לייזר טאג פאוור

מתחם נייד בלבד! מגיעים לכל מקום

הפעילות הינה ניידת בלבד (מינימום 20 משתתפים)

לייזר טאג בפתח תקווה

רוצים לקבל הרבה מחמאות על המסיבה שלכם? מוכנים להיות אלו שהצליחו להפיק את האירוע הכי מוצלח? עם פעילות לייזר טאג בפתח תקווה יש לכם ביד קלף מנצח! משחק לייזר טאג מתאים למסיבות יום הולדת, ימי גיבוש ושאר אירועים החל מגיל 7. אם אתם מחפשים פעילות עם הנאה מובטחת – חייגו עוד היום אל חברת לייזר טאג פאוור לתיאום ופרטים נוספים.
לייזר טאג בפתח תקווה

איך מתנהל משחק לייזר טאג בפתח תקווה?

הייתכן ועדיין לא שחקתם לייזר טאג בפתח תקווה בעצמכם? אם אתם עדיין לא מכירים את המשחק או לא בטוחים איך אפשר יהיה לנהל משחק לייזר טאג אצלכם בבית – הגעתם למקום הנכון!

זה הזמן לקבל טעימה ראשונה מהצפוי לכם לאחר שתזמינו הפעלת לייזר טאג עד הבית בפתח תקווה.

משחק לייזר טאג מחיר מלא כולל גם הקמת מתחם, גם תפאורה, גם אביזרים וגם אקדחי לייזר מבוססים אינפרא אדום.

פעילות לייזר טאג היא משחק לחימה חברתי בו המשתתפים נלחמים זה בזה. המשחק דורש אסטרטגיה, שיתוף פעולה, חברות, קבלת החלטות. משך המשחק והרבה הקבוצות נקבע על ידכם. את המשחק מנהל צוות מדריכים מקצועי ומנוסה.

משחק לייזר טאג בפתח תקווה
משחק לייזר טאג בפתח תקווה

לייזר טאג בפתח תקווה למבוגרים ולמשפחות

אם חשבתם עד היום שרק ילדים נהנים ממשחק לייזר טאג – הגיע הזמן שנודה שגם אנחנו המבוגרים נהנים לחזור להרגיש כמו ילדים. כל אותם מבוגרים שנהנים ממשחקי מחשב ייהנו מאוד להשתתף בפעילות לייזר טאג.

אם יש לכם ראש פתוח ואתם אף פעם לא מסרבים לחוויות חדשות – הפעלת לייזר טאג בפתח תקווה היא הזדמנות לגלות יכולות חדשות אצלכם ואצל החברים וגם למשפחות.

אתם תופתעו לגלות תכונות מנהיגות, אדרנלין שמתפרץ, חוש הומור, נאמנות ויכולת קבלת החלטות. לייזר טאג למבוגרים בפתח תקווה מתאים כפעילות ליום גיבוש, ימי הולדת, מסיבת רווקים, לייזר טאג למשפחות ועוד.

לייזר טאג פתח תקווה
לייזר טאג פתח תקווה

האם לייזר טאג מתאים לילדים?

לייזר טאג לילדים מומלץ החל מגיל 7. ילדים צעירים יותר מתקשים לתפעל את רובי הלייזר ולהבין את החוקים של המשחק. פעילות לייזר טאג ליום הולדת מומלצת החל מגילאי בית ספר יסודי.

הפעלת לייזר טאג היא הזדמנות לעודד גיבוש חברתי של הכיתה, להעצים ילד מסוים, לחזק קשרי חברות. לייזר טאג בפתח תקווה מתאים גם לבנים וגם לייזר טאג לבנות.

המשתתפים במשחק מוזמנים להרגיש כמו גיבורי על לכמה שעות ולשחק במתחם שבנוי כמו שדה קרב של משחק מחשב. הילדים מקבלים אקדחי לייזר בטיחותיים מבוססים טכנולוגיית אינפרא אדום יחד עם ווסטים ושאר אביזרים.

לייזר טאג פתח תקווה ליום הולדת
לייזר טאג פתח תקווה ליום הולדת

כיצד מתנהלת פעילות לייזר טאג במסיבת יום הולדת?

צוות של מדריכים מקצועיים מלווה את הפעילות ולכם נשאר רק ליהנות. הפעילות תתחיל לאחר הדרכה קצרה אודות חוקי המשחק והשימוש ברובי הלייזר.

בחלק מהמשחקים תהיה חלוקה של המשתתפים לשתי קבוצות יריבות. לא מעוניינים בחלוקה לקבוצות? ניתן לקיים קרבות לייזר כיחידים.

מטרת המשחק היא פגיעה עם קרן הלייזר בשחקנים היריבים. המנצח או הקבוצה המנצחת יהיו אלו שהצליחו לספוג הכי פחות פגיעות.

בפעילויות בהן שחקן שנפגע פעם אחת או מספר פעמים מתבקש לצאת מהמשחק המטרה תהיה להוציא כמה שיותר שחקנים מהזירה.

לייזר טאג פתח תקווה מחיר
לייזר טאג פתח תקווה מחיר

כמה עולה להזמין לייזר טאג בפתח תקווה?

עלות של פעילות לייזר טאג ליום גיבוש בפתח תקווה נקבעת על פי מספר המשתתפים. המחיר נע בין 90 ש"ח ועד 110 ש"ח בעבור כל משתתף. פרמטרים נוספים שמשפיעים על המחיר הם: מיקום, משך הפעילות, תנאי השטח, תוספות.

הפעלת יום הולדת לייזר טאג ממוצעת נמשכת כשעה וחצי עם אפשרות להארכת משך הפעילות בתיאום מראש. לקבלת הצעת מחיר ספציפית בעבור האירוע שלכם יש לספק את הפרטים הדרושים לתמחור סופי.

האם לייזר טאג נחשב בטיחותי?

משחק לייזר טאג בפתח תקווה הוא למעשה משחק מלחמה כאשר אקדחי לייזר הם כלי הנשק. בכל פעם בה נלחץ על ההדק אקדחי הלייזר ישלחו קרן לייזר (אינפרא אדום) אל המטרה.

הטווח אליו מגיעות קרני הלייזר הוא כ-100 מטר. קרן הלייזר אינה מושפעת מרוח שנושבת במקום.

כמובן שהירי עם רובי לייזר טאג אינו גורם נזק פיזי ואינו מלווה בכאב. הפעילות נחשבת בטיחותית לחלוטין למבוגרים וילדים.

משחק לייזר טאג בפתח תקווה אינו מלכלך את הבגדים או את הסביבה. תסיימו את המשחק נקיים עם חיוך גדול והרבה אדרנלין.

טאג לייזר פתח תקווה
טאג לייזר פתח תקווה

הכנות דרושות לקראת מסיבת לייזר טאג בפתח תקווה

פעילות לייזר טאג בפתח תקווה אפשר לבצע גם במתחם סגור וגם בשטח פתוח. נבחר את המתחם המתאים על פי מספר המשתתפים ותנאי מזג האוויר.

מסיבה עם משתתפים רבים נמליץ לקיים בשטח פתוח עם פריסה נרחבת של עמדות, אביזרים ותפאורה. הפעלת לייזר טאג לבית מתאימה לקבוצות קטנות.

לא בטוחים האם המיקום שבחרתם תואם את הדרישות של הלייזר טאג או את גודל הקבוצה? התייעצו עם אנשי מקצוע לקבלת החלטות נכונות.

הנחיות לגבי הכנות בשטח יינתנו בהתאם לצורך מהצוות במעמד ההזמנה. שימו לב, אם בחרתם לקיים פעילות לייזר טאג בפתח תקווה בפארק יש לקבל אישור בכתב מהרשות המקומית הרלוונטית.

מזג אוויר מומלץ לפעילות לייזר טאג בפתח תקווה

כולנו נשמח לשמיים כחולים עם שמש חמימה ביום ההולדת שלנו, אך לא תמיד זה קורה. האקלים הישראלי ידוע בימים חמים מאוד בעונת החורף, ימים קרים וגשומים בעונת החורף ומזג אוויר הפכפך בעונות המעבר.

פעילות לייזר טאג בפתח תקווה יש לתאם מספר חודשים טרם האירוע כך שלא ניתן לחזות את מזג האוויר. הבשורה הטובה היא שעם מתחם לייזר טאג נייד יש פתרון. בהתאם לצורך אפשר יהיה לשנות את המיקום ולהתאים את הפעילות לכל מזג אוויר.

לייזר טאג נייד פתח תקווה
לייזר טאג נייד פתח תקווה

המתחם הכי שווה בפתח תקווה למשחקי לייזר טאג – רק עם לייזר טאג פאוור

משחק לייזר טאג משדרג ברגע כל אירוע לילדים או מבוגרים. אם אתם מחפשים את הפעילות שמתאימה לכולם וכולם אוהבים – חייגו בהקדם אל לייזר טאג פאוור לתיאום.

עם לייזר טאג פאוור תושבי פתח תקווה נהנים מהפעלת לייזר מהנה, בטיחותית, אמינה ומלהיבה.

5/5 - (26 דירוגים)

משחק לייזר טאג הינו משחק לחימה אסטרטגי המתבצע בעזרת כלי נשק בעלי אינפרא אדום המדמים חוויה והרגשה של נשק אמיתי. בעזרת האפקטים המיוחדים כדוגמת רטט ותאורה מהרובה, השחקן חווה תחושת לחימה ממש כמו בשדה הקרב.

המשחק מתאים כמעט לכלל הגילאים!

אם נדייק אז המשחק מתאים לילדים מגילאי 7 ועד מבוגרים בגילאי 75.

נשים בהיריון – אינן יכולות להשתתף במשחק.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

לייזר טאג חוות דעת

רות דויד
רות דויד
קרית אונו
קרא עוד
הייתה חווייה עוצמתית התלמידים נהנו ממש מהלייזר טאג והיו ממש בעניינים והמפעילים היו קשובים והפעילו אותם בצורה יוצאת דופן ובנעימות גדולה. יישר כח גדול. בהחלט נזמין אתכם פעם נוספת. מומלץ ביותר ובחום 🏆
רננה מלמד
רננה מלמד
פתח תקווה
קרא עוד
סגרנו יום גיבוש של העבודה דרך לייזר טאג פאוור שהיו ממש מקצועיים ונחמדים. הלייזר טאג עצמו ממש מהנה (רק מומלץ לבוא עם בגדים קלים) חוויה מגניבה ממש והצוות מהמם. ממליצה ואפילו בחום! שווה כל שקל!
ליאור לייבוביץ'
ליאור לייבוביץ'
חולון
קרא עוד
חבר'ה מעולים! ציוד איכותי, הדרכה מדוייקת וברורה של איך משחקים והילדים עפו! עשו גם אוירה טובה למשחק! היתה חוויה מקסימה! הילדים נהנו מאד מהמשחק. מאורגן ומסודר מאד. כמובן שמומלץ וכנראה שנזמין שוב.
הילה פז
הילה פז
רחובות
קרא עוד
האמת? היה פשוט כיף לראות את קבוצת הבנים וקבוצת הבנות נהנים מכל רגע! האיפור, המוזיקה ברקע, הציוד המקצועי, ובעיקר ההנחיה וההתלהבות של המפעילים סחפו והדביקו את הילדים באנרגיות משוגעות והם לא רצו להפסיק!
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים הפעלת לייזר טאג?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי פעילות נוספים

דילוג לתוכן