים.

כל החברים בקבוצה מקבלים לידיהם רובי לייזר טאג, בטוחים לשימוש כמובן ומשימה. אנחנו כמובן מתאימים את החוקים לגיל המשתתפים ועל כך עוד נדבר בהרחבה בהמשך.

המשחק קצת מזכיר את אותן 'הקרבות' שהיינו מנהלים בתור ילדים בשכונה.

אבל הפעם, החוויה שונה לחלוטין. בזכות הדרכה מקצועית, ציוד מתקדם ויצירה של מתחם שלם בסמוך למקום מגוריכם.

אנחנו למעשה כמו 'יוצרים מציאות' יש מאין המאפשרת לכל המשתתפים לקחת חלק במשחק מרגש, מלהיב, מלא אתגר ופעילות.

קרב לייזר משחק מאתגר ומשחרר והוא מתאים לבני כל הגילאים, ממש מגילאי 7-75. אנחנו כמובן מתאימים את חוקי המשחק, כאמור, לגיל המשתתפים.

כאשר במהלך שבוע עבודה אנחנו יכולים יום אחד לבלות ביום גיבוש לייזר טאג עם צוות העובדים של חברת הייטק וביום השני, אנחנו חוגגים יום הולדת לבן עשר בחצר של הבית עם כל החברים.

התפקיד של המדריכים בשטח הוא להתאים את הפעילות למספר המשתתפים בכל פעם מחדש כמו גם את חוקי המשחק כך שיתאימו לחברים בקבוצה.

בנוסף, חשוב לנו לציין כי קיימת האפשרות להזמין לייזר טאג למשפחות במודיעין מכבים רעות ועבור קבוצות אשר המשתתפים בהן בני גילאים שונים. הניסיון שלנו עוזר לנו לתת מענה מדויק בכל מקרה.

לייזר טאג מודיעין מכבים רעות
לייזר טאג מודיעין מכבים רעות

איך נראית העבודה מהצד שלנו?

כאשר אתם מזמינים לייזר טאג במודיעין מכבים רעות, אתם למעשה מזמינים מתחם לייזר טאג נייד. כדי שאותה הפעלת לייזר טאג תהיה משכנעת.

וודאי בעידן שלנו היום, כאשר נדמה כאילו כולם כבר ראו וחוו הכל, אנחנו צריכים תמיד להישאר יצירתיים ולעשות מה שצריך כדי שחברים במשחק 'יכנסו לחוויה', בתוך מספר רגעים.

לכן, הזמנה של לייזר טאג במודיעין כוללת, בנוסף על ליווי של מדריכים מקצועיים, תפאורה מושקעת ומלאה בפרטים, כמו רשתות הסוואה ומחסות צבאיים.

אנחנו כמובן מביאים עם לייזר טאג במודיעין מכבים רעות מערכות שמע שיעזרו לנו להשמיע מוזיקה מקפיצה לאורך כל הפעילות.

כדי להיות מי שרואים בעצם המפעילים של לייזר טאג הכי טוב בארץ, אנחנו חייבים כל הזמן לשמור על מקצועיות חסרת פשרות ועל ראש יצירתי, כדי להפתיע את הלקוחות שלנו בכל פעם מחדש.

משחק לייזר טאג הוא הרבה יותר ממשחק בלבד

אתם יכולים לחשוב כי בסך הכל מדובר על לייזר טאג במודיעין, מה שנדמה כמו פעילות נחמדה בסך הכל, בלי יותר מדי הפתעות. אבל אנחנו מתייחסים לעבודה שלנו אחרת לחלוטין.

אמנם, אנחנו יודעים איך לרגש את האורחים עם לייזר טאג לאירועים או פעילות לייזרים ליום ההולדת של הילדים. אבל אנחנו רואים איך המשחק הזה יכול לתרום למשתתפים בקבוצה הרבה יותר.

המשחק מלמד את המשתתפים מה היא מנהיגות ועבודה בצוות:

לעיתים, אנחנו מקיימים פעילות לייזר טאג במודיעין מכבים רעות עבור קבוצות של נשים, לייזר טאג לנוער או עובדים של חברה וארגון.

הרבה פעמים, נדמה כי מה שאפשר אולי להעביר במהלך הרצאה פרונטלית, יצליח לקבל ביטוי משמעותי רק דרך השטח.

משום שהמשחק כולל עבודה בקבוצות, יציאה מאיזור הנוחות וכן הלאה, אנחנו רואים איך המשתתפים במהלך משחק לייזר טאג במודיעין מכבים רעות, יוצאים מהפעילות אחרת מהאופן בו נכנסו אליה קודם לכן.

שכן לאורך שעות הפעילות, הם כמו לומדים על עצמם משהו חדש. הם לומדים על היכולות שלהם, על הכישורים שלהם ובעבודה נכונה, אנחנו יכולים לראות איך הכישורים הללו יכולים ללוות את העובדים במשרד בהמשך ולהעצים בני נוער או קבוצות אחרות, לאורך הזמן.

לייזר טאג במודיעין מכבים רעות בשטח עוזר לשמור על הבריאות:

אנחנו חושבים כי לא במקרה לייזר טאג מומלץ לקבוצות רבות כל כך באוכלוסייה. לייזר טאג במודיעין מכבים רעות, כאמור, הוא מתחם נייד איתו אנחנו מסתובבים ברחבי הארץ.

בדרך כלל אנחנו מקיימים פעילות לייזר טאג ביער או מקימים מתחם של קרבות לייזר בשכונה, במשרדים או במתנ"ס השכונתי. במילים אחרות, אנחנו מאפשרים למשתתפים לעזוב לכמה שעות את הטלפונים החכמים ומסכי המחשב ולהתרכז במה שקורה כאן ועכשיו.

השהיה באוויר הפתוח והפעילות הגופנית גם אם היא לא מאומצת, משחררת אנדורפינים במוח, כלומר, את הורמון ההנאה. מה שיכול להעצים את החוויה כולה.

לייזר טאג לבית פותר לכם שורה של בעיות:

מעבר לאותם יתרונות של לייזר טאג במודיעין מכבים רעות, אשר צוינו קודם לכן, הרי שאנחנו מגיעים עד הבית שלכם. כך שאתם למעשה לא צריכים להתאמץ ולעבוד קשה כדי ליהנות.

אם אתם הורים לילדים ומחפשים לקיים יום הולדת לייזר טאג לילדים, אתם לא ממש צריכים לעשות שום דבר. רק להזמין אותנו ולצפות בהנאה של הילדים מרגע זה ואילך.

כמה פרטים טכניים לפני שמזמינים משחק לייזר טאג במודיעין

משחק לייזר טאג במודיעין מכבים רעות עולה 90 ש"ח למשתתף ואנחנו עובדים בקבוצות של 20 משתתפים.

כמובן, אתם תמיד יכולים להזמין לייזר טאג במודיעין מכבים רעות ולשתף אותנו בלבטים שלכם במידה ויש כאלו, כדי שנוכל לעזור לכם למצוא את הפתרון הטוב ביותר.

אין סיבה להמתין – הזמינו עכשיו פעילות לייזר טאג

אז אם אתם רוצים להזמין לייזר טאג במודיעין מכבים רעות, אנחנו, חברת 'לייזר טאג פאוור', נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם את מתחם הלייזר הטאג הנייד המושקע בישראל כזה שמגיע אליכם עם פעילות לייזר טאג עד הבית.

כל מה שנותר לכם לעשות זה לבדוק מולנו אם התאריך פנוי. אז, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך אתר האינטרנט של החברה.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן